دانلود انیمه
Kurayukaba کورایوکابا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6179 تعداد بازدید
User 2
10
/
6
AnimeList Rating
User 1,055
10
/
6.5
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kurayukaba با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور - کورایوکابا
دانلود انیمه Kurayukaba با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور - کورایوکابا
عناوین دیگر
فارسی کورایوکابا
ژاپنی クラユカバ

خلاصه داستان انیمه Kurayukaba

اوضاع کاری آژانس کارآگاهی اوتسوجی چندان جالب نیست. سوتارو و دستیار نوجوانش ساکی، هرکاری که گیرشان بیاید را قبول می کنند. حتی کار هایی که ریسک شان بیشتر از سودشان باشد. در شهر فصل فستیوال و جشن فرا رسیده اما در گوشه های پنهان از چشم مردم،‌ موجی از ناپدید شدن های مرموزی در حال رخ دادن است. یک روزنامه نگار ساتورو را استخدام می کند تا در این باره تحقیقات به عمل آورد، و اشاره می کند که احتمالا جواب این سوالات در دنیای زیرزمینی تاریک و پرهرج و مرج و هزارتویی شهر قرار دارد. سوتارو ابتدا این موضوع را به ساکی می سپارد، اما طولی نمی کشد که از کرده اش پشیمان می شود، چرا که ساکی هم ناپدید می شود. حالا سوتارو وظیفه دارد که خود به این دنیای تاریک برود و با ساکنین مشکوک این دنیا رو به رو شود!


درباره انیمه کورایوکابا

انیمه سینمایی Kurayakaba اثر اورجینال Shigeyoshi Tsukuhara و همچنین اولین کار استودیو Twiflo می باشد. این پروژه که بصورت CrowdFund یا توسط مردم تامین بودجه شده، ابتدا در اواخر سال ۲۰۱۸ مطرح شد. کمپین تامین بودجه این انیمه موفق شد که ۸۰ هزار دلار از بودجه انیمه را در سال ۲۰۲۰ تامین کند. 
صدا پیشه‌ شخصیت اصلی سوتارو برعهده راوی داستان حرفه ای ژاپنی، ماتسونوجو کاندا قرار دارد. کارگردان این انیمه Tsukuhara‌ (کارگردان انیمه کوتاه The Man Traveling with the Brocade Portrait) قرار است اولین فیلم بلند خود را کارگردانی کند. همچنین داستان نویسی و سناریو نویسی این انیمه نیز برعهده او بوده است. Kazunori Minagawa (کارگردان انیمیشن انیمه هایی همچون Macross Delta و YuruYuri) وظیفه طراحی شخصیت های این انیمه را برعهده گرفته. 
این انیمه موفق به بردن جایزه بهترین انیمیشن سینمایی را در بخش آرای مردمی در بیست و هفتمین فستیوال فیلم بین المللی Fantasia گردید. این فستیوال هر ساله در شهر مونترئال کانادا برگذار می شود و تمرکز آن بر فیلم های درجه دو و خاص است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • Ali
    1403-03-01 22:46:07
    سلام لطفا زیرنویس رو درست کنید خیلی ممنونم. منتظرم !!!!!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.