دانلود انیمه
Tasuuketsu تاسوکتسو: تقدیر اکثریت

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5981 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.2
AnimeList Rating
User 2,246
10
/
5.13
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tasuuketsu با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود انیمه Tasuuketsu با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور به صورت رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Tasuketsu -Fate of the Majority-
فارسی تاسوکتسو: تقدیر اکثریت
ژاپنی 多数欠

خلاصه داستان انیمه Tasuuketsu

داستان درباره گروهی پنج نفره در دنیایی روایت می‌شود که به ناگهان مردم آن ناپدید شده‌اند. امپراتوری مرموز و خودخوانده، از طریق پیام‌های ناشناس پنج نفر را دور هم جمع می کند و آن‌ها را در یک بازی شرکت می‌دهد.
شرکت‌ کنندگان با بازی در این مسابقه، به این سؤال پاسخ می‌دهند: "می‌خواهید زندگی کنید یا بمیرید؟" این بازی تنها یک قانون دارد و آن هم این است، که اکثریت می‌میرند.


درباره انیمه تاسوکتسو: تقدیر اکثریت

مانگای بازی مرگ اثر تایگا میاکاوا، اکنون در حال تبدیل شدن به انیمه است. با اینکه در ابتدا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، شخصیت اصلی سانئتسو ناریتا، خودش را در مدرسه با دوستانش کازوهیکو و ریوتا می‌بیند. اما ناگهان سوالی به صورت اتفاقی در حین کلاس کامپیوتر مطرح می‌شود. آن‌ها بدون اینکه زیاد به آن فکر کنند، ناگهان دنیا در سکوت کامل فرو می‌رود. سانتسو متوجه ریوتای بی‌حرکت در خانه‌اش می‌شود و با تماس تلفنی کازوهیکو، مرگ او تأیید می شود. همچنین خانواده باقی دانش‌آموزان و همه مردم ناپدید شده اند. رئیس شورای دانش‌آموزی یاگیهاشی، او و باقی‌مانده‌ها را در جریان قرار می‌دهد.
در مجموع 10 نفر باقی مانده‌اند که همین اتفاق را تجربه کرده‌اند. یک روز دیگر می‌گذرد و یاگیهاشی بعد از پاسخ دادن به سوال، مرده پیدا می‌شود. حالا 9 نفر باقی مانده‌اند که باید تا حد ممکن با هم مشورت کنند و قوانین بازی را دنبال کنند. امپراطور ظاهر می‌شود و نام بازی را «تاسوکِتسِسو به معنی اکثریت غایب» اعلام می‌کند. این قانون مضحک به نظر می‌رسد، چون اکثریت می‌میرند، اما این یک نبرد برای بقا است که به نظر نمی‌رسد با میلیون‌ها نفر باقی‌مانده طرف باشیم. سایا فوجیشیرو به عنوان فرمانده، سانئتسو شرایطش را با او در میان می‌گذارد و سعی می‌کند تا حرکات بعدی‌شان را مشخص کند و تا حد ممکن سریع به امپراطور برسد.
سودو با شلیک گلوله به جین، همه را برای حفظ امنیت به سمت پیدا کردن یک صندوق پستی قبل از مهلت روزانه، هدایت می کند. فعلاً فقط سانتسو و فوجیشیرو ایده‌ای در مورد چگونگی پیشرفت دارند، اما این پیشرفت چگونه خواهد بود؟
شروع جالب و هیجانی این انیمه از همان ابتدا، مشخص می کند که با اقتباسی بسیار دیدنی از مانگای آن روبرو هستیم. آهنگ آغازین اثر Vivarush بوده که آهنگی حماسی و شنیدنی است. آهنگ پایانی اپیزود هم issey که قابل قبول و دوست داشتنی است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر
  • آخرین آپدیت : قسمت 04
    باکس دانلود
    SOFTSUB
    تا قسمت 4 با سافت ساب قرار گرفت
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :(
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.
    زیرنویس های اختصاصی
    گروه ترجمه
    Episode
    4
    گروه ترجمه
    Episode
    3
    گروه ترجمه
    Episode
    2
    گروه ترجمه
    Episode
    1
  • تریلر

    0 تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-04-17 10:50:53
    خلاصه داستان: داستان گروهی پنج نفره را در دنیایی دنبال می‌کند که در آن مردم به‌طور ناگهانی ناپدید شده‌اند. یک شخص اسرارآمیز که خود را "امپراتور" معرفی می‌کند، پنج نفر را از طریق پیام‌های ناشناس دورهم جمع می‌کند و آنها را در یک بازی شرکت می‌دهد. شرکت‌کنندگان باید به این سؤال پاسخ دهند که «آیا می خواهید زندگی کنید یا بمیرید؟» بازی فقط یک قانون دارد: «اکثریت می‌میرند.»
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.