دانلود انیمه
Donten ni Warau Gaiden: Shukumei, Soutou no Fuuma دونتن: خندیدن زیر ابرها

پخش آنلاین
33954 تعداد بازدید
User 13
10
/
9.15
AnimeList Rating
User 2,469
10
/
7.5
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Donten ni Warau Gaiden: Shukumei, Soutou no Fuuma با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Donten ni Warau Gaiden: Shukumei, Soutou no Fuuma با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Donten: Laughing Under the Clouds - Gaiden: Chapter 2 - The Tragedy of Fuuma Ninja Tribe
فارسی دونتن: خندیدن زیر ابرها
ژاپنی 曇天に笑う<外伝> ~宿命、双頭の風魔~
معروف به Cloudy Laugh Gaiden, Laughing Under the Clouds Gaiden

خلاصه داستان انیمه Donten ni Warau Gaiden: Shukumei, Soutou no Fuuma

قبیله فوما یک خاندان مخفی نینجا است که نسل به نسل در انتظار احیای "اوروچی" (مار عظیم الجثه) به سر می برد. شیراسو و برادر دوقلویش ایچیو در این محیط خشن بزرگ شده اند و این داستان نحوه تبدیل شدن آنها به رهبران قبیله را روایت می کند.


درباره انیمه دونتن: خندیدن زیر ابرها

این فیلم انیمه از دیدگاه شیراسو روایت می شود، بعد از اینکه از صخره سقوط کرد. تمام خاطرات گرم شیراسو با برادران کومو (از جمله خاطراتی که در انیمه 12 قسمتی تلویزیونی وجود ندارد) از ذهن او می گذرد و او دوران کودکی خود را قبل از ملاقات با این سه نفر به یاد می آورد. این فیلم غم انگیز و در عین حال شیرین است، زیرا شاهد از دست دادن دوباره خانواده او هستیم: خانواده فوما و خانواده کومو که او را به مدت ده سال به فرزندی پذیرفتند. خوش بختی برای او داشتن جایی به نام خانه است. این انیمه یک ساعته همچنین نگاهی عمیق تر به احساسات شیراسو می دهد و وفاداری او به قبیله فوما را توضیح می دهد.
برخلاف سریال 12 قسمتی آن، این فیلم توسط استودیو Wit ساخته شده است. طراحی چشم‌ها در این فصل تحسین شده است! احساسات به طور واضح از طریق چشم‌ها منتقل می‌شوند. همچنین مناظر دوست داشتنی مانند بیشه‌ها که در مقابل صخره‌های تیره هنگام غروب خورشید، تضاد دلنشینی ایجاد می‌کنند.
شحصیت شیراسو پشتکار زیادی دارد و برای عزیزانش هرکاری می کند. رفتار بالغانه او در برابر سن 14 ساله اش عالی بنظر می رسد. به خاطر مرگ‌های زیادی که شاهدش بود و مسئولیت‌هایی که بر دوش او قرار دادند، برایش دلسوزی می کنید. 
کوتارو به عنوان دوقلوی کوچکتر که مخفیانه بزرگ شده، منزوی می شود. بدشانسی می آورد که به دلیل خرافه نحس بودن دوقلوها، او کل عمرش را در خفا زندگی می کند. او مانند بقیه اعضای خانواده، به فکر امنیت دیگران است و به آن‌ها اهمیت می‌دهد. 
ریکو هر چقدر هم که بتواند شرایط را درک کند، هرگز احساسات خود را انکار نمی‌کند. قدرت عاطفی و جسمی او بسیار زیاد است و از دیدنش لذت می برید. ایشیرو هم شخصیتی شجاع و توانمند است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-17 17:23:17
    کی ترجمش می کنید؟
  • 1400-05-17 17:23:10
    چرا هنوز اپلود نشده
  • 1399-05-19 17:36:12
    اینم ترجمه خلاصه داستان:⬇⬇⬇ مجموعه ای از داستان های جانبی سریال Donten ni Warau. برخی از داستان ها قبل و بعضی دیگر پس از پایان سریال اصلی اتفاق می افتد.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.