دانلود انیمه
JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze ماجراجویی عجیب جوجو

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
72396 تعداد بازدید
User 370
10
/
8.97
AnimeList Rating
User 686,131
10
/
8.57
MyAnimeList
39
/
39
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی JoJo's Bizarre Adventure: Golden Wind
فارسی ماجراجویی عجیب جوجو,جوجو
ژاپنی ジョジョの奇妙な冒険 黄金の風
معروف به JoJo's Bizarre Adventure Part 5: Golden Wind, JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze, Le Bizzarre Avventure Di GioGio Parte 5: Vento Aureo

خلاصه داستان انیمه JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze

معرفی کلی مجموعه بزرگ جوجو: ماجراجویی عجیب و غریب جوجو، نام مجموعه مانگا و انیمه ژاپنیست که از سال 1987 تا به کنون در حال انتشار است. 7 پارت از داستان تا به کنون کامل شده است و اکنون داستان در پارت 8 به سر میبرد. هر پارت از داستان بیانگر تاریخچه مهم زندگی یکی از افراد خاندان جوستار است. پارت های داستان جدای از یکدیگر نیست و باید به ترتیب و پشت سر هم آن را دنبال کرد. سایت معتبر IGN به این اثر ، لقب " Must Read "را داده و گفته که اثر آقای هیروهیکو آراکی جزو آثاریست که باید حتما خوانده شود ، همچنین گفته است که : هنری که در طراحی این مانگا استفاده می شود در هیچ مانگای دیگر وجود ندارد .

این اثر جزو آثار نمادین دنیای مانگا و انیمه به حساب می آید. 4 پارت از انیمه این مجموعه شگفت انگیز و بزرگ تا به کنون پخش شده است و پارت 5 نیز در حال پخش است. انیمه پیش روی شما پارت 5 داستان است. لازم به ذکر است پارت ها به هم مرتبط هستند و باید آن ها را به طور منظم و پشت سر هم تماشا کرد و یا خواند. الزامی است که ابتدا پارت های پیش از این پارت، یعنی پارت های ۱ تا ۴ را که در ۴ فصل پخش شده است را تماشا کنید. خلاصه داستان: این پارت وقایع دو سال بعد از سال 1999 که در شهر "موریو_چو" رخ داده بود را بیان میکند (پارت4). همچنین وقایع این داستان در ایتالیا رخ می دهد و داستان مربوط به جوجو پنجم یعنی جورنو جووانا است که خودخواسته به دلایلی تلاش میکند مافیای بزرگ ایتالیا را شکست بدهد. همچنین این پارت به شکل کامل به مسئله "تیر و کمان" میپردازد و تاریخچه آن را به بیننده نشان می دهد.


درباره انیمه ماجراجویی عجیب جوجو

امتیاز بسیار عالی 8.57 از 10 در این فصل، خبر از شاهکاری در دنباله ماجراجویی عجیب جوجو می دهد. جالب است که بعد از گذشت 5 فصل همچنان کیفیت انیمه افت نکرده و بهتر هم شده است. این فصل از 39 اپیزود 23 دقیقه ای با رده بندی سنی +17 سال منتشر شده است. همچنان با بهترین اثر در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و ماوراءالطبیعه را در تم جرم های سازمانی دنبال می کند. همچنین یکی از بهترین آثار شونن استودیو Davic Production می باشد؛ که در سال‌های 2018 و 2019 پخش شده است.
داستان در کشور ایتالیا روایت می‌شود و به همین دلیل، دنیای انیمه بسیار رنگارنگ و زیبا است. در طول داستان، به مکان‌های مختلفی از جمله ناپلز، ونیز، پمپئی و رم سفر می‌کنیم.
شخصیت‌ها باورپذیر و هنرمندانه، مانند یک سریال واقعی خلق شده‌اند و روند پیشرفت آنها بسیار شبیه زندگی عادی است. حتی ویلن های درجه پایین نیز از جذابیت و ظرافت خاصی برخوردارند.
مانند همه فصل های پیش، نبردها با هیجان و آدرنالین خالص همراه هستند. قطعاً اگر این سری انیمه را دیده باشید، با پیچیدگی ها و اتفاقات عجیب آن آشنا هستید.
انیمه ماجراجویی عجیب جوجو پارت پنجم، در بخش گرافیک و انیمیشن مانند تمام قسمت های قبلی یک اثر خارق العاده محسوب می شود. صحنه های نبرد به خوبی تصویر سازی شده اند و حال و هوای همیشگی انیمه حفظ شده است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-08-07 08:48:27
    این انیمه عاااولیه به کسانی که از انیمه ی hunter x hunter خوششون اومده به شدت پیشنهاد میشه آریگاتو ^~^
    • 1400-09-13 10:04:56
      کاماا موافقم 😍👌
  • 1399-08-07 08:48:19
    Muda muda muda mudaaa
  • 1399-08-07 08:46:05
    واقعاً ممنون بابت قرار دادن کیفیت بلوری 🙏⁦❤️⁩ و از اون مهم تر انکود x265 هست 🙏 دمتون گرم امروز خیلی انرژی گرفتم ⁦✌️⁩
  • 1399-08-07 07:37:18
    اندینگش چه بیس سگییی داره فک کنم هدفونم سوخت :| پ.ن: انیمه خیلی باحالیه :) نمیدونم چرا توی ایران کلا معروف نیس ولی خارج که خیلییییی معروفه یعنی به خارجیا بگی جوجو ندیدم و اوتاکو هستن درت میزارن. کمتر کسی جوجو رفرنس رو شنیده ولی اگه ندیدین از اون جنس نابیاس که شبیهش اصلا نیست. (احساس میکنم دارم مواد تبلیغ میکنم :| البته با دوپامینی که ترشح میشه با این انیمه فرقی با مخدر نداره :| لذتش یه اندازس : ) خلاصه اینکه بزن تو صف دانلود عشقو صفا کنید
  • 1399-07-27 13:31:59
    شاهکار
  • 1399-07-19 01:10:39
    انیمه فوق العاده ایه😍
  • 1399-07-15 09:10:47
    فصل بعدی کی میاد؟؟؟؟؟؟ ( پارت 2 از همش باحال تره }
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-07-01 08:26:36
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    سری جوجو بی نظیره و هر چی جلوتر میره بی نظیر تر میشه. مخصوصا این فصل 5 به خاطر داشتن شخصیت های فرعی خیلی عمیق قابل تقدیره، به طوری که بیشتر به Bucciarati میخوره شخصیت اصلی باشه تا جورنو.همه چی این بشر دوست داشتنی بود واقعا
    • 1399-07-16 02:52:51
      بوچالاتی شاهکار شخصیت پردازی فوق العاده هست این بشر
  • 1399-06-04 23:37:11
    بنده به مدت دو سال نمیدونستم اگه دو تا از هجای ジョ رو پشت سر هم بزاریم میشه جوجو، به عبارتی، روحمم خبر نداشت یه همچین انیمه مَشتی هم وجود داره. ماجرا های عجیب و غریب جوجو یه شاهکار بزرگه که انیمه ش هم به اندازه خودش شاهکاره، این انیمه بهترین سال عمرم رو تا به حال برام رقم زد. فصل اول یکمی خسته کننده س ولی در فصل دو جالب تر میشه و از فصل سه به بعد که نگو...! اولین چیزی که تو این انیمه چشممو گرفت صحنه های اکشنش بود. برخلاف یه سری اکشن های آبکی که فقط روی دو یا سه صحنه تو کل انیمه مانور میدن، تو این انیمه روی تک تک صحنه های اکشن به شدت کار شده و سازندگان، هیچ شخصیت منفی ای رو بیخیال نشدن و برای هر کدوم نقاط قوت خفنی گذاشتن. (اصلا برای همینه که قسمتاش اینقدر زیادن، چون از فصل سوم هر قسمت در مورد یه شخصیت منفی جدیده!) استفاده از قوانین فیزیک تو انیمه، سیستم قدرتی فوق العاده زیبا که از خود شخصیت ها بیشتر روش کار شده (منظورم از سیستم قدرتی مثل همون کیمیاگری توی Fullmetal Alchemist و قدرت گیاس تو کد گیاس عه) و آها! مثل همیشه، شخصیت های بی نظیر و خط داستانی که درسته ضعف هایی داره، ولی نویسنده تقریبا خیلی از حفره های داستانی رو به مرور پوشش میده. و صد البته! طراحی انیمه و مانگای جوجو کاملا با انیمه های دیگه متفاوته و گرافیک خاص خودشو داره. (از همون قسمت یک متوجه میشین.) شخصیت ها و قدرت هاشون از نقاط قوت داستان هستن و احتمالش زیاده که حداقل عاشق یکی از جوجو ها بشید! همچنین ضد قهرمان ها به معنای واقعی باهوشن و به همین راحتیا شکست نمیخورن! این انیمه خیلی کم فلش بک داره و در حدی از گذشته شخصیت ها و اتفاقات خارج از داستان اطلاعات میده که نیاز داشته باشید؛ بدون شک این هم یه نقطه قوت دیگه س. خلاصه، دوستان کلی حرف برای گفتن در موردش دارم چون جدا از اکشن بودنش، یه سری بحث های رواشناختی و فلسفی با ارزش تو این انیمه در فصل 4 و 5 وجود دارن. ولی کوتاهش میکنم و میگم که اگه از سبک اکشن بویی بردید (حتی اگه خیلی کوچیک باشه)، این انیمه داره براتون چشمک میزنه! خب، این از این تا فصل شیش بیاد...
    • 1399-06-25 02:02:42
      داش من کاورو خلاصه رو خوندم میخواستم بیخیال دیدن بشم ولی کامنتتو دیدم میخوام ببینم امیدوارم همینقد خوب باشه:)))
    • 1399-06-28 23:19:27
      باید دو تا دیگه هم بزاری وگرنه فقط میشه : جو!
    • 1399-07-06 21:23:55
      سلام بلامیسر...یک سوال: ترتیب دیدن این انیمه برای منی که هیچی ازش نمیدونم و دوست دارم ببینمش چطوریه؟ بر اساس سال پخش سریال ببینم اکیه؟
      • 1400-02-18 20:44:20
        آره، بر اساس سال پخش ببین. هرچند میگن داستان هر فصل یه چیز جداس (البته به هم ربط دارن) و میشه از هر فصلی شروع کرد، ولی نظر من اینه که همشو از اول ببینی.
  • 1399-06-03 18:18:54
    توی ژانر اکشن ماجراجویی امتیاز 8.7 مثل یجور فحشه به این انیمه . امتیازش حداقل باید 9.7 میشد . صداگذاری شخصیت ها ، تیتراژ ، موسیقی متن و صحنه های مبارزات واقعا شاهکاره . البته گرافیک عجیبی داره ولی 5 دقیقه بعد کلا یادتون میره.
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-02 02:54:24
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    سوتی های وحشتناک و آماتورانه فصل 5 جوجو: 1- قسمت 22، دقیقه 17، نارانچا گرفتار استندی شده بود که نمیزاشت حرفشو درست بزنه و منظورشو برعکس میرسوند(فقط با حرف زدن)، هرچی میخواست بگه، برعکس میگفت و حتی خیلی وقتا سعی میکرد با دستاش جلوی دهنشو بگیره تا بیشتر از این به دوستاش (غیر ارادی) دروغ نگه، اما در اون دقیقه ای که گفتم، نارانچا میخواد موقعیت دشمن رو به دوستاش نشون بده، اما بطور خودکار، دستش برمیگرده و جهت مخالف رو نشون میده. درحالیکه اون استند فقط روی زبونش باید تاثیر میزاشت نه اینکه بدنشو کنترل کنه. خود استند مستر هم توی توضیحاتش گفته بود ک فقط میتونه روی زبون تاثیر بزاره، وگرنه وقتی نارانچا جلوی دروغ گفتن خودشو با دستاش میگرفت، اون استند میتونست اجازه نده ک دستاش جلوی دهنشو بگیرن. 2- قسمت 5، دقیقه 12، جورنو به دندونش زندگی بخشید و اونو تبدیل به عروس دریایی کرد. درحالیکه دندون یا هر عضو بدن مثل دست، تازمانیکه از بدن جدا نشده باشن و همچنان درحال رشد باشن، یک موجود زنده و دارای جریان زندگی می باشند; پس نمیشه دندونی که هنوز جدا نشده رو تبدیل به عروس دریایی کرد. همینطور در قسمت 31، دقیقه 13:52، جورنو شاخه ای که از درخت قطع شده بود رو تبدیل کرد و توضیح داد ک اون شاخه، وقتی از درخت قطع شد، تبدیل ب یک شیء غیر زنده شده. 3- گلد اکسپرینس (جورنو) اگه به موجودات زنده و انسان ضربه بزنه، ناخودآگاهشون باید از بدنشون جدا بشه مثل اولین نبرد جورنو و بوچالاتی. (درواقع جریان زندگی در موجودات زنده، فوران میکنه). و مثل قسمت 2، دقیقه 11:28 که خودآگاه بوچالاتی از بدنش جدا شد، باید در قسمت 31، دقیقه 9:40 هم همین اتفاق برای اون یارو کپکیه می افتاد، اما خیلی راحت نسبت به ضربه، واکنش نشون داد و فرار کرد. 4- اگه جورنو به شیء ای، زندگی ببخشه و تبدیلش کنه ب موجود زنده، اگه اون موجود زنده رو، کسی بهش صدمه بزنه، باید اون صدمه کاملا برگرده به خود اون شخص. مثل قسمت 1، دقیقه 11:38 که با بیل، ضر تو سر غورباقه، اما همون ضربه برگشت ب سر خودش و ضربه مغذی شد. درحالیکه نه تنها در قسمت 31، اون یارو کپکیه، درخت جورنو رو با کپک، نابود کرد ولی خودش هیچیش نشد، بلکه در قسمت 37، دقیقه 16:16، دیابلو اون عقربی که توسط جورنو بوجود اومده بود رو با پاش له کرد، اما خودش هیچیش نشد. 5- صاحب اصلی اشیاء اصلا مشخص نبود. جورنو به هر شیء ای که جان بده و تبدیلش کنه ب موجود زنده، اون جانور برمیگرده پیش صاحبش، چه دندون بوچالاتی در قسمت 2 باشه که تبدیل ب مگس شد، چ کفش نارانچا در قسمت 5 ک اونم تبدیل ب مگس شد، و چ تیکه ای از استند "بیبی فیس" که به شکل مار، برگشت پیش صاحب اون استند و کشتش. این درحالیه که در قسمت 1، وقتی جوجو کیف پول اون خانوم رو پس داد، پول های داخل کیفش تبدیل به پروانه شدن و برگشتن پیش جورنو، درحالیکه جورنو صاحب اون پولها نبوده. و همینطور کیف دستی کوییچی که تبدیل شد به قورباغه، و از جلوی خود کوییچی رد شد رفت پیش جورنو، این ینی تناقض. نمیدونم مانگاکا در چ وضعیتی بوده ک پارت 5 رو دراورده، اما بنظر من ضعیفترین پارت جوجو همین پارتشه. هرچقدرم از قسمت 4 جلوتر میرفتم، حوصلم بیشتر سر میرفت. کلی ایراد دیگه ام به داستان این پارتش دارم که دیگه صرفنظر میکنم از گفتنش. ولی خب بخاطر شاهکار بودن فصول قبل و (احتمالا) فصول بعد، این فصل رو هم اجباراً قاطی بقیه میکنم
  • 1399-05-23 00:06:51
    برام همیشه جالبه که چرا هرفصل کیفیت گرافیکش کلی فرق داره؟و عجیبتر اینکه فصل اولش چرا گرافیکش واقعگرایانه تره؟و از حق نگذریم فقط از فصل چهارم انیمه جوجو بر میاد که میبینی آسفالتش سبزه درختاش بنفشن ولی بعد از یه قسمت کاملا بهش عادت میکنی و فکر میکنی اینجوری این قسمت شاید بهتره و انگار خودش تنوعه اما اگه یه انیمه دیگه با چنین گرافیکی ساخته بشه عمرا من ببینم چنین چیزی فقط توی ماجراهای فوق خفن جوجو قشنگه اما عنصر مهم تراژدی و پایان های تلخ و کشتن شخصیت های مهم و اصلی رو انگار دارن کمشترش میکنن که خیلی خوشم نمیاد اگه اینجور بشه
    • 1399-05-05 19:52:00
      فصل 6 مانگاشو خوندی؟ :-)
  • 1399-05-14 21:00:19
    A masterpiece that can not be put into words As a long time JJBA fan (read the manga way before season 1 aired), I had my hopes of a faithful adaptation, but I understood it is very hard, considering JJBA is very hard. Nonetheless, DavidPro did an amazing job!
  • 1399-05-02 00:13:12
    ولی خودمونیم جوجو فقط جوزف جوستر
    • 1399-08-23 12:09:22
      No you filthy casual
  • 1399-02-16 18:46:39
    یه سوال داشتم انکود فایل های 1080P مگه x264 نیست ؟ پس چرا فقط روی رایانه های شخصی و تلویزیون های 4K اجراع میشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.