دانلود انیمه
Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai همسر من هیچ احساسی ندارد

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6399 تعداد بازدید
User 9
10
/
5.33
AnimeList Rating
User 4,769
10
/
6.46
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai با زیرنویس فارسی چسبیده
قسمت بعدی
شنبه 7 بهمن
عناوین دیگر
انگلیسی My Wife Has No Emotion
فارسی همسر من هیچ احساسی ندارد
ژاپنی 僕の妻は感情がない
معروف به Bokutsuma

خلاصه داستان انیمه Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai

تاکوما یک مرد مجرد است که هیچ کاری به جز کار کردن و به خانه رفتن نمی کند. او که بسیار خسته است که بخواهد کار های خانه اش را انجام دهد، تصمیم می گیرد تا یک ربات بگیرد تا آن ربات آشپزی و کار های خانه را انجام بدهد. "مینا چان" یک خدمتکار خانه دار بسیار خوب هست، تا حدی که تاکوما به شوخی می گوید که مینا باید همسر او شود. اما مینا این شوخی تاکوما را جدی می گیرد، و به مرور زمان و به آرامی رابطه این دو نفر نزدیک تر می شود و کار های بیشتری با یکدیگر می کنند، از جمله با یکدیگر بیرون به پیک نیک رفتن. با گذر زمان، تاکوما به آرامی شروع به پیدا کردن احساسات به مینا می کند، اما آیا اصلاً امکان پذیر است که یک انسان و یک ربات با یکدیگر رابطه ای عاشقانه و برابر داشته باشند؟


درباره انیمه همسر من هیچ احساسی ندارد

انیمه همسر من هیچ احساسی ندارد، اقتباس شده از یک مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام است که توسط جیرو سوگیورا نوشته و تصویر نگاری شده است. مانگای همسر من هیچ احساسی ندارد، در ابتدا به عنوان یک وب کمیک در حساب Pixiv نویسنده در مارس 2019 منتشر شد. بعداً پخش آن به عنوان یک مانگای منتشر شده در مجله ماهانه کمیک فلپر در مدیا فکتوری در آگوست 2019 آغاز شد. اقتباس انیمه تولید شده توسط Tezuka Productions نیز در ژوئیه 2024 به نمایش درآمد. ساخت این انیمه در 1 مارس 2024 اعلام شد. این سریال  به کارگردانی فومیهیرو یوشیمورا ساخته شده و میتسوتاکا هیروتا بر فیلمنامه سریال نظارت می کند، زنجیرو اوکولهله طراحی شخصیت ها، و کاندا ساکوما، هانائه ناکامورا، ناتسومی تابوچی و میکی ساکورای برای این انیمه آهنگسازی کرده اند. این انیمه در 2 ژوئیه 2024 در Tokyo MX و دیگر شبکه ها نمایش داده شد و قرار است برای 12 قسمت پخش شود. آهنگ اوپنینگ یعنی Okaerinasaiتوسط VTuber Sora Tokinoساخته شده، در حالی که آهنگ اندینگ Wave از میشا شیزومو است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-04-17 10:39:59
    بنظر خیلی احمقانه میاد.داستان و طراحی ها هم چندان جالب نیستن...البته همه ی اینا برای اوله قسمت دوم که اومد بنظر من جالب تر شد.
  •  
    1403-04-13 09:43:00
    بوکونو پیکویه مناطق محروم XD
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.