دانلود انیمه
Megaton-kyuu Musashi ماگاتون-کیو موساشی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
18464 تعداد بازدید
User 8
10
/
5.5
AnimeList Rating
User 2,703
10
/
6.41
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Megaton-kyuu Musashi به همراه پخش آنلاین از لینک مستقیم با ترجمه فارسی
دانلود انیمه Megaton-kyuu Musashi به همراه پخش آنلاین از لینک مستقیم با ترجمه فارسی
قسمت بعدی
پنجشنبه 14 دی
عناوین دیگر
فارسی ماگاتون-کیو موساشی
ژاپنی メガトン級ムサシ

خلاصه داستان انیمه Megaton-kyuu Musashi

در شهری معمولی، افرادی هستن که زندگی ای آرام ولی راضی کننده‌ای دارن. ولی این رو نمیدونن که این آرامش، دروغی بیش نیست و واقعیت ناگفته شده اینه که... زمین نابود شده... ۹۹.۹ درصد انسان ها توسط نیروی مرموزی از فضایس ها از بین رفتن. این دشمن دراکترز نامیده شدن و به مرور زمان، یه گودال بزرگی وسط زمین درست میشه و زمین به محیطی مناسب برای زندگی کردن فضایسا تبدیل میشه.
انسان ها چاره‌ای جز قایم شدن توی پناهگاه ها برای دیده نشدن، ندارن. و منتظر روز رستاخیز هستن و نمیدونن این روز  کی قراره بیاد... ساکنان پناهگاه ایشتیا تمام خاطراتشون از روز نابودی رو از دست دادن و بدون اینکه چیزی راجع بهش بدونن زندگی نرمالی رو میگذرونن. ولی، بعضی از اونها، که برگزیده شده ان، خلبان شدن و ربات های بزرگی به اسم سرکش ها رو کنترل میکنن و با فضایی ها میجنگن. امروز، یه خلبان دیگه انتخاب شد...

 

دانلود انیمه Megaton-kyuu Musashi


درباره انیمه ماگاتون-کیو موساشی

انیمه Megaton-kyuu Musashi در گوشه‌ای کوچک از فصلی که در آن پخش میشد قایم شده بود. مگاتون کیو موساشی یک سری انیمه‌ی مکا است که توسط کمتر کسی دیده شده. با وجود ابهامی که دورش را گرفته، این سری بین بیننده هایی که ترکیب اکشن، دراما و شخصیت پردازی خوب را دوست دارند، طرفداران پروپاقرصی به خود گرفته. داستان این سری در دنیایی اتفاق میفتد که انسان ها و فضایی ها با یکدیگر در جنگند. شخصیت اصلی، یاماتو، یک خلبان پر هیجان و انرژی است که مصمم است از انسان ها محافظت کند. بر خلاف شخصیت های اصلی ترسو و ساده‌ی دیگر انیمه ها، یاماتو به عنوان شخصیتی پیچیده و جذاب و خاص به چشم می‌آید. او خلبانی است که طبق کتاب جلو نرفته و از روش های عجیب و خلاقانه استفاده میکند تا مگاتون، مکایی قدرتمند که در مرکز داستان قرار دارد را کنترل بکند. شخصیت پردازی یاماتو یکی از قویترین نقاط این انیمه است. او به عنوان خلبانی جوگیر و بی دقت وارد داستان میشود که به شدت میخواهد از همونعانش دفاع کند.

 

دانلود انیمه ماگاتون-کیو موساشی

 

همانطور که داستان حلو میرود، یاد میگیرد احساساتش را بیشتر کنترل کند و به تعادل برساند، و همچنین درک عمیقتری از دنیای اطرافش بگیرد. انیمیشن و موسیقی ایت انیمه هم قابل ذکرن. استفاده‌ی این سری از سی جی آی به نحو احسنت انجام شده، مبارزات پر خشونت و هیجان و هرج و مرج است. موسیقی متن و آهنگ های باکلامی که در طول سری پخش میشوند، به یادماندنی اند و به اتمسفر کلی می‌افزایند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.