دانلود انیمه
Inukami! خدایان سگ

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
14080 تعداد بازدید
User 8
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 29,117
10
/
7.25
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Inukami! بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود انیمه Inukami! بدون سانسور به صورت رایگان
عناوین دیگر
فارسی خدایان سگ
ژاپنی いぬかみっ!
معروف به Dog Gods!

خلاصه داستان انیمه Inukami!

inukami ها هيولاهايي/شياطيني هستند كه در قالب سگ هستند و از انسان ها دربرابر شياطين/هيولاهاي ديگه حفاظت ميكنند. keita ، اينموكامي اي از خانواده اهلي هاست ولي استعداد آنها رو نداشت و اونا از خانواده تردش كردن. روزي يك اينوكامي به نام يوكو(yoko) به زندگي اون مياد و از اون موقع به بعد زندگي كيتا ديگه مثل قبل نيست. اگرچه واقعا زيبا بود ولي اون يك اينو كامي مشكل ساز بود كه هيچ كس نميتونست كنترلش بكنه و از اونجا بود كه بدبختي هاي بي پايان كيتا شروع ميشه...

 

دانلود انیمه Inukami!


درباره انیمه خدایان سگ

اینوکامی! انیمه ای سخت برای من است که در موردش بنویسم. از یک طرف واقعاً جنبه های زیادیش رو دوست داشتم، اما از طرف دیگر چیزهایی وجود داشت که کاملاً از آن متنفر بودم. این نمایش برای همه نیست. کمدی بسیار خام، منحرفانه و توهین آمیز را به نمایش می گذارد، اما از حق نگذریم در اکثر مواقع نمی توانید جلوی خندتون رو بگیرین.
داستان منطقی اینوکامی آنقدرها هم خاص نیست. البته نسبت به نیمه دوم نمایش خیلی بهتر است. 
مشکل اصلی و دلیلی که من در مجموع به این نمایش امتیاز نمی‌دهم برخی از مزه پرونی های نمایش بود. اشتباه نکنید! این نمایش در بهترین حالت خود بسیار خنده دار است. اما بسیاری از جوک ها، عمدتاً در نیمه اول سریال، بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند، اضافی و دردناگ هستند و عجولانه سعی می کنند داستان را خنده دار کنند. 
این نمایش کاراکترهای جذابی ساخته است. آنها بامزه هستند، به خوبی طراحی شده اند و بازی می کنند و نقطه قوت نمایش هستند. تعداد کاراکتر ها کم نیستند و معمولاً من می گویم این یک نقطه ضعف است، اما به دلیل نحوه ارائه طنز و تفاوت های موجود در آنها، بیننده نمی تواند همه آنها را دوست نداشته باشد.

 

دانلود انیمه خدایان سگ


موسیقی خوبه و صداگذاران خوبی در این نمایش همکاری می کنند. هرچند انیمیشن کمی ناسازگار بود، من به برخی از طراحی شخصیت ها اهمیتی نمی دادم و برخی از رنگ ها کمی خسته کننده بودند، اما بسیاری از نبردهای جادویی عالی بودن و صحنه های اکشن روون پیش می رفتند. این انیمه در نهایت، یک کیسه مخلوط از خوبی ها و بدی هاست. اکشن های خوبی نیز وجود دارد که طرفداران شونن از آن لذت خواهند برد. نه واقعا، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد آن وجود دارد، اما طنز بد و اغلب تکراری اعصاب بیننده رو میتونه خرد کنه.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • شبنم
    1399-08-16 08:31:37
    لطفا زیر نویس قسمت های دیگه این انیمه بزارید
  • 1399-08-16 08:31:36
    من تا قسمت هفت این انیمه دیدم خیلی کمدی اش عالیه شبیه کمدی های گنتاماست لطفا ادمش ترجمه کنید
  • 1399-08-16 08:31:34
    Salam lotfan sub eng ro bezarid kheili mamnoon
  • 1399-07-16 21:26:34
    لطفا اگه زیرنویس بقیه قسمتاش هست قرار بدید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.