دانلود انیمه
Onimusha اونیموشا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2189 تعداد بازدید
User 10
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 4,381
10
/
6.6
MyAnimeList
8
/
8
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Onimusha به همراه پخش آنلاین بدون سانسور با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Onimusha به همراه پخش آنلاین بدون سانسور با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
فارسی اونیموشا
ژاپنی 鬼武者

خلاصه داستان انیمه Onimusha

داستانی که با خیانت یک دوست و برادر قسم‌خورده شروع میشه و توی دنیایی که به هیچکس نمیشه اعتماد کرد ادامه پیدا می‌کنه. میاموتو موساشی، سامورایی افسانه‌ای که قدرت اونی رو داره، باید توی این مسیر تصمیم‌های درست رو بگیره.

 

دانلود انیمه Onimusha


درباره انیمه اونیموشا

این انیمه در سال 2023 میلادی از سوی استودیوی Subilimation در ژانر اکشن، رده‌بندی سنی 17+ سال و متوسط زمان 26 دقیقه برای هر اپیزود منتشر شده است. صحنه‌های شگفت‌انگیز مبارزه‌ و شخصیت‌های دوست‌داشتنی فراوان، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این انیمه هستند. با این حال باید یادآوری کنیم که سبک انیمیشنی این اثر CGI است و اگر به آن عادت ندارید، شاید در ابتدا برای شما کمی غیرمعمول باشد، اما به زودی نظر شما را به خود جلب می‌کند. کارگردانان این اثر، سکانس‌های اکشن را بسیار حماسی و شورانگیز طراحی کرده‌اند و با تغییر مداوم زوایای دوربین و صداپردازی ماهرانه، چندی از بهترین صحنه‌های اکشن انیمیشنیِ سال اخیر را پیش چشمان شما قرار داده‌اند. فارق از تمام این‌ها، سبک انیمیشنی سه‌بعدی این اثر بسیار دقیق است و در ایجاد رنگ‌بندی تماشایی و خلق مناظرِ چشم‌نواز، بی‌نقص عمل می‌کند. با اینکه داستان این اثر ساده به نظر می‌رسد و ماجراجویی‌های «موساشی» و همراهانش را دنبال می‌کند و ممکن است تکراری باشد، اما بسیار سرگرم‌کننده است و شما را انتهای مجموعه با خود نگه می‌دارد. علاوه بر شخصیت اصلی، شخصیت‌های فرعی نیز فرصت درخشش پیدا می‌کنند و به لطف استعداد و مهارت نویسندگان، به خوبی توسعه پیدا می‌کنند. به این مجموعه‌ی چشمگیر از نکات مثبت، پیچش‌های غیرمنتظره داستان و چرخش‌های ناگهانی قصه را اضافه کنید که می‌تواند شما را تا انتهای این انیمه شگفت‌زده کند.

 

دانلود انیمه اونیموشا

 

در نتیجه اگر به تماشای انیمه‌ای سرتاسر اکشن علاقه دارید که شما را برای دنیای انیمه‌های سه‌بعدی تشویق کند و در عین حال سرگرم‌کننده نیز باشد، ما تماشای این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی است روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-12 16:17:45
    یک شاهکار با داستانی خیالی از شمشیر زن افسانه ای میاموتو موساشی بنیان گذار سبک دو شمیشره همچنی استاد در نقاشی ، مجسمه سازی ، سفالگری ووو
  • 1402-10-12 20:25:46
    اگر گیم این انیمه رو بازی کردید حتما بهتون پیشنهاد میکنم از دستش ندید.سری بازی های اونیموشا از محبوب ترین فرنچایزهای گیم های ژاپنیه و برای کنسول ps2 هستش.شاید در نگاه اول چیز زیادی نفهمید و براتون نامفهوم باشه برای همین باید از گیمش شروع کنید.به شدت انیمه جذابیه 10/10
  • 1402-10-12 15:37:49
    عالیه، فوق العاده، از همه نظر خوب و عالی
  • 1402-10-12 15:20:16
    جالبه .
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.