دانلود انیمه
Fate/Zero سرنوشت صفر

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
91676 تعداد بازدید
User 523
10
/
8.41
AnimeList Rating
User 865,732
10
/
8.27
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Fate/Zero (فیت زیرو) با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت رایگان
دانلود انیمه Fate/Zero (فیت زیرو) با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Fate/Zero
فارسی سرنوشت صفر
ژاپنی フェイト/ゼロ

خلاصه داستان انیمه Fate/Zero

جنگِ جام مقدس – جنگ بر سر جامی که می تونه آرزوها رو برآورده کنه . جنگی که توی اون هفت جادوگر انتخاب می شن و با احضار روحِ قهرمانان ملت های قدیم با هم دیگه می جنگن و برنده ی این جنگ می تونه به آرزوش برسه . ماجرا به وقایعِ ده سال قبل از ماجراهای Fate/Stay Night مربوطه و ماجراهای جنگ چهارم جام مقدس رو روایت می کنه . جنگ توی شهر فویوکی اتفاق میوفته ؛ جایی که برای رفقایی که Fate/Stay Night رو دیدن شهر آشناییه . با دیدن قسمت اول ، احتمالا شخصیتای آشنای زیادی می بینید . برای من که خیلی جالب بود . اما اونایی که این انیمه رو ندیدن نگران نباشن ؛ داستان مستقله و به ماجراهایِ قبل از سری اول می پردازه .

 

دانلود انیمه Fate/Zero


درباره انیمه سرنوشت صفر

انیمه اکشن و فانتزی جذاب Fate/Zero با امتیاز عالی 8.27 از 10 که از سوی کاربران گرفته است؛ تا آخر شما را پای تصویر میخکوب نگه خواهد داشت. این فصل از 13 اپیزود 27 دقیقه ای با رده بندی سنی +17 سال منتشر شده است. پخش آن در سال 2011 و بعنوان محصولی از استودیو ufotable بوده است.
داستان در مورد "جنگ جام مقدس" یک نبرد تن به تن با حضور هفت جفت "ارباب/خدمتگزار" است که برای حذف شش تیم دیگر با هم همکاری می‌کنند. برنده، جام مقدس را به دست می‌آورد که قادر به برآورده کردن یک آرزوی معجزه آسا است. ارباب ها می‌توانند از جادو یا اسلحه برای مبارزه استفاده کنند، در غیر این صورت در نبرد کاملاً بی‌فایده هستند و برخی از آن‌ها حتی از صحنه نبرد فاصله می‌گیرند. خدمتگزار ها هم بر اساس رده خود می توانند از قابلیت های خاصی که دارند استفاده کنند. شخصیت های Caster, Saber, Archer, Lancer از نظر طرفداران، جز 10 کرکتر برتر تاریخ انیمه ها هستند!
شاید اپیزود اول این فصل، آنچنان شما را جذب نکند؛ اما پس از آن داستان اوج می گیرد. جلوه های ویژه (CGI) پس از مدتی بهتر و جذاب تر می شوند. آهنگ شروع اپیزودها و موسیقی های پخش شده در بک گراند، همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1397-02-10 18:16:58
    ببخشید زیر نویس هاتون اصلا هماهنگ نیست از قسمت 2 به این ور وستاش بهم میریزه
  • Ma
    1396-07-13 04:38:06
    لطفا 1080 بذارين این انيمه ارزش کیفیت1080 رو داره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.