دانلود انیمه
Boku no Hero Academia 2nd Season آکادمی قهرمان من فصل 2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
114006 تعداد بازدید
User 1511
10
/
8.76
AnimeList Rating
User 1,735,193
10
/
8.08
MyAnimeList
25
/
25
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Boku no Hero Academia 2nd Season با زیرنویس فارسی رایگان از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Boku no Hero Academia 2nd Season با زیرنویس فارسی رایگان از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی My Hero Academia Season 2
فارسی آکادمی قهرمان من فصل 2
ژاپنی 僕のヒーローアカデミア

خلاصه داستان انیمه Boku no Hero Academia 2nd Season

در آکادمی UA، حتی یک حمله ی سنگین هم نمی‌تواند؛ معتبرترین رویداد آن‌ها، یعنی «جشنواره ورزشی دانش‌آموزی» را مختل کند. این جشنواره که در سراسر ژاپن مشهور است؛ و فرصتی برای قهرمانان با انگیزه است، تا توانایی‌های خود را به عموم مردم و کارفرمایان احتمالی نشان دهند.
با این حال، رسیدن به افتخار هرگز آسان نیست، به خصوص برای Izuku Midoriya که قدرتش، دارای نیروی فوق‌العاده‌ای است، اما در عین حال به طور ناامید کننده ای ناکارآمد است. او در مقابل همکلاسی ‌های بااستعدادش، مانند شوتو تودوروکی با قدرت کنترل آتش و یخ، باید از تیزهوشی خود استفاده کند. بر محیط اطرافش مسلط شود، تا به پیروزی برسد؛ و ارزش خود را به دنیا ثابت کند.

 

دانلود انیمه Boku no Hero Academia 2nd Season


درباره انیمه آکادمی قهرمان من فصل 2

فصل دوم آکادمی قهرمان من امتیاز بسیار بالای 8.09 از 10 را از سوی کاربران کسب کرد. این انیمه در 25 قسمت 23 دقیقه، در سال 2017 پخش شد. تعداد اپیزود های این انیمه، تقریباً 2 برابر فصل پیشین است؛ در نتیجه از arcها و جزئیات دو برابری برخوردار است. 
در نیمه اول فصل، اینکه چه چیزی از یک فرد، یک قهرمان می‌سازد؛ مطرح می‌شود. همچنین پیشینه Todoroki، شخصیتی که کمی از فصل پیش او را می شناسیم، کامل توضیح داده می‌شود. البته در حین تماشای انیمه، متوجه یک سری حفره های داستانی می‌شوید؛ که راه را برای داستان های فصل سوم باز می‌کنند. صداگذاری؛ به بهترین شیوه ممکن از آب درآمده است. صدای شخصیت ها، در موقعیت های مختلف، کاملاً با حالت چهره و شخصیتی که دارند؛ مناسب است.

 

انیمه آکادمی قهرمان من فصل 2

 

موسیقی متن که در حین نبردها پخش می‌شود، تصویر سازی قوی ای دارند. به شکلی اگر چشمان خود را ببندید؛ و تنها به صدای شخصیت ها و اتفاقات گوش کنید؛ شرایط را با چشمان بسته هم تصور می‌کنید. هنگام تماشای فصل دوم، به یاد داشته باشید: هر اتفاقی علت خاص خودش را دارد. اتفاقات جدید و نبردها همگی در ژانر اکشن انیمه، جای می‌گیرند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1396-07-07 01:46:32
    خسته نباشین قسمت صفر 1080 پاک شده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.