دانلود انیمه
Switch تعویض

پخش آنلاین
321 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 10,971
10
/
6.86
MyAnimeList
2
/
2
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Switch (تعویض) به صورت رایگان + پخش آنلاین
دانلود انیمه Switch (تعویض) به صورت رایگان + پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی تعویض
ژاپنی スイッチ

خلاصه داستان انیمه Switch

در اداره کنترل مواد مخدر ژاپن، دو عضو جدید مأموریت پیدا می‌کنند تا شبکه تبهکارانی که ماده مخدر مرگباری به نام فرشته خنده (FA) را توزیع می‌کند، از هم متلاشی کنند. در حالی که هارو کورابایاشی به شاخه مافیایی پخش کننده این مواد نفوذ می‌کند؛ شریک او یعنی کای اتو، کار خود را در یک گلخانه مشکوک که ممکن است محل تولید FA باشد، آغاز می‌کند. با نزدیک شدن هر دو مأمور به هدف، آن‌ها با انتخاب‌های دشواری روبرو می‌شوند که هویت مخفی یکدیگر را به خطر می‌اندازد.


درباره انیمه تعویض

یکی از بهترین انیمه های جنایی و معمایی که کمتر شناخته شده، با نام "Switch" در سال های 2008 و 2009 منتشر شد. این انیمه یک OVA دو اپیزودی است، که هرکدام 30 دقیقه زمان دارند. ژانرهای Action, Mystery را در تم های Detective, Organized Crime روایت می‌کند. سبک شونن دارد و درجه بندی سنی +13 را گرفته است. همچنین این شاهکار اثر استودیو Actas می‌باشد.
نشان دادن یک خط داستانی جذاب و طولانی تنها در 2 اپیزود، کار بسیار سختی است. اما این OVA در ارائه داستانی گیرا اما نه چندان پیچیده در مدت زمان یک ساعت، خیلی غافلگیرکننده و هیجان انگیز کار می کند. نفوذ مأموران مخفی به یک سازمان ژاپنی کننده مواد مخدر موضوع معمایی و هیجان انگیزی است؛ که پیچیدگی هایی خوبی در این انیمه پیدا می کند.
داستان بخوبی پیش می رود؛ تا اینکه در دقایق پایانی بجای یک سکانس مشخص و تمام شدن داستان، ابهام و سؤالاتی در ذهن می ماند. طرفداران معتقدند این بهترین پایان بندی برای انیمه بود و این گمراهی هیچ مشکلی نداشته است. 
تصاویر با رنگ های جذاب، انیمیشن و ترکیب صحنه در این انیمه، تداعی‌کننده‌ی «Death Note» است. شباهت‌های زیادی با این اثر جذاب و شاهکار وجود دارد. انیمه "سوئیچ" با این تقلید به یکی از بهترین انیمه های گرافیکی با انیمیشن جذاب خود دست یافته است. 
شخصیت پردازی هم خوب بود هم ضعیف. خوب از این جهت که کرکترهای انیمه از جذابیت و ویژگی های دوست داشتنی زیادی ساخته شده اند. آن ها را هم دوست خواهید داشت، هم سرگرم کننده اند. ضعیف چون پیشینه و گذشته ای مانند دیگر انیمه ها از آن ها وجود ندارد. البته این بخاطر زمان کوتاه مجموعه است. جالب است بدانید که شخصیت های زن در طول داستان وجود ندارند و البته این موضوع مشکلی هم ایجاد نکرده است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
  • آخرین آپدیت : قسمت 02
    باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.