دانلود انیمه
T.P BON گشت زمان بون

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
311 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 564
10
/
6.98
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه T.P BON با زیرنویس فارسی به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود انیمه T.P BON با زیرنویس فارسی به صورت رایگان بدون سانسور
عناوین دیگر
فارسی گشت زمان بون
ژاپنی T・Pぼん
معروف به Time-Patrol Bon, T・P BON

خلاصه داستان انیمه T.P BON

یک دانش آموز دبیرستانی معمولی به نام بن، به عضویت گروهی از مأموران سفر در زمان درمی‌آید. آنها وظیفه دارند جان انسان‌ها را در رویدادهای تاریخی‌ای که در سراسر جهان و در دوره‌های مختلف رخ داده، نجات دهند.

 


درباره انیمه گشت زمان بون

انیمه ای در ژانرهای اکشن و ماجراجویی با تم سفر در زمان که امتیاز خوب 6.95 از 10 را کسب کرده است. این انیمه جذاب و دیدنی از اپیزود های 28 دقیقه ای با رده بندی سنی مناسب +13 سال ساخته شده است. این ONA اثر استودیو Bones بوده و در سال 2024 پخش آن آغاز شده است.
داستان این انیمه شامل سفر در زمان دو دانش‌آموز معمولی، بن و ریم (دختری از آینده) به رویدادهای مختلف تاریخی است. «تی ‌پی بن» اقتباسی از مانگایی به همین نام است که توسط فوجیکو اف. فوجیو ساخته شده است. با نگاه اولیه، سبک کارتونی و کودکانه انیمه بیشتر به چشم می آید، اما تمرکز بر جنبه‌های تاریخی باعث دارک شدن فضای سریال شده است. در هر قسمت، بن، ریم و بویویون به عقب سفر می‌کنند تا جان افراد کم‌ اهمیت و فراموش‌شده‌ی در طول زمان را نجات دهند.
آن‌ها در هر قسمت برای حل این مشکلات باید راه‌ حلی پیدا کنند. Ream راهنمای قابل اعتمادی برای کمک به تیم در طول هر مأموریت است و Buyoyon به عنوان عضو اضافی تیم با ایجاد طنز، جدیت سکانس های تاریخی سنگین را کاهش می‌دهد.

 


سکانس هایی در سریال وجود دارد، مانند قسمت شکار جادوگران که شکنجه مظنون به جادوگری در قرن پانزدهم را به تصویر می‌کشد یا قسمتی در مورد جنگ جهانی دوم که در آن گروه سعی در نجات یک خلبان دارند، که می‌توانند برای بینندگان خیلی جذاب باشند. این سریال برای هر یک از شخصیت‌هایی که نجات می‌دهد، پایانی دلگرم‌کننده ارائه می‌دهد. اگر به دنبال داستانی سرگرم‌کننده در مورد گذر در زمان های مختلف و نجات مردم هستید، این انیمه گزینه فوق‌العاده‌ای برای تماشا است.
اگر انیمه دورائمون را دوست دارید، این انیمه نسخه‌ی بزرگسالانه‌ آن است که در آن خون و مرگ وجود دارد. انیمیشن آن حرفه ای و دیدنیست. هرچند گاهی اوقات از جلوه‌های ویژه کامپیوتری (CGI) استفاده می‌کند؛ اما به شکل خوبی تعادل مناسب همیشگی برقرار شده.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.