دانلود انیمه
Xian Wu Chuan 2nd Season افسانه شیانوو فصل دوم

پخش آنلاین
1919 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 261
10
/
7.24
MyAnimeList
52
/
52
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه چینی Xian Wu Chuan 2nd Season - افسانه شیانوو فصل دوم
دانلود انیمه چینی Xian Wu Chuan 2nd Season - افسانه شیانوو فصل دوم
عناوین دیگر
انگلیسی Legend of Xianwu 2nd Season
فارسی افسانه شیانوو فصل دوم
ژاپنی 仙武传 第二季

خلاصه داستان انیمه Xian Wu Chuan 2nd Season

شاگردی که Ye Chen نام دارد؛ از فرقه تبعید شده و بی‌خانمان می‌شود. او از طریق اتفاقاتی به شعله حقیقی دست می‌یابد و بار دیگر قدم در مسیر شناخت واقعیت می‌گذارد. این دنیایی است که در آن شیاطین و خدایان در کنار هم زندگی می‌کنند و عصری است که تمام قلمروهای جهان در آشوب غرق شده‌اند.
سفر یِ چن برای به مبارزه طلبیدن اراده آسمان آغاز می‌شود و پس از پشت سر گذاشتن انواع مصیبت‌ها و سختی‌ها، سرانجام به اوج خود می‌رسد.


درباره انیمه افسانه شیانوو فصل دوم

Ye Chen آرزوی شرکت در «رقابت سه فرقه» را دارد، اما ابتدا باید خود را ثابت کند. او به پادشاهی ای فرستاده می‌شود که در آن روستاییان کشته شده و خونشان گرفته می‌شود. این کار به او کمک می‌کند تا پیشرفت کند و تجربه کسب کند. او با یک جادوگر شیطانیِ روح مانند روبرو می‌شود که از قلب روستاییان در قرص استفاده می‌کند. در قسمت های بعد می بینید که رقابت سه فرقه شروع می شود و عشق قدیمی شخصیت اصلی نیز در آن شرکت می کند. جایزه او برای برنده شدن قرصی عجیب است که استخوان هایش را از بین می برد. اما تا قسمت بعد درمان می شود و از ارباب خود خواسته ای عجیب دارد.
فصل دوم این دونگهوا با تمرکز بر روی شخصیت اصلی و پیش بردن داستان آن سعی دارد تا اتفاقات جدیدی را به دنیای سریال اضافه کند. انیمیشن و طراحی شخصیت ها کمی بهتر شده و از سبک جدید انیمه های سال جدید پیروی می کند. استفاده از جادو و افکت های تصویری رنگارنگ، فضای این سریال چینی را بهتر از قبل کرده.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.