دانلود انیمه
Koukaku Kidoutai: Stand Alone Complex شبح درون پوسته

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
48441 تعداد بازدید
User 47
10
/
8.82
AnimeList Rating
User 165,382
10
/
8.42
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Koukaku Kidoutai: Stand Alone Complex بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود انیمه Koukaku Kidoutai: Stand Alone Complex بدون سانسور به صورت رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
فارسی شبح درون پوسته
ژاپنی 攻殻機動隊 STAND ALONE COMPLEX
معروف به Ghost in the Shell SAC, Ghost in the Shell: Stand Alone Complex

خلاصه داستان انیمه Koukaku Kidoutai: Stand Alone Complex

در آینده ای نه چندان دور، پیشرفت تکنولوژی موجب شده که ترکیب بدن انسان با تکنولوژی ماشینی ممکن باشد. چنین قابلیتی باعث افزایش قابل‌توجه توانایی فیزیکی و سایبرتکنیکی شده که خطوط جهان انسانی و ماشینی را محو می‌کند و انسان‌های نیمه‌ماشین/ نیمه‌انسان را پدید می‌آورد. با این حال، مجرمان نیز می‌توانند از چنین فناوری‌هایی استفاده کنند که منجر به ایجاد جرایم جدید و گاه بسیار خطرناک می‌شود.

در پاسخ به چنین بحرانی، دولت ژاپن بخش 9 را ایجاد کرده است: یک واحد پلیس مستقل که برای مقابله با چنین جنایاتی سازمان یافته است. بخش 9 به رهبری «دایسوکه آراماکی» و «موتوکو کوساناگی» در بیشتر عملیات‌های خود که برای متوقف‌کردن مجرمان سایبرتکنیکی صورت می‌گیرد موفق هستند، اما زمانی که با یک هکر سطح بالا با نام مستعار «مرد خندان» قیام می‌کند، بخش 9 وارد یک بازی موش و گربه خطرناک می‌شود که امنیت ملی ژاپن را تهدید می‌کند...


درباره انیمه شبح درون پوسته

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2002 میلادی در ژانر اکشن، رازآلود و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی 17+ سال و متوسط زمان 25 دقیقه به ازای هر قسمت از سوی استودیوی Production I.G آغاز کرد. این سریال در پیشروی از فیلم انیمیشن بسیار مشهور «Ghost in shell» تولید شد تا جوابیه‌ای باشد برای طرفدارانی که به دنبال تماشای ادامه‌ی این فیلم بودند. نویسندگان این اثر از عناصری نظیر پیچش‌های ناگهانی و شخصیت‌های غیرقابل‌پیش‌بینی برای گسترش دنیای این فیلم انیمیشن در این انیمه استفاده کرده‌اند که انتخابی بسیار صحیح به شمار می‌رود.

شخصیت‌های مبتکرانه، توطئه‌های سیاسی، صحنه‌های اکشن خیره‌کننده و سبک انیمیشنی تیره و اتمسفر تأثیرگذار از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی هستند که هنگام تماشای این مجموعه انیمیشنی با آن‌ها روبرو خواهید شد. مورد جالبی که باید درباره این مجموعه انیمیشنی بدانید این است که سطح کیفیت بصری این اثر از نسخه فیلم انیمیشنی خود بالاتر است، با اینکه بودجه‌ای کمتر از نسخه اصلی دریافت کرده است! اگر به تماشای این انیمه‌ی جذاب و پرطرفدار علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این اثر را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-12-17 08:22:41
    هر چند هیچی نسخه ی 1995 نمیشه فصل یک بدک نبود ولی فصل دوم اُفت داشت
  • 1399-12-17 00:16:08
    یکی بهم میگه داستان فیلم ۱۹۹۵ و سریال یکیه یا فرق داره و اینکه اول کدومو ببینم؟
    • 1400-04-03 08:06:47
      شما اول همون ۱۹۹۵ رو ببین. بعد برو سریال همین ۲ فصل stand alone رو ببین. داستان سریال گسترده و پر از اتفاقات متفاوت و بشدت دقیق بررسی شده اس اما فیلم روی یک موضوع به صورت دقیق تمرکز داره. از همشون هم لذت خیلی لذت خواهید برد.
  • 1399-06-24 06:08:34
    داشتم در مورد سایبرپانک ۲۰۷۷ میخوندم که دیدم این انیمه یکی از منابع الهامشون بوده منم سایبرپانک فن دیگه هیچی باید حتما دیده بشه اگه گیمر داشته باشیم اینجا (که قطعا داریم اصلا شکی نیست) پاشه بیاد ببینیم همگی باهم آماده سایبرپانک بشیم:))
    • 1400-04-03 08:06:42
      به عنوان یکی از فن های دو آتیشه ی ghost، من اصن وقتی یذره از داستان سایبرپانک رو پیش رفتم کاملا تابلو بود واسم که الهام ازین داستان بوده و همچنینakira
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.