دانلود انیمه
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - III. Spring Song
سرنوشت/شب طولانی: احساسات بهشتی قسمت سوم اهنگ بهار، فیت استی نایت هونز فیل اسپرینگ فیل

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
63742 تعداد بازدید
User 251
10
/
9
AnimeList Rating
User 188,655
10
/
8.66
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - III. Spring Song با کیفیت بالا از لینک مستقیم
دانلود انیمه Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - III. Spring Song با کیفیت بالا از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Fate/stay night: Heaven's Feel - III. Spring Song
فارسی سرنوشت/شب طولانی: احساسات بهشتی قسمت سوم اهنگ بهار، فیت استی نایت هونز فیل اسپرینگ فیل
ژاپنی 劇場版「Fate/stay night [Heaven's Feel] III.spring song」
معروف به Fate/stay night Movie: Heaven's Feel 3

خلاصه داستان انیمه Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - III. Spring Song

پنجمین جنگ برای تصاحب جام مقدس در شهر فویوکی به نقطه عطفی رسیده است که در آن با آشکار شدن دشمن، زندگی تمام شرکت کنندگان به خطر می افتد. شیرو ایمیا، رین توساکا و ایلیاسویل فون آینزبرن با کشف ماهیت واقعی و فاسد سایه ای خشمگین و مخرب که در سراسر شهر بوده است، متوجه وخامت اوضاع می شوند. برای محافظت از عزیزانشان، گروه باید در برابر نیروی دشمن به ظاهر غیرقابل عبور مقاومت کنند، حتی اگر برخی از آن دشمنان زمانی متحد آنها یا شاید چیزی صمیمی تر بوده باشند.
با شروع آخرین بخش این جنگ آشفته، عقاید شیرو به زودی با یک معضل طاقت‌فرسا به چالش کشیده می‌شوند: آیا واقعاً نجات دنیایی که به نظر می‌رسد همه چیز در آن اشتباه است، ممکن است؟


درباره انیمه سرنوشت/شب طولانی: احساسات بهشتی قسمت سوم اهنگ بهار، فیت استی نایت هونز فیل اسپرینگ فیل

فیلمی که در 2 ساعت و 2 دقیقه داستان را به سرانجامی مناسب برای این تریلوجی می رساند. این فیلم انیمه ای با امتیاز بسیار بالای 8.66 از 10 توانست نشان دهد، کارگردانی این سری حتی در قسمت پایانی هم ممتاز عمل می کرده است. ژانرهای اکشن، فانتزی و ماوراءالطبیعه را روایت می کند و اقتباسی از ویژوال ناول می باشد. همچنین در سال 2020 با رده بندی سنی +17 سال منتشر شده است.
انیمه Spring Song سومین و آخرین فیلم از اقتباس استودیو ufotable از مسیر "احساس بهشت" (Heaven's Feel) در سرنوشت/شب است و دقیقاً از جایی که فیلم دوم تمام شد، ادامه پیدا می کند. در این فیلم پیشینه شخصیت هایی که در قسمت های پیشین معرفی شده بودند، اما توسعه نیافته بودند هم مشخص می شود. در مقایسه با مسیرهای "سرنوشت" و "آثار تیغه بی پایان" ، در این قسمت قدرت انیمه در روایت داستان بیشتر می شود و اتفاقات جالبتر و مهیج تری در انتظار است. 
انیمیشن این فیلم انیمه ای بسیار با کیفیت و خارق العاده است. همانند دیگر فیلم های این سری، شاهد استفاده از بهترین جلوه های ویژه کامپیوتری هستیم. هیچ صحنه ای به شکل اغراق آمیز و به‌دور از واقعیت خلق نشده است. در بخش نبردها هم با جزئیات بسیار بالا و اکشن بی نظیری مواجه می شویم. 
موسیقی متن اثر یوکی کاجیورا و آهنگ پایانی اثر آیمر، که هر دو در این نقطه از انیمه به عنوان یک شاهکار ثابت شناخته می شوند. موسیقی متن مانند همیشه در لحظات نیاز حماسی و احساسی بود و پخش شدن آهنگ "هارو وا یوکو" در حین دنباله، پایانی شایسته برای این سه گانه به نظر می رسید.
در کل بهترین ویژگی های این انیمه انیمیشن عالی، خط داستانی بی نظیر، داستان مهیج و معمایی، تطابق فوق العاده موسیقی متن و سکانس در حال پخش، نبردهای بی وقفه Shirou با Archer Arm پس از استفاده از آن و از همه مهم‌تر دنباله ای موفق برای دو قسمت قبلی است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-07 04:03:20
    چرا نمیاد😭😭
  • ممنون از پشتیبانی تون 😁😁
  • 1399-06-05 17:42:51
    عشق فقط هرکول بقیشون به گرد پاشم نمیرسن ولی بدبدخت همیشه بدشانسی میاره تن به تن حریف نداره💪💪
    • 1399-06-05 17:42:55
      حقیقتا درسته که بزرکر ها نوی تن به تن قوی ترن ولی نمونه تاریک سیبر که توی این سری میبینیم حتی از گلیگامش هم قوی تره و هرکول رو راحت شکست داد
      • 1399-06-05 17:43:16
        نه راستش رو بخوای سیبر التر خیلی از هرکول ضعیف تره ولی تو این قسمت به خاطر اتصالش به جام و مانای بی نهایتی که داشت میتونست پشت هم اکسکالیبر مورگانو استفاده کنه واسه همینم هرکول باخت (یعنی اگه از جام مانا نمیگرفت فقط ی بار از پس هرکول برمیومد و بعدش کارش تموم ) . چون پارامترای هرکول به شدت بالا هستن ، حتی بیشتر از سیبر که از نسخه الترش بالاتره پارامتراش . هر چند ی تفاوت بزرگ اینجا وجود داره ، گیلگمش اگه جدی باشه حتی اتصال سیبر التر به جامم نمیتونه از ی بلست اا که تو بالاترین کلاس نوبل فانتازم قرار داره نجاتش بده. ( گیلگمش اا رو هیچوقت با تمام قدرتش استفاده نمیکنه )
    • 1399-06-13 20:31:42
      هرکول عالیه ولی تنها کسی که تو نبرد تن به تن حریفی ( منظورم بین روح های اسطوره ایه ) نداره گیلگمشه البته اگه به عنوان ضد قهرمان مبارزه نکنه و جدی باشه .
    • 1399-10-18 23:31:37
      اگه ارچر هم نقاب داشته بود با شنل باحال می شد
  • 1399-06-05 17:42:38
    با تسلیت فراوان این انیمه تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع کرونا تعویق افتاده متاسفانه تاریخش از تابستون تغییر کرد و تاریخ جدیدیم اعلام نکردن
  • 1399-05-31 12:17:47
    توی سایت مای انیمه لیست ک نوشته پخش شده ولی لینک دانلودش جایی نیس⁦😕😕
    • 1399-06-03 00:21:44
      در سینما اکران شده. هرموقع نسخه بلوریش عرضه شد برای دانلود قرار میگیره
  • 1399-05-29 13:16:27
    نیومده هنوز؟
  • 1399-05-27 12:25:20
    سلام ببخشید این fate خیلی انیمه زیاد داره کسی میتونه ترتیب انیمه هاشو بگه ؟
    • 1399-08-08 12:49:17
      اول fate/zero دوفصلشو ببین بعد اگه خواستی fate/stay night رو ببین نخواستی بجاش باز سازیش رو (fate/stay night unlimited blade work) ببین خیلی بهتره من خودم همین کارو کردم بعدش 3 تا سینمایی heaven's feel رو ببین که عالین بقیه نسخه ها فرعی هرجور دوست داشتی میتونی ببینی
      • 1399-08-08 12:49:20
        اینم بگم که خط داستانی این سه تا فرق داره (تو نظرات گفتن)
  • 1399-05-18 19:26:32
    خیلیییی توپه .....منکه پایشم Fate zero حتما ببینید اصلا غوغاست
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-18 19:26:23
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    با سلام فیت استی نایت از ویژوال ناول هست که سه خط داستانی داره اول fate/stay night شیرو سیبر رو دوست داره بر این اساس جلو میره دوم fate/stay night unlimited blade work رین دوست داره و بر این اساس جلو میره سوم Fate/stay night Movie: Heaven's Feel ساکورا رو دوست داره و بر این اساس جلو میره
  • 1399-05-18 19:24:06
    یه جا خوندم که نوشته بود 15 آگوست اکران میشه
  • 1399-05-18 19:24:04
    خبر خوب 28 مرداد یا همون 15 آگوست اکران میشه
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-08 14:12:58
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    گیگمش که عددی نبود برای هرکول حتی خودشم ازش میترسید حتی توی انیمه هم گفت اگه ایلیا پیشش نبود با تمام قدرت باهام میجنگید به احتمال زیاد شکست میخوردم
    • 1399-05-29 07:08:35
      داخل دنیای فیت بخصوص ترون او هیروز ( بخش روح های اسطوره ای ) گیلگمش به خاطر داشتن تمام نسخه اولیه نوبل فانتازم ها ، زنجیر های بهشتی ( انکیدو ) و ea ( انوما الیش نوبلش ) قدرمند ترین روح اسطوره ای و اولین محافظ زمین ( به خاطر اینکه به راحتی میتونه با هر سرونتی مبارزه کنه ) ، داخل فیت استی نایت گفت اگه هرکول از مسترش محافظت نمیکرد میتونست شانسی داشته باشه نه اینکه زورش بهش نمیرسه ، ( داخل سری استی نایت گیلمش دوبار تو مبارزه شکست میخوره که دلیل اصلیش اینه . اون به ضد قهرمانه و خیلی مغرور تر و بی فکر تر از اینه که حتی از نصف قدرتش استفاده کنه . به سیبر میبازه چون نمیخواد سیبر رو بکشه و میخواد اونو مال خودش کنه چون فکر میکنه همه چیز مال اونه ( هیچ وقت از زنجیراش استفاده نمیکرد و اا رو فقط تا لول عقب روندن اکسکالیبر استفاده میکنه به علاوه اینکه شیرو برای ارتوریا اوالون رو میسازه که حتی پنج جادو هم نمیتونن ازش عبور کنن ، نکته : سیبر در حالت عادی اوالون باهاش احضار نمیشه چون تو زندگیش اونو از دست داده پس به عنوان سرونت ندارتش و بدون اون شانسش حتی یک دهم هم نیست در مقابل گیلگمش ) ، به امیا شیرو میبازه چون نوبل امیا این اجازه رو میده و اونو خیلی دست پایین میگیره ( داخل نسخه قدیمی استی نایت گیلگمش تو مبارزه نزدیک هم از سیبر و کوخولین قوی تره ، که هر دو از ارچر قوی ترن تو مبارزه تن به تن ) پس شیرو حتی شانس مبارزه نزدیک رو نداره . هرکول به شدت تو مبارزه تن به تن قدرتمنده ( مهارت بالا و قدرت بسیار بالاتر ) به طوری که به راحتی میتونه چند سرونت رو هندل کنه ، حتی توی مبارزه عادلانه از ارتوریا هم قوی تره ( منظورم دخالت مسترهاست و کالیبرنی براش ساخته نشده باشه . اما هرکول در مقابل سرونتی که بهش نمیتونه نزدیک بشه و حتی بدون استفاده از اا ، هیچ شانسی نداره . ( گیلگمش به راحتی قدرمند ترین هیروئیک اسپیریت هستش ، دیواین اسپیریت هایی مثل کواتزال کواتل ، ایشتار یا کینگو باهاش تا حدودی برابرند ،گرند سرونت ها هم در حالت هیروئیک اسپیریت از اون ضعیف ترند ولی تو حالت گرند به شدت قوی تر از گیلگمشن .. موجوداتی مثل بیست ها ، لاسبلت کینگ ها یا شکل واقعی دیواین اسپیریت ها - کلا اونایی که سرونت حساب نمیشن کلی موجود هست که خیلی طولانی تر میکنه متنو، از گیلگمش قوی ترن اما بین هیروئیک اسپیریتا هیچ حریفی نداره ) و اینکه گیلگمش فرم اصلیشم ارچر نیست ( برا همین گرند ارچر یا قدرتمندترین تو دسته ارچر نیست و نامزد تایتل گرند کستره ) و با تبر مبارزه میکنه.
  • 1399-01-31 09:10:39
    ببخشید اگر میشود تاریخ اکران ین انیمه را اعلام کنید،توی مهر یا ابان می اید؟
  • 1399-01-28 15:51:18
    یه سوالی که دارم متوجه نشدم سیر داستان فیت حول محور چه کسی میگرده اصلا شیرو نقش اصلی هست یا نه ؟0_0؟
  • 1399-01-18 12:59:13
    ببخشید این سه گانه به داستان unlimited blade ربط داره یعنی یه جور فیلم از اونه یا ادامشه یا کلا یه داستان دیگست؟
    • 1399-06-07 04:03:15
      پارت اولش یکم از unlimited blade کندن خلاصه کردن چسبوندن بهش البته نه همش . کلا پارت اولش چنگی به دل نمیزد ولی پارت دومش از نظر اکشن اصلا قابل قیاس با unlimited blade نبود قشنگ یه سر و گردن ازش بالاتر بود . همچنین ادامه ی داستانشم خوب بردن جلو پارت سومش هم تریلرهایی ک ازش اومد دیدم خیلی پشم ریزون بود . نسخه بلوریش تا تابستون فک نکنم بیاد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.