دانلود انیمه
Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi 2nd Season

691 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi 2nd Season
دانلود انیمه Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi 2nd Season
عناوین دیگر
انگلیسی The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse Season 2
ژاپنی 七つの大罪 黙示録の四騎士 第2期

خلاصه داستان انیمه Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi 2nd Season

ملا گالاند برای باقیمانده‌ی نیروهای پرسیوال و ایزولد دردسر بزرگی ایجاد کرده است، و حتی کمترین مقدار مانا هم به آن ها کمک می‌کند. حتی اگر بتوانند به او ضربه بزنند، که به نظر کار بسیار دشواری می‌رسد. با وجود مخالفت ایزولد، روحیه‌ی او قوی است و جادویش نیز قدرتمند است، که بمب عشق او نشان ‌دهنده قدرتش است. تریستان نیز با تمام قوا وارد میدان می‌شود و قدرت تاریک خود را به تنهایی رها می‌کند، که نشان‌دهنده قدرت پنهان اوست.
حتی با احضار ضیافت مردگان توسط ملا گالاند که همه را به جهنم خواهد برد، این برای شکست دادن تریستان کافی نیست.


درباره انیمه Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi 2nd Season

چهار شوالیه‌ی آخرالزمان چندین سال پس از وقایع هفت گناه کبیره روایت می‌شود. داستان ماجرای پسری به نام پرسیوال را دنبال می‌کند که مشتاق ماجراجویی است. او متوجه می‌شود که سرنوشتش پیوستن به گروهی از شوالیه‌های مقدس است که طبق پیشگویی قرار است جهان را نابود کنند. این افشاگری، پرسیوال را مجبور می‌کند تا به سفری برای یافتن سه شوالیه‌ی پیشگویی‌شده‌ی دیگر برود. داستان در این فصل ادامه جریان سیزن پیش را روایت می کند.
انیمیشن این دنباله به خوبی مانند سری اصلی انیمه عمل می کند و همان کاری را انجام می‌دهد که برای آن برنامه‌ریزی شده. نبردهای مهیج، پس زمینه های قوی و پر جزئیات، حالت چهره ها هم همگی متناسب با هر سکانس هستند. پرسیوال شخصیت اصلی، پر تحرک ترین شخصیت کل گروه است، زیرا این به طور واضح بخشی از شخصیت پرشور اوست. در حالی که سایر شخصیت‌ها انیمیشن پایه‌ای دارند، لحظاتی در سریال وجود دارد که انیمیشن واقعاً حرفه‌ای می‌شود، به ویژه در صحنه‌های مهم داستان.
پادشاهی کملوت همچنان به عنوان گروه شرور اصلی داستان ظاهر می‌شود. آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که چهار شوالیه باعث نابودی جهان و ویرانی همه ‌چیز خواهند شد. در کنار شاه آرتور، شوالیه‌های آشوب حضور دارند که معادل شوالیه‌های مقدس برای کملوت هستند. افرادی مانند آیرونساید، پلگارد و تیل ‌اسکر بخشی از این گروهند که هر کدام از آن‌ها قدرت‌های منحصربه‌ فردی دارند و با وفاداری به آرتور خدمت می‌کنند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.