دانلود انیمه
Haikyuu!! Movie 3: Sainou to Sense هایکیو

پخش آنلاین
19868 تعداد بازدید
User 48
10
/
8.52
AnimeList Rating
User 35,241
10
/
8.17
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Haikyuu!! Movie 3: Sainou to Sense
دانلود انیمه Haikyuu!! Movie 3: Sainou to Sense
عناوین دیگر
انگلیسی Haikyu!! The Movie: Talent and Sense
فارسی هایکیو
ژاپنی ハイキュー!! 才能とセンス
معروف به High Kyuu!! Movie 3, Haikyuu!! Movie 3: Genius and Sense, Haikyuu!! Second Season Recap, Haikyuu!! Recap 3

خلاصه داستان انیمه Haikyuu!! Movie 3: Sainou to Sense

پس از رویدادهای مسابقات بین دبیرستانی، تیم والیبال دبیرستان کاراسونو تصمیم می گیرد با شرکت در اردوی تمرینی فشرده ای که توسط دبیرستان نکوما در توکیو برگزار می شود، دوباره خود را جمع کند. در اردو، تیم همچنان متحمل باخت های پی در پی به سایر مدارس حاضر در آنجا می شود. بازیکنان با رسیدن به بن بست، هر کدام برای شکستن روال خود و تقویت مهارت هایشان تلاش می کنند.
برای شویو هیناتا و توبیو کاگیاما، دوتایی ست زن و اسپک زن تیم، نا امیدی ها باعث می شود بیش از هر کس دیگری دچار مشکل شوند. در حالی که هیناتا سبک بازی خاص خود را پیشرفت می دهد، بی احتیاطی او باعث می شود که با پاس های کاگیاما هماهنگ نباشد و در عوض خشم هم تیمی اش را برانگیزد. آنها در جستجوی پاسخی برای مشکلات خود، چیزهایی را که کم دارند از دو فرد غیرمنتظره پیدا می کنند. آیا این برای تیم کافی است تا از بحران عبور کند؟


درباره انیمه هایکیو

سومین فیلم سینمایی خلاصه شده از فصل دوم مجموعه انیمه که خلاصه شده اردوی تمرینی‌ای را به تصویر می‌کشد که تیم کاراسونو برای بهتر و قوی‌تر شدن در کنار تیم‌های دیگر در آن شرکت می‌کند. سپس شاهد درگیری هیناتا و کاگیاما هستیم که خودشان را به خاطر تلاش نکردن به اندازه کافی سرزنش می‌کنند.
در ادامه می‌بینیم که هر بازیکن کاراسونو به تمرین خود ادامه می‌دهد و با تکنیک‌های جدیدی مانند سرعت که هیناتا و کاگیاما یاد می‌گیرند، آشنا می‌شویم. بعد از آن، مسابقه‌ی کاراسونو مقابل آئوباجوسای را می‌بینیم که در آن کاراسونو برنده می‌شود. اما صحنه‌های بیشتری نسبت به انیمه وجود دارد که اعضای تیم آئوباجوسای را بعد از مسابقه و احساس آن‌ها از باخت و اینکه برخی از آن‌ها بعد از دبیرستان از تیم جدا می‌شوند، نشان می‌دهد. در بخش موسیقی پس زمینه و موزیک های انیمه، به خوبی کیفیت بالای آن حفظ شده اما در انیمیشن این انیمه خلاصه، جزئیات کمتر شده اند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.