دانلود انیمه
The iDOLM@STER Shiny Colors 2nd Season

142 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه The iDOLM@STER Shiny Colors 2nd Season بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه The iDOLM@STER Shiny Colors 2nd Season بدون سانسور با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
ژاپنی アイドルマスター シャイニーカラーズ 2nd season

خلاصه داستان انیمه The iDOLM@STER Shiny Colors 2nd Season

فصل دوم انیمه‌ی The IDOLM@STER Shiny Colors


درباره انیمه The iDOLM@STER Shiny Colors 2nd Season

در فصل دوم انیمه The IDOLM@STER Shiny Colors، وب‌سایت رسمی برای این انیمه، یک تریلر سینمایی برای این فصل را در روز جمعه منتشر کرد.
قبل از پخش تلویزیونی فصل دوم در پاییز، انیمه به عنوان سه فیلم در سینماهای ژاپن نمایش داده می‌شود. فیلم اول از ۵ تا ۲۵ ژوئیه، فیلم دوم از ۲۳ اوت تا ۱۲ سپتامبر، و فیلم سوم از ۲۰ سپتامبر تا ۱۰ اکتبر اجرا خواهد شد. نسخه تلویزیونی شامل ۱۲ قسمت خواهد بود.
فصل اول انیمه The IDOLM@STER Shiny Colors در تاریخ ۵ آوریل پخش می‌شود. فصل اول همچنین به عنوان سه فیلم در سینماهای ژاپن نمایش داده شده است. فیلم اول در ژاپن از ۲۷ اکتبر تا ۱۶ نوامبر اجرا شد و در آغازین هفته اکران ۴۰,۲۸۴,۳۵۰ ین (حدود ۲۶۸,۱۰۰ دلار آمریکا) درآمد کسب کرد.
فیلم دوم در ژاپن در تاریخ ۲۴ نوامبر افتتاح شد و تا ۱۴ دسامبر ادامه یافت. فیلم سوم از ۵ ژانویه تا ۲۵ ژانویه اجرا شد. این فیلم‌ها در ۷۵ سینما در ۴۷ استان ژاپن نمایش داده شدند.
مانکیو که در (Idolm@ster Cinderella Girls Theater, The Ice Guy and His Cool Female Colleague) دست داشته، انیمه را در Polygon Pictures کارگردانی می‌کند. یویچی کاتو که در The IDOLM@STER Million Live!, Aikatsu! دست داشته است،  سرپرست و نویسنده فیلم‌ها است. "Tsubasa Gravity" آهنگ تم این انیمه است.
بازی تحت وب The IDOLM@STER Shiny Colors از طرف Bandai Namco Entertainment در آوریل ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. در این بازی رایگان (با خریدهای درون بازی)، بازیکنان آیدول‌ها را آموزش می‌دهند و در مقابل تولیدکنندگان/بازیکنان دیگر در حضور مستقیم در کنسرت‌های زنده رقابت می‌کنند. به علاوه، این پروژه رویدادهای کنسرت، کالاها، سی دی‌ها و برنامه‌های رادیویی را هم ساخته است.
Bandai Namco Entertainment  در آوریل ۲۰۲۳ بازی موبایل The IDOLM@STER Shiny Colors: Song for Prism را معرفی کرد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.