دانلود انیمه
Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records سوابق مربی حرومزاده سحر و جادو

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
61338 تعداد بازدید
User 566
10
/
7.86
AnimeList Rating
User 417,645
10
/
7.13
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records به همراه ترجمه و زیرنویس فارسی + پخش آنلاین
دانلود انیمه Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records به همراه ترجمه و زیرنویس فارسی + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Akashic Records of Bastard Magic Instructor
فارسی سوابق مربی حرومزاده سحر و جادو,سوابق مربی حرامزاده سحر و جادو,
ژاپنی ロクでなし魔術講師と禁忌教典
معروف به RokuAka

خلاصه داستان انیمه Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records

داستان در مدرسه ای جادوگری می گذره؛ جایی که “گلن” به عنوان معلم پاره وقت تدریس می کنه و دانش آموزان را مجبور به مطالعه و خودآموزی می کنه. روزی یکی از دانش آموزان به نام “سیستین” از این کار گلن عصبانی میشه و اون رو به یک دوئل دعوت می کنه! اما این دعوت مصادف میشه با حادثه ای که مدرسه رو تهدید می کنه و در این بین گلن برای محافظت از دانش آموزان خودش تلاش زیادی می کنه و همین جریان رو عوض می کنه.


درباره انیمه سوابق مربی حرومزاده سحر و جادو

این انیمه با ژانر اکشن و فانتزی خود، یکی از بهترین ها در تم مدرسه و جادوگری است. از 12 اپیزود 24 دقیقه ای تشکیل شده و امتیاز بسیار خوب 7.13 از 10 را کسب کرده است. محصول استودیو LIDENFILMS بوده که در سال 2017 پخش شده است. همچنین با رده بندی +17 سال خود اثری جذاب با اقتباس از لایت ناول است. 
قسمت اول واقعاً بد بود و پر از کلیشه‌ها و الگوهای همیشگی است. اما اگر از آن قسمت اول بگذرید، این انیمه در قسمت های بعد بهتر و جذاب تر می شود؛ و این روند تا آخر سریال ادامه دارد.
اگرچه هنوز هم برخی از کلیشه‌ها و الگوهای همیشگی را دارد، اما چیز متفاوتی در مورد  شخصیت‌ها و داستانی که بسیار خوب ساخته شده‌اند وجود دارد که مرا در طول انیمه مجذوب خود نگه داشت. این انیمه بدون شک یکی از بهترین انیمه‌های اقتباسی از رمان سبک در چند ماه گذشته است.
معلم محبوب دانش‌آموزان مدرسه جادوگری، مدرسه را ترک می‌کند و جای او را گلن، یک استاد بسیار تنبل و طعنه زن اما در عین حال توانا می‌گیرد. او در ابتدا مهارت‌هایش را نشان نمی‌دهد و در واقع در اولین قسمتی که دوئل می کنند توسط سیستین شکست می‌خورد.
دانش آموزان زمانی متوجه می شوند چیزی از علم جادوگری نمی دانند، که گلن شروع می‌کند به آموزش تمام راه‌های تغییر یک طلسم ساده‌ی شوک که هرگز فکر نمی کردند امکان پذیر باشد. به سرعت، نیروهای تاریکی که در امپراتوری‌ آن زمان زندگی می‌کنند، شروع به ظاهر شدن می‌کنند و گلن، سیستین، رومیا و بقیه در دام‌هایی گرفتار می‌شوند. با آشکار شدن گذشته‌ی این سه نفر، پلات جذاب‌تر می‌شد.
اگر طرفدار داستان های مبارزه ای جادوگری هستید، اصلاً از این انیمه خسته نخواهید شد. داستان همچنین کمک دانش آموزان به معلم و برعکس آن نیز هست. نیز لحظات خنده‌دار فراوانی در طول داستان وجود دارد و گاهی اوقات فقط در حال تماشای یک کمدی هستید.
در بخش انیمیشن و گرافیک با طراحی مناسب شخصیت ها و بک گراند های زنده، فضای خوبی در سریال تداعی می شود. از دایره های جادویی تا لباس فرم عجیب مدرسه، همگی به خوبی و با جزئیات فراوانی ساخته شده اند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-02-04 08:38:02
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    انیمه جالبی بود ولی کاش معلمه یکم بیشتر از جالو استفاده میکرد . تازه طرح لباسشون خیلی تو ذوق میزنه مخصوصا دامناشون
  • 1398-12-28 15:39:58
    نسخه oc چه فرقی با بقیه داره؟؟؟
    • 1399-07-09 08:54:25
      ordered chapter, برای اینکه اپنینگ و اندینگ در این نسخه نشون داده بشه باید فایل اپنینگ و اندینگ رو جدا دانلود کنید وکنار قسمت انیمه قرار بدید. فقط هم در کامپیوتر کار میده فعلا
  • 1398-12-08 20:13:58
    فصل دو داره یا نع ؟
  • 1396-12-16 03:50:08
    بابا قبلا زیرنویس داشت چی شد پس زیرنویسش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.