دانلود انیمه
Shen Cang گنجینه های مرموز

پخش آنلاین
610 تعداد بازدید
User 2
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه چینی Shen Cang (گنجینه های مرموز) با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه چینی Shen Cang (گنجینه های مرموز) با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Mysterious Treasures
فارسی گنجینه های مرموز
ژاپنی 神藏

خلاصه داستان انیمه Shen Cang

دائویستِ مدرن فنگ یی یک روز با قدرتی فوق‌العاده بیدار می‌شود - توانایی حس کردن اشیاء قدیمی و آثار هنری! از آنجا به بعد، او به جمع ‌آوری آثار عتیقه می‌پردازد. ثروت‌های بی‌شماری همه مال او می‌شوند، و او با گروهی از دوستانش در سفری به بالا رفتن از قله‌ی زندگی شروع می‌کند!


درباره انیمه گنجینه های مرموز

یک دائوییست، پسری چاق و احمق همگی به یک بار می‌روند... این شوخی به طور کلی توضیح می‌دهد که در این دونگهوا چه اتفاقی می‌افتد. ایده‌ی اولیه‌ی این دونگهوا خوب است، در محیط مدرن شخصیت اصلی تنها کسی است که قدرت‌های فوق‌العاده دارد و از آنها در حل مشکلات در طول فصل استفاده می‌کند. انیمیشن سه ‌بعدی هم به ‌روز و آپدیت است؛ از بهترین‌ها نیست، اما به اندازه کافی روان و صاف است. در این انیمه ها برای شخصیت ها داستان گذشته‌ای وجود ندارد و شخصیت پردازی برای آن‌ها وجود ندارد، اما به طور کلی فصل اول بیشتر معرفی این سری است. تعدادی کلیشه معمول هم وجود دارد مانند راز تولد، والدین گمشده، شخصیت زن تصادفی بدون رابطه واضح، مرد چاق خنده‌ دار (که واقعاً چاق نیست) و انتقام جویی.

مشکل این سری این است که گاهی اوقات گروهی از شخصیت ‌ها از یک مکان به مکان دیگر به صورت ناگهانی منتقل می‌شوند، شخصیت ‌های فرعی که ضروری نیستند معرفی می‌شوند بدون هدف مشخص؛ مانند موجود سنجاب بی ‌باور، که یک ماسکوت است و این تنها اطلاعاتی است که دریافت خواهید کرد. به نظر می‌رسد که خالقان ایده‌ های بسیاری داشته‌اند، اما منحرف شده‌ اند و تنها برای نمایش عظمت شخصیت اصلی مکث کرده‌ اند. و همه این اتفاقات نه به صورت جذاب بلکه به صورت گیج ‌کننده‌ای اتفاق می‌افتد. به همین دلیل دشوار است با شخصیت‌ها همدردی کرد یا به درک کردن آنها پرداخت، اگرچه هرکدام ویژگی‌های قابل تمییزی دارند، اما رضایتی که به بیننده ها می‌دهد، بیش از حد سطحی است. در کل، اگر به دنبال یک اثر با کیفیت هستید، این دونگهوا برای شما نیست. اما اگر وقت آزاد دارید می‌توانید آن را تماشا کنید، موضوع داستان به نسبت تازه و منحصر به فرد است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
  • آخرین آپدیت : قسمت 12
    باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.