دانلود انیمه
Xiaoke de Huatu Xie Hua نقاشی های روزانه‌ی کی

198 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 703
10
/
6.88
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه چینی Xiaoke de Huatu Xie Hua به صورت رایگان
دانلود انیمه چینی Xiaoke de Huatu Xie Hua به صورت رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Kay's Daily Doodles
فارسی نقاشی های روزانه‌ی کی
ژاپنی 小刻的画图写话
معروف به Kay-chan no Enikki

خلاصه داستان انیمه Xiaoke de Huatu Xie Hua

یک سگ بولیواری گردونه و تکیه‌گاهی که بیشتر عمرش را در سفر در سراسر ترا به دنبال منشأ اولین اسلحه‌اش، یک تبر مینوآیی با نام خود، سئوب، که به طور دوستانه به "کی" اشاره می‌شود، گذراند، در طول سفر خود با اوریپاتی عفونت زده شد که باعث شد به اندوختن هر اسلحه‌ای که پیدا می‌کرد و به دست می‌آورد و رویکرد "اول شلیک کن، بعد سوال کن" را از طریق هنرهای اوریجینیوم نهفته‌اش، که اغلب به مجموعه سلاح هایش اضافه می‌کند، افتاد. در حین حضور در لیتانین، سئوب با اپراتورهای رودز آیلند روبرو شد که او را به اشتباه به عنوان یک دزد شناختند. او پس از آن تحت نظارت و مراقبت ولکان وارد حراست R.I. شد.
در طول زمان حضور در R.I.، سئوب به عنوان یک نبردکار باهوش اما بی‌تجربه ثابت کرد که از مهارت‌های اسلحه‌ای خود برای شکست دادن دشمنانش استفاده می‌کند. با اینکه به نظر می‌رسد در دهه‌های آخر نوجوانی باشد، اما سئوب یک ذهن نوجوانی ناپخته دارد و بیشتر اوقات مانند یک کودک رفتار می‌کند، با شعار "خوردن خوب، آب خوردن خوب، خوابیدن خوب و از دست دادن بدکاران!"
در زمان بازگشت گاویال به خانه، سئوب به طور اتفاقی قارچ جادویی رشد کرده در جنگل آکاوالا را خورد، که باعث تجربه توهم زدن او شد و "شروع" ماجراجویی وحشی داخل ذهن سگ اینگونه است. خوشبختانه، این در اوج حادثه آکاوالا با گاویال که او را به واقعیت بر می‌گرداند پایان یافت. اگر او را به خودش رها کنند، سئوب هرگز از رویاهایش بیدار نمی‌شود و با ترا یکی می‌شد.


درباره انیمه نقاشی های روزانه‌ی کی

این سری کوتاه برای کودکان عالی است که به شما امکان می‌دهد تمامی وضعیت‌های روزمره را همراه با دختران این سری بررسی کنید. همچنین فوق‌العاده خوشگل است که آنها را در حال تفریح در کافه وقتی که اپراتورهای بزرگتر از آن ها مراقبت می‌کنند، ببینید. هر قسمت داستان خود را دارد و همیشه حیرت‌انگیز است که چقدر می‌تواند در 3 دقیقه جا شود. انیمیشن‌های دست ‌کشیده ساده اما در عین حال بسیار زیبا و پراز شخصیت هستند.
داشتن یک دانش ابتدایی درباره بازی آرک ‌نایتس برای درک ارجاعات مفید است، اما ضروری نیست. (خرچنگ‌های فلزی متعلق به بین‌استالک، صاحب کافه هستند. این یک سناریوی جایگزین است که در آن شخصیت‌ها زندگی روزمره خود را در پایگاه، کشتی زمینی رودز آیلند، به جای پیوستن به نبردها به عنوان اپراتورها می‌گذرانند)

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.