دانلود انیمه
Lost Universe جهان گمشده

پخش آنلاین
321 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 7,200
10
/
6.99
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Lost Universe (جهان گمشده) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود انیمه Lost Universe (جهان گمشده) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
عناوین دیگر
فارسی جهان گمشده
ژاپنی ロスト・ユニバース

خلاصه داستان انیمه Lost Universe

سرگذشت سه شخصی که در فضا به ماجراجویی می‌پردازند، با اربابان جنایت‌کار در می‌افتند، و با کشتی‌های ستاره‌ای سرکش و تروریست‌های فضایی درگیر می‌شوند... 


درباره انیمه جهان گمشده

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را از سال 1998 در ژانر ماجراجویی، کمدی، درام و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 22 دقیقه از سوی استودیوی E&G Films آغاز کرد. داستان این انیمه درباره‌ی شخصیت‌هایی است که مبارزه‌هایشان سرنوشت جهان را رقم می‌زند. مهم‌ترین نکته‌ی این اثر، ژانر کمدی آن است که باعث می‌شود نقاط ضعف داستان با لحظه‌های کمدی پوشانده شوند و از این نظر، یک نکته مثبت به شمار می‌رود. شخصیت‌ها نیز با اینکه ممکن است عجیب‌و‌غریب و غیرطبیعی به نظر برسند، اما کم‌کم‌ جذابیت خود را برای شما نمایان می‌کنند. با این اینکه سازندگان بر روی بخش‌های صوتی اثر کار کرده‌اند و صداپیشه‌های خوبی را برای شخصیت‌ها برگزیده‌اند، اما از سبک انیمیشنی این اثر نباید انتظار زیادی داشته باشید.

از تاریخ پخش اولین قسمت‌های این مجموعه حدود سی سال می‌گذرد و از آن‌جایی که در آن سال‌ها سبک انیمیشنی انیمه‌های ژاپنی آن‌قدر پیشرفته نبود و استودیوی گفته‌شده هم آن‌قدر تجهیزات نداشت، انتظار تماشای انیمه‌ای که کیفیت بالایی از خود نشان بدهد کمی غیرمعمول است! با تمام این حرف‌ها، شما همچنان می‌توانید از ماجراجویی شخصیت‌های اصلی در فضا لذت ببرید. آن‌ها با افراد مختلفی دیدار می‌کنند و با دشمنان بسیاری مواجه می‌شوند. از این نظر حتی عده‌ای از منتقدان، دنیاسازی این اثر را به فرنچایز مشهور «جنگ ستارگان» نسبت داده‌اند. از آن‌جایی هم که کمتر انیمه‌ای به سراغ موشکافی ماجراهای شخصیت‌های انیمه‌ای در فضا رفته است، ما تماشای این اثر را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به فضا و انیمه‌های ماجراجویی علاقه دارند. برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر
  • آخرین آپدیت : قسمت 26
    باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :(
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.
  • تریلر

    0 تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.