دانلود انیمه
Ao no Miburo گرگ های آبی میبو

165 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ao no Miburo (گرگ های آبی میبو) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Ao no Miburo (گرگ های آبی میبو) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
فارسی گرگ های آبی میبو
ژاپنی 青のミブロ
معروف به The Blue Wolves of Mibu, Blue Miburo

خلاصه داستان انیمه Ao no Miburo

سال ۱۸۶۳ است، زمان غروب شوگون ها، و ژاپن در آستانهٔ تغییرات انقلابی قرار دارد. خیابان‌های پایتخت این کشور را خون مفروش کرده، زیرا برهم‌خورد سیاسی و افزایش تنش‌ها بین رونین‌های بی‌اصل واگرد و سامورایی‌های دولتی، یکی از پرتلاطم ترین صحنه‌های جنگی این کشور را رقم زده است. نیو، یتیمی جوان، با واقعیت‌های تلخ جهان آشنا است، اما نمی‌تواند از شور و عشقش به عدالت و خواستگاری برای تغییر دنیا دست بردارد.
یک روز، او با دو مرد که اعضای اصلی انقلابی آینده خواهند بود، به نام‌های هیجیکاتا توشیزو و اوکیتا سوجی، مردانی از اعضای بنیانی گروهی از رونین‌های مبغوض به نام میبورو، که بعدها به شینسن‌گومی شناخته شدند، روبرو می‌شود. الهام گرفته از تلاش‌های موسوم به "گرگان آبی میبو"، نیو تصمیم می‌گیرد به جمع این گروه بپیوندد تا به ترسیم مسیری به دنیایی که می‌خواهد ببیند کمک کند. اما با خیانت‌ها و تحولات جدید هر روز، آیا نیو می‌تواند به وفاداری به ضمیرش ادامه دهد؟


درباره انیمه گرگ های آبی میبو

وب‌سایت رسمی انیمه تیزر تبلیغاتی دوم برای انیمه تلویزیونی مبتنی بر مانگایAo no Miburo  به قلم تسویشی یاسودا را در روز چهارشنبه پخش کرد. تیزر ویژوال اصلی انیمه را نشان می‌دهد. این سری در پاییز امسال شنبه‌ها ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روی کانال‌های YTV و NTV، و همچنین در شبکه‌های وابسته به آنها پخش خواهد شد.
شوئیچیرو اومدا در نقش شخصیت اصلی نیو حضور دارد. یوهِی آزاکامی به عنوان هیجیکاتا توشیزو، کنشو اونو به عنوان اوکیتا سوجی، چیاکی کوبایاشی به عنوان سایتو هاجیمه، شون هوریه به عنوان تاناکا تارو، ریوتا تاکچی به عنوان سریزاوا کامو، و توموکازو سوگیتا به عنوان کوندو ایسامی ایفای نقش می‌کنند.
کومیکو هابارا که در انیمه هایی مثل  I'm Standing on 1,000,000 Lives، I'm the Villainess, So I'm Taming the Final Boss، Surgeon Elise  کار کرده بود، کارگردانی انیمه را در استودیو Maho Film انجام می‌دهد. کنتا ایهارا که در انیمه هایی مثل  Gamera -Rebirth-، I'm the Villainess, So I'm Taming the Final Boss، Uncle From Another World دست داشته است، مسئول نمایشنامه های این سری است. یوکو اوبا که در انیمه هایی مثل I'm the Villainess, So I'm Taming the Final Boss، I'm Standing on 1,000,000 Lives.  دست داشته، و میاکو نیشیدا که در My Unique Skill Makes Me OP even at Level 1، If It’s for My Daughter, I’d Even Defeat a Demon Lord  کار کرده، شخصیت‌ها را طراحی کرده‌اند. توشیکی کامیاما مدیر صدا است. یوکی هایاشی آهنگساز این انیمه است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
  • باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
    این انیمه هنوز منتشر نشده است.
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.