دانلود انیمه
Free! Movie 2: Timeless Medley - Yakusoku فری

پخش آنلاین
20221 تعداد بازدید
User 44
10
/
8.54
AnimeList Rating
User 13,297
10
/
7.67
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Free! Movie 2: Timeless Medley - Yakusoku
دانلود انیمه Free! Movie 2: Timeless Medley - Yakusoku
عناوین دیگر
انگلیسی Free! The Movie -Timeless Medley- the Promise
فارسی فری,آزاد,رها
ژاپنی 劇場版 Free!-Timeless Medley- 約束

خلاصه داستان انیمه Free! Movie 2: Timeless Medley - Yakusoku

دوست دوران کودکی رین ماتسوکا یعنی سوسوکه یامازاکی به تازگی به آکادمی سامِزوکا منتقل شده. با دیدار دوباره، این دو به یاد روزهای کودکی خود می‌افتند و آرزوی شنا کردن کنار هم را دارند. حالا با حضور رین، سوسوکه، برادر کوچکتر کاپیتان میکوشيبا یعنی موموتارو میکوشيبا و آيچيرو نيتوري پرکار و سخت‌کوش، تیم سامزوکا تشکیل می‌شود و دوستی آن‌ها عمیق‌تر می‌شود.
اما با برگزاری مسابقات، شناها و تمرینات، دلیل بازگشت ناگهانی سوسوکه او را آزار می‌دهد و بر شنا کردنش تأثیر می‌گذارد. ماتسوکا با دیدن تغییر یامازاکی، او را تحت فشار قرار می‌دهد تا دلیل عقب‌نشینی ‌اش را فاش کند.


درباره انیمه فری

فیلم اول و این فیلم هر دو مجموعه‌ای از انیمه‌ی «Free!: Eternal Summer» هستند. هر فیلم صحنه‌های متفاوتی را برای روایت یک داستان به نمایش می‌گذارد، اما می‌توانید با دیدن انیمه بیشتر این صحنه‌ها را ببینید. تماشای فیلم‌ها چندان ضروری نیست؛ به جز اینکه در هر دو فیلم صحنه‌های جدیدی خواهید دید. صحنه‌های اضافی فیلم اول چندان به خط اصلی داستان اضافه نمی‌کند؛ آن‌ها فقط به عنوان ایستر اگ در فیلم قرار گرفته‌اند.
بهرحال نمایشی را ورایت می کند که به داستان اصلی کمک می‌کند. همچنین در این فیلم نسبت به فیلم اول، صحنه‌های اضافی بیشتری خواهید دید. و انیمه اصلی بیشتر روی هاروکا و ایواتوبی تمرکز دارد، در حالی که این فیلم رین و سامِزوکا را دنبال می‌کند. از آنجایی که داستان اصلی بیشتر در مورد ایواتوبی است، محتوای زیادی در مورد سامِزوکا وجود ندارد، بنابراین آن‌ها مجبور شدند برای پر کردن زمان فیلم، محتوای بیشتری به این فیلم اضافه کنند.
لحظات ابتدایی این فیلم ممکن است شما را به گریه بیندازد؛ زیرا از کودکی رین و زمانی که پدرش همچنان زنده است سکانس های شاد و دوست داشتنی نشان می دهد. اما ادامه دار نیست و از دست دادن پدرش را هم به تصویر می کشد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-24 03:08:58
    سلام چرا زیر نویس نداره خیلی از انیمه ها همینطوری، کلشو دیدی بعد میبینی اواهاش زیر نویس نداره...
  • 1399-06-16 09:20:37
    مگه زمان انتشار 1 جولای 2017 نیست؟ چرا بعد یه سال و نیم هنوز آپلود نشده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.