دانلود انیمه
Kamonohashi Ron no Kindan Suiri 2nd Season استنباط‌های ممنوعهٔ کامونوهاشی رون فصل 2

410 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kamonohashi Ron no Kindan Suiri 2nd Season با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Kamonohashi Ron no Kindan Suiri 2nd Season با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Ron Kamonohashi's Forbidden Deductions Season 2
فارسی استنباط‌های ممنوعهٔ کامونوهاشی رون فصل 2
ژاپنی 鴨乃橋ロンの禁断推理 2nd Season
معروف به Ron Kamonohashi: Deranged Detective Season 2

خلاصه داستان انیمه Kamonohashi Ron no Kindan Suiri 2nd Season

داستان فصل دوم با دنبال کردن رون کامونوهاشی، کارآگاه عجیب و غریب و تاتومارو ایشیکی همکار غیرمنتظره او افسر پلیس، ادامه خواهد یافت. فصل اول آن ها را در حال حل پرونده های جنایی باهم نشان داد. معماها پیچیده تر می شوند و عمیق تر به گذشته رون می پردازند. فصل اول سوالات بی پاسخی در مورد حادثه "اردوی مرگبار" باقی گذاشت که باعث لغو مجوز کارآگاهی رون شد. حالا دقیق تر وارد جزئیات آن می شویم...


درباره انیمه استنباط‌های ممنوعهٔ کامونوهاشی رون فصل 2

رون کامونوهاشی زمانی یک نابغه در آکادمی برتر آموزش کارآگاهی به حساب می‌آمد. اما پس از یک اشتباه مرگبار اخراج شد و برای همیشه از تبدیل شدن به کارآگاه منع شد. سال‌ها بعد افسر پلیس تاتومارو ایشیکی برای کمک به حل پرونده‌ی یک قاتل زنجیره‌ای به در خانه‌ی رون می رود. او با رونی روبرو می‌شود که حالا یک منزوی ژولیده است، اما با کمک به او موافقت می‌کند. این تیم کارآگاهی ناهماهنگ، با هم به حل اولین معمای خود می‌پردازند! در ادامه حل معماها داستان پیچیده تر می شود و شخصیت های اصلی، به کاوش بیشتری درباره گذشته یکدیگر می پردازند.
کمدی این انیمه در دیالوگ ها و موقعیت هایی که رون و تاتومارو در آن قرار می گیرند، مربوط می شود. انیمیشن و آرت استایل انیمه مانند فصل اول، در بخش طراحی شخصیت و محیط مانند یک انیمه معمولی شونن عمل می کند. آنچه از تریلر این فصل مشخص است، دو شخصیت اصلی مثل قبل ظاهر خود را حفظ کرده و بدلیل بروز بودن انیمه تفاوت زیادی در این بخش دیده نمی شود.
شخصیت رون که طنز انیمه و قدرت ماورایی که دارد را ترکیب می کند، به خوبی در این فصل هم ایفای نقش می کند. تمرکز اصلی انیمه در فصل دوم روی این شخصیت است. برای طرفداران ژانر کاراگاهی و معمایی، این انیمه با فصل اول و دوم خود یکی از بهترین گزینه ها برای تماشاست.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.