دانلود انیمه
Sand Land: The Series سرزمین شنی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6352 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.66
AnimeList Rating
User 4,658
10
/
7.55
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Sand Land: The Series با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
دانلود انیمه Sand Land: The Series با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
عناوین دیگر
فارسی سرزمین شنی
ژاپنی SAND LAND: THE SERIES

خلاصه داستان انیمه Sand Land: The Series

داستان در آینده‌ای دور رقم می‌خورد که جنگ تمام زمین را ویران کرده و تنها صحرایی خشک باقی مانده است. تامین آب در این منطقه یک توسط پادشاه حریص کنترل می‌شود. کلانتر رائو به دنبال دریاچه‌ای گمشده از پادشاه اهریمنان کمک می‌خواهد... و پسر پادشاه اهریمن به نام بلزبوب و دستیارش تیف را می‌گیرد. این سه شخصیت غیرمتعارف عازم صحرا می‌شوند و با اژدهاها، دزدان و خطرناک‌تر از همه ارتش پادشاه ستمگر روبرو می‌شوند.


درباره انیمه سرزمین شنی

فیلم سینمایی Sand Land که در آگوست سال ۲۰۲۳ بر روی پرده های سینما قرار گرفت، به چند قسمت تقسیم خواهد شد و به طور جهانی در سال ۲۰۲۴ بر روی پلتفورم های Disney+ به طور اینترنتی پخش خواهد شد. همچنین برخی صحنه هایی که در فیلم وجود نداشت به این انیمه اضافه خواهد شد.
دنیا جایی بیابانی و بایر است که سند لند یا سرزمین شنی نام دارد و انسان ها و اهریمن ها در آن زندگی می کنند. آب قیمت زیادی دارد برای همین مردم مدام احساس تشنگی دارند. کلانتر پیری از بیل زباب می خواد که در یافتن دریاچه شبهی به او کمک کند. به همراه تیف، آن ها با ارتش پادشاه درگیر می شوند و در این میان اسرار زیادی را کشف می کنند.
فیلم اصلی سند لند توسط Toshihisa Yokoshima و Hiroshi Kojina در استودیوهای انیمیشن Sunrise، Kamikaze Douga و Anima کارگردانی شد. این فیلم در ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ بر روی پرده سینماهای ژاپن قرار گرفت و در هفته اول اکران رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-02 10:21:36
    پیشنهاد میدم الکی نت ندید . داستانش معمولی . کیفیت خراب . اگه داستان عالی بود میشد با کیفیت کنار اومد ولی الان هیچ ستاره ای برای دیدن نداره ‌. خیلی نگاه کنی ۱ قسمت یا ۲ قسمت . بعد خودتون خسته میشید .
  • Sin
    1403-01-24 17:16:34
    از آخرین یادگارهای آکیرا توریامای فقید (خالق دراگون بال)... این سری دو تا آرک داره که اولیش معادل همون سینمایی‌شه و آرک دوم از اپیزود هفت به بعد جدیده (توی مانگاش نیست) و خدابیامرز اختصاصی برای همین سریال نوشت
  • 1403-01-14 09:17:21
    کیفیت آنچنانی نداره اما داستانش بد نیست!!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.