دانلود انیمه
Kemono Friends 2 دوستان کمونو

پخش آنلاین
12497 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.4
AnimeList Rating
User 6,593
10
/
5.84
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kemono Friends 2
دانلود انیمه Kemono Friends 2
عناوین دیگر
فارسی دوستان کمونو
ژاپنی けものフレンズ2

خلاصه داستان انیمه Kemono Friends 2

سروال و کاراکال یک کودک "انسان" را در جنگل پیدا می کنند. همانطور که آنها با بچه سفر می کنند، با دوستان جدیدی آشنا می شوند، رازهای پارک جاپاری را کشف می کنند و درگیر رویدادی می شوند که داستان مارو ترتیب میدن.

 

دانلود انیمه Kemono Friends 2


درباره انیمه دوستان کمونو

این داستان، نمایشی بود که از همون اول باید از بین می رفت. بازی که بر اساس آن ساخته شده بود قبل از پخش انیمه اصلی کنسل شد، یک استودیوی بی تجربه آن را مدیریت می کرد و انیمیشن فوق العاده ضعیفی داشت. با این حال، در عوض مشخص شد که این نمایش در بین انیمه ها هم ضعیف ترین است. مانگا Kemono Friends آنقدر محبوب بود که بیش از 120000 نسخه از دو جلد اول خود فروخت. نسخه اصلی Kemono Friends فوق العاده خوب نوشته شده بود، فضای حیرت انگیزی داشت، در زمینه طراحی های اسرارآمیز، چشم نواز و جذاب شخصیت ها خیلی خوب عمل کرد. این قطعا به لطف یک تیم متعهد، سخت کوش و یک کارگردان با بینش بود.
فصل دوم Kemono Friends سعی کرد همه چیز فصل قبلی خود باشد و در هر جنبه شکست خورد. تقریباً تمام جنبه ها را از فصل اصلی کپی و پیست کرد. همانطور که گفتم، این تقریبا در همه جنبه ها شکست خورد، البته به جز انیمیشن. انیمیشن آن در واقع خوب به نظر می رسد و جلوه های بصری یک سر و گردن بالاتر از فصل های اول است. این یکی از معدود جنبه های مثبت نمایش است.

 

انیمه دوستان کمونو


خود داستان، تقریباً ماجرا های فصل اصلی را کپی می کند. ما با انسانی با کلاه روبرو می شویم که ظاهراً از ناکجاآباد ظاهر می شود و سعی می کند راه خانه اش را پیدا کند. در این فصل تعدادی شخصیت جذاب مانند پاندا غول پیکر، دلفین و فوک، تمساح آب شور، روباه گوش خفاشی، گوریل، سگ خانگی و غیره اضافه شد. با این حال، آرک های شخصیتی آنها در مقایسه با فصل قبل به طرز باورنکردنی ضعیف است. جهان و شخصیت های آن جذاب، بامزه، غریب، سرگرم کننده و فوق العاده به یاد ماندنی هستند. به عنوان یک طرفدار که سریال را تا سر حد مرگ دوست دارم، نمی توانم خودم را مجبور کنم به این موضوع نمره منفی بدهم.  عاقبت این فصل با جلوه های بصری بهبود یافته و افزودن های عالی به بازیگران، نکات مثبتی داشت. اما در نهایت طرفداران لیاقت چیز بیشتری داشتند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.