دانلود انیمه
Meitantei Conan Movie 27: 100-man Dollar no Michishirube کاراگاه کونان سینمایی 27

3411 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Detective Conan Movie 27 با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل
دانلود انیمه Detective Conan Movie 27 با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل
عناوین دیگر
انگلیسی Detective Conan Movie 27
فارسی کاراگاه کونان سینمایی 27
ژاپنی 名探偵コナン 100万ドルの五稜星
معروف به Meitantei Conan: Hyakuman Doru no Michishirube, Detective Conan: The Million Dollar Pentagram

خلاصه داستان انیمه Meitantei Conan Movie 27: 100-man Dollar no Michishirube

در هوکایدو، کیتو کید برای دزدی بعدی خودش اعلامیه گذاشت! هدف یک شمشیر ژاپنی با ارتباط با جنگجو Toshizo Hijikata است. در روز سرقت، هیجی هاتوری و کونان، که از یک تورنمنت کندو بازدید می کردند، با کید روبرو می شوند، بلکه بفهمند چرا او به دنبال شمشیر است؟


درباره انیمه کاراگاه کونان سینمایی 27

استدیو یک تیزر برای بیست و هفتمین فیلم از مجموعه کارآگاه کانن در یوتیوب منتشر کرده است که فیلم در اواخر آوریل 2024 و در تعطیلات هفته طلایی ژاپن اکران خواهد شد. به گزارش شبکه خبری انیمه، این فیلم که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده است، بر اساس مانگای قدیمی «گوشیو آئویاما» از جمعه 26 آوریل تا یکشنبه 5 اردیبهشت در سینماهای ژاپن اکران می شود. 

تصاویر تیزر حاکی از آن است که فیلم بر روی کارآگاهی دو نفره کانن ادوگاوا و هیجی هاتوری که در مقابل جادوگر دزد کایتو کید قرار می گیرند، متمرکز می شود. صدای هر سه شخصیت در تیزر شنیده می شود، اما جزئیات فیلم در حال حاضر مشخص نیست. شعار رمزآلود فیلم این است که «کلاغ خوانی سیاه تمام نشده است... اما؟»، این تنها چیزی است که طرفداران کانن می توانند تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر بدونن. 
کایتو کید ستاره مانگای خودش، Magic Kaito بود که اولین بار در سال 1987، هفت سال قبل از فصل اول Conan منتشر شد. مجیک کایتو همچنین مجموعه ای متشکل از 12 قسمت انیمیشن تلویزیونی را بین سال های 2010 تا 2012 دریافت کرد.
این بیست و هفتمین فیلم برای مجموعه کارآگاه کانن خواهد بود. فیلم قبلی با نام Detective Conan: Black Iron Submarine در آوریل امسال اکران شد و تا ژوئن معادل 91.7 میلیون دلار در ژاپن فروش داشت. این دومین فیلم پرفروش سینماهای ژاپن در سال جاری پس از فیلم ماریو است. بیست و پنجمین فیلم کانن، عروس هالووین، زمانی که در سال 2022 اکران شد، معادل 74.56 میلیون دلار در ژاپن فروش داشت. حالا اکران یک فیلم جدید در هفته طلایی برای مجموعه کارآگاه کانن یک سنت شده است. این اتفاق سالانه کلی سودآور بوده است، زیرا از تماشاگران بالقوه فیلم که در تعطیلات خود به سر می برند، بهره می برد. همه 27 فیلم کانن به جز یکی از اونا جزو پرفروش ترین فیلم های ژاپن در سال هایی بودند که برای اولین بار به نمایش درآمدند!

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.