دانلود انیمه
Saint Seiya: Saintia Shou شوالیه های زودیاک

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
18690 تعداد بازدید
User 6
10
/
3.83
AnimeList Rating
User 5,482
10
/
5.63
MyAnimeList
10
/
10
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Saint Seiya: Saintia Shou
دانلود انیمه Saint Seiya: Saintia Shou
عناوین دیگر
فارسی شوالیه های زودیاک
ژاپنی 聖闘士星矢 セインティア翔

خلاصه داستان انیمه Saint Seiya: Saintia Shou

تمام Sanctuary وقتی که یه جنگ تاخلی بین شیاطینی که توسط جمینی گولد سینت اداره میشد شکل میگیره، به خطر می افته. داستان ما یک راست بعد از اون رویداد شکل میگیره... این داستان دختراییه که از آتنا مراقبت میکنن. این داستان مبارزات و سرنوشتیه که اونها قراره باهاش رو به رو بشن...

 

دانلود انیمه Saint Seiya: Saintia Shou


درباره انیمه شوالیه های زودیاک

برام سواله این فرنچایز تا کی قراره اینقدر رنج بکشه؟ آیا به اندازه کافی تحقیر نشده؟ در این مرحله تقریباً به نظر می رسد که قربانی یک نفرین شده است، زیرا پس از شکست فیلم اورچر بهشت در سال 2004، فرنچایز دیگر هرگز یک قسمت جدید که هم موفق و هم رضایت بخش بوده است، به خود ندید. 
به عبارت ساده، داستان بد است و اجرا حتی بدتر. دومی آنقدر وحشتناک است که تقریباً به نظر می رسد کارکنان می خواهند از عمد طرفدار این داستان را مسخره کنند. تقریباً شبیه یک شوخی مطلق است. بودجه کم اختصاص داده شده بهانه ای نیست. بسیاری از نمایش ها با بودجه کم ساخته شده اند و کارکنان آن ها راه های خلاقانه ای برای غلبه بر این محدودیت ارائه کرده اند تا به هر حال آنها را حداقل قابل قبول کنند، اما اینطور نبود. تقریباً می توانید بگویید که کارکنان هرگز واقعاً به این نمایش اهمیت ندادند و تلاش بسیار کمی کردند.
اگر بخواهم سنتیا شو را توصیف کنم، با عجله، کارگردانی وحشتناک، با انیمیشنی بدتر، غیر الهام بخش، بدون ذره ای هیجان، بی شور، به یاد نماندنی، بدون روح و ساخته شده توسط کارکنانی که به نظر می رسید اهمیتی نمی دهند، خوب میتونه باشه.سنتیا شو تنها پس از پایان فیلم، توانست اعتبار فرنچایز را بیشتر کند.

 

انیمه شوالیه های زودیاک


البته از دید مثبت هم بخوام بگم، آرت انیمه از همان سبک مانگا پیروی نمی کند، اما مشخصه تا حدی از عمد بوده است. این انیمه سعی کرد همان سبک سری اصلی Saint Seiya را با تغییری مدرن در آن حفظ کند. موسیقی متن این انیمه نیز درجه یک است. بسیاری از آهنگ ها از موسیقی متن سریال اصلی سرنخ می گیرند و پیچ و تاب خاص خود را به آن اضافه می کنند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-08-23 10:01:50
    با سلام ترجمه قسمت اول, ارسال شده و اکه مایل باشین بقیش هم بزارم...
    • 1397-10-08 22:52:34
      مشکلی نیست میتونید بزارید.
    • 1402-02-11 14:04:10
      لطف میکنید . تشکر
  • ahz
    1397-09-23 20:18:50
    قسمت اولش منتشر شد در صورت امکان قرار دهید ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.