دانلود انیمه
City Hunter Movie: Shinjuku Private Eyes شکارچی شهر

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
20343 تعداد بازدید
User 10
10
/
7.6
AnimeList Rating
User 4,183
10
/
7.47
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه City Hunter Movie: Shinjuku Private Eyes با کیفیت بلوری DVD + پخش آنلاین با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه City Hunter Movie: Shinjuku Private Eyes با کیفیت بلوری DVD + پخش آنلاین با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
فارسی شکارچی شهر,سیتی هانتر
ژاپنی 劇場版シティーハンター

خلاصه داستان انیمه City Hunter Movie: Shinjuku Private Eyes

ریو سائبا، بهترین شکارچی شهر است و به همراه شریکش کائوری، پرونده ها را حل می کند. ای شیندو مدلی که مورد حمله قرار گرفته، او را برای محافظت از خودش استخدام می کند. شینجی میکونی رئیس یک شرکت فناوری اطلاعات که ای را برای کمپین تبلیغاتی خود استخدام کرده، معلوم می شود که دوست قدیمی کائوری است و آنها نیز درگیر ماجرا می شوند. حالا مزدوران در شینجکوک جمع می شوند و یک فروشنده بزرگ اسلحه با سلاح جدیدی به ژاپن می رسد، اما با حضور میکونی در تصویر ریو و کائوری از هم دور می شوند...


درباره انیمه شکارچی شهر

این فیلم انیمه یکی از بهترین غافلگیری ها برای طرفداران سری اصلی این انیمه است. بعد از مدت‌ها سیتی هانتر با یک فیلم اورجینال جدید با انیمیشن استودیو Sunrise (استودیو سری اصلی) به دنیای انیمه ها برمی‌گردد. این فیلم ویژگی‌هایی که باعث جذابیت سیتی هانتر شده بود را دوباره به تصویر می‌کشد و یک بازگشت فوق‌العاده به اصالت خود است.
داستان این فیلم محتوای چندان جدیدی ندارد و درباره‌ی ریو شخصیت اصلی ماست که مثل همیشه در سریال، به عنوان محافظ شخصی استخدام می‌شود و بعد ماجرا به تلاش برای متوقف کردن یک شرکت و سلاح فوق پیشرفته‌ی آن‌ها کشیده می‌شود. این یک خط داستانی چندان قوی نیست، اما این انیمه در اصل یک مجموعه‌ی اپیزودیک بود و هرگز به خاطر داستانش شناخته نمی‌شد.
حتی با وجود داستانی ساده، باز هم شاهد ریسک‌های بالا، لحظات خوب با شخصیت‌ها و محرکی عالی برای صحنه‌های اکشن فیلم هستیم. شخصیت‌ها همان‌هایی هستند که از سریال به یاد می‌آورید و برای یک فیلم مستقل که قرار است بعد از مدت‌ها به ریشه‌های خود برگردد، عالی هستند. کائوری همان همکار وفادار است که هر وقت کارهای ریو از کنترل خارج می‌شود، او را سر جای خودش می‌نشاند. شخصیت‌های دیگر سریال مثل سایاکو و اومیبوزو هم برمی‌گردند. شخصیت ها بیشتر جنبه کمدی و خنداندن دارند و چندان بازی جدی نشان نمی دهند.
لزوما شخصیت‌های کمدی نباید عمق زیادی داشته باشند، به شرطی که طنز خوبی ارائه دهند و انیمیشن خوبی داشته باشند و این انیمه در هردوی این موارد به خوبی عمل می کند. حتی زمانی که فیلم جدی‌تر می‌شود، شخصیت‌ها می‌دانند که در آن موقعیت چطور رفتار کنند و هیچوقت باعث سردرگمی مخاطب نمی‌شوند، چون فیلم به خوبی می‌داند که چطور صحنه‌های کمدی و جدی را متعادل کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-12-10 14:34:11
    این هنوز نیومده؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.