دانلود انیمه
Golden Time زمان طلایی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
54630 تعداد بازدید
User 612
10
/
8.34
AnimeList Rating
User 553,893
10
/
7.74
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Golden Time با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
دانلود انیمه Golden Time با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Golden Time
فارسی زمان طلایی
ژاپنی ゴールデンタイム

خلاصه داستان انیمه Golden Time

در اثر یک حادثه غم‌انگیز، بانری تادا دچار فراموشی می‌شود و خاطرات محل تولد و گذشته‌اش از بین می‌رود. با این وجود، پس از دوستی با میتسئو یاناگیساوا، تصمیم می‌گیرد به زندگی‌اش ادامه دهد و در دانشکده حقوق توکیو، شروع جدیدی را تجربه کند.
اما درست زمانی که در حال عادت به زندگی دانشجویی خودش است، کاکو کاگا، دختری زیبا به طور ناگهانی وارد زندگی بانری می‌شود و این برخورد تصادفی، سرآغاز یک سال به یاد ماندنی می‌شود.
این دانشجو متوجه می‌شود که در مکانی جدید و دنیایی تازه قرار دارد؛ جایی که می‌تواند دوباره متولد شود، دوستان جدید پیدا کند، عاشق شود، اشتباه و رشد کند. و با شروع کشف گذشته‌اش، مسیر انتخابی او، خودش را به سمت آینده‌ای درخشان و فراموش نشدینی هول می دهد.


درباره انیمه زمان طلایی

انیمه ای که امتیاز بسیار خوب 7.74 از 10 کسب کرده و ژانرهای درام و عاشقانه دارد. همچنین این انیمه جذاب تم مثلث عشقی دارد. از 24 اپیزود 24 دقیقه ای تشکیل شده و در سال های 2013 و 2014 پخش شد. این انیمه رده بندی سنی +13 سال را دریافت کرد و اقتباسی از لایت ناول می باشد. 
این انیمه در دانشگاه اتفاق می‌افتد و ماجراهای پر فراز و نشیب شخصیت اصلی داستان، یعنی بانری تادا را دنبال می کند. چند قسمت ابتدایی، لحظه های خنده دار بیشتری دارد تا دراماتیک، که ممکن است در این قسمت ها از دیدن آن دست بکشید. اما با آشکار شدن گذشته ی بانری و رابطه او با کوکو، سریال به اوج هیجان می رسد. از همان 30 ثانیه ابتدایی انیمه می توان شروع رابطه این دو نفر را حدس زد.
دیالوگ ها و تصمیماتی که شخصیت ها در این انیمه می گیرند بسیار واقعی و انسانی هستند. همین موضوع باعث شده گاه اشتباهاتی کنند و از آن درس هایی بگیرند.
کوکو شخصیتی است که شاید او را نقد کنید، اما پیشرفت بسیار خوبی که دارد، باعث می شود او را در آخر تحسین کنید. او از یک آدم خودخواه و دیوانه که از هر کسی به جز میتسوئو فاصله می گرفت، به یک کرکتر دلسوز و دوست عالی تبدیل شده است که سعی می کند به عقیده خودش بهترین کار را برای کسانی که دوستشان دارد انجام دهد.
یکی از دلایلی که تماشای رابطه ی کوکو و بانری لذت بخش بود، این بود که رابطه شان واقعی و قابل درک به نظر می رسید. نه یک رابطه ی فانتزی، بی دردسر و بی نقصی که بسیاری از انیمه ها رؤیای آن را دارند. شخصیت های فرعی هم قوی هستند.
میزان جزئیات به کار رفته در محیط این انیمه به تنهایی فوق‌العاده عالی هستند. شهر، داخل ساختمان‌ها، مدرسه و هر فضایی که شخصیت‌های اصلی در آن حضور داشتند، جزئیات قابل توجهی دارند. حتی به حرکات ظریفی مثل حرکت آب، تابلوها، برگ درختان و حتی راهنماهای اتومبیل‌ها توجه شده بود و آن‌ها به طور طبیعی حرکت می‌کردند. طراحی شخصیت‌ها نیز عالی بود. کافی است به کوکو نگاه کنید تا متوجه جزئیات ریز شوید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر
  • آخرین آپدیت : قسمت 24
    باکس دانلود
    SOFTSUB
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :(
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.
    زیرنویس های ارسالی
  • Chinami Oka
    مکمل Chinami Oka
    Reina
    مکمل Reina
    Sao
    مکمل Sao
    Takaya Satou
    مکمل Takaya Satou
    Shii
    مکمل Shii
    Mother Tada
    مکمل Mother Tada
  • تریلر

    2 تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-05 16:55:56
    بالاخره یه عاشقانه در سطح دانشگاه دیدم😁
  • X
    1402-02-30 03:52:42
    جز بهترین عاشقانه هاست که داخلش نه دختره و نه پسره احمق باشن خیلیییی قشنگه اولین بار که این انیمه رو دیدم خیلی دلم میخواست همچین اکیپی داشته باشم
  • 1402-01-25 19:32:10
    حدود ۴ سال پیش جزو اولین عاشقانه هایی بود که دیدم، بهترین انیمه عاشقانه ای هم هستش که دیدم (سلیقه ای میگم) و دقیقا بعد از دیدنش که بود که علاقه شدیدی به انیمه های اسلایس آف لایف و رومنس پیدا کردم الان هوس کردم برم دانلودش کنم دوباره ببینمش...
  • 1401-12-12 21:33:44
    اولین انیمه ای که از انیمه لیست دانلود کردم. خیلی خاطره انگیزه برام ممنون از سایت عالیتون❤️
  • 1400-10-30 20:12:48
    تو عمرم همچین انیمه شاهکاری در ژانر عاشقانه ندیدم ولی اینم بگم هنوز دروغ تو در آوریل رو ندیدم یه وقت بهم حمله ور نشید😂 واقعاً از هر لحاظ عالی بود نای
  • 1399-08-21 02:15:53
    فکر کنم بازم داستان ادامه داره اشتباه نکنم مانگا هنوز تکمیل نشده ، اگر چه فوق العاده بود و احساس عالی القا میکرد ولی رفت رو مخم بی انصاف ها اگه تو این ژانر ی مثلث یا مرب عشقی یا عشق یک طرف و شکست یا ضرب دری نزارن نمیشه . رفت رو مخم هم کوکا رو ول میکرد ستم بود هم لیندا بنده خدا دلم براش سوخت لعنت بر پدر نویسنده اه
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-07-17 02:01:20
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    خداروشکر اخرش خوب تموم شد D:
  • 1399-07-17 02:01:05
    من نمیدونم چرا ژاپنی ها نمیتونن خوب تموم کنن و اخرسر یهو با عجله تموم میکنن در ضمن خلاصه داستان درسته ولی تا دو سه قسمت اول وهیچ ربطی به از اون بعد نداره داستان در اصل درمورد یکی دیگس
  • 1399-07-13 12:29:45
    چرا انقد خوب بود اخه دست کریتورش درد نکنه واقعا لذت بردم بچه های انیمه لیست عم دمتون گرم.
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-07-06 19:22:23
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    عالی بود فقط اخراش که حافظه اشا از دست میده ضد حال بود که تهش درست شد😘
  • 1399-07-05 06:57:32
    anime jalebiye
  • 1399-07-03 06:51:02
    یکی از ویژگی های مهم هر داستان عمق شخصیت‌های داستان و برهمکنش بین اونهاست. انیمه Golden Tiime یکی از بهترین انیمه ها از نظر داستانی توی این ژانره. واقعا می‌تونم بگم تقریبا بی‌نظیره. داستان سریع پیش میره، احساس رو به درستی القا می‌کنه و بیننده رو تا لحظه آخر با خودش می‌کنشونه. این داستان و شخصیت‌هاش تا حدی پیش می‌رن که بیننده شادی، ذوق، بغض، هق‌هق و ناامیدی رو در عمق وجودش حس می‌کنه. واقعا زیباست. یکی از فراموش نشدنی ترین داستان‌هایی که تابه‌حال شاهدش بودم.
  • 1399-07-03 06:49:07
    بسیار عال و ارزش دیدن رو حتما داره
  • 1399-06-11 08:37:23
    ضمن احترام به نظر هواداران این انیمه، اجازه میخوام انتقاداتی داشته باشم،به هرحال نظرات متفاوته.شخصا هیچ خوشم نیومد! تا الآن خیال میکردم فقط توی سریالهای ایرانیه که محیط دانشگاه ها اینقدر ساده انگارانه و عین مهد کودک به تصویر کشیده میشه،اما این دیگه بدتر بود!هرچند هرچند قبول دارم در انیمیشن موقعیتها کمیک تر و اغراق شده تر از حالت عادی هست و در انیمه این حالتها از انیمیشن هم شدیدتره،ولی این یکی به نظر من که خیلی لوس بود! واقعا تا به حال از دوستانی که ژاپن درس خوندن،هرگز نشنیدم دانشگاه ها شامل این همه مسخره بازی باشه!حتی توی انیمه های مدرسه ای کمدی هم‌ یه همچین هجوی ندیدم!این دیگه خیلی زیادی بود...هرچند هجوش منجر به خنده هم نمیشد!
    • ali
      1399-05-23 22:22:15
      وجدانن کسی از رفیقات ژاپن بود چه خوب خوش به حالشون ژاپن بودن چطور بود اونجا اون چیزایی که دیدم توی اینترنت با چیزی که اون دیدن فرق داشت یا نداشت راستی یه چیز دیگه این قضیه کلوپ اونجا واقعا راسته من که نه ژاپن بودم نه چیز دیگه ولی دوست داشتم اون جا بودم
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-10 01:09:19
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    کاشکی اخرش با لیندا بود😭😭
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.