دانلود انیمه
Log Horizon ورود به افق

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
60010 تعداد بازدید
User 329
10
/
7.83
AnimeList Rating
User 583,541
10
/
7.91
MyAnimeList
25
/
25
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Log Horizon با کیفیت بالا از لینک مستقیم با پخش آنلاین
دانلود انیمه Log Horizon با کیفیت بالا از لینک مستقیم با پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Log Horizon
فارسی ورود به افق
ژاپنی ログ・ホライズン

خلاصه داستان انیمه Log Horizon

داستان با 30 هزار نفر بازيکن ژاپني که در دنياي بازي آنلاين فانتزي "حکايت قديمي" گرفتار شده‌اند، آغاز مي‌شود. چيزي که در گذشته دنياي سبک "شمشير و جادوگري" بود، حال دنياي واقعي است. "شيرو" کاراکتر اصلي، در کنار دوست قديمي‌اش "نائوتسوگو" و آدم‌کش زيبا "آکاتسوکي" ، سعي دارند خود را نجات دهند.

 

دانلود انیمه Log Horizon


درباره انیمه ورود به افق

انیمه Log Horizon در سال 2013 و 2014 در تلویزیون ژاپن پخش شد. این سریال در 25 اپیزود 24 دقیقه‌ای، انیمه‌ای با تم یک بازی کامپیوتری را نشان می‌دهد. شخصیت اصلی انیمه "ورود به افق"، کرکتری به نام Shiroe است. این شخصیت جذاب، بجای یک بازی ساده و معمولی؛ حالت یک Villain هدایت کننده داستان را دارد؛ که در هر مرحله با استراتژی خود، سریال را جذاب‌تر می‌کند. تغییرات قوانین MMORPG در این انیمه خاص، آن را به یک ماجراجویی جدید و غیر تکراری تبدیل می‌کند.
شروع انیمه با حادثه‌ای همراه است، که شما را عمیقاً به فکر فرو می‌برد. هرچه داستان بیشتر پیش می‌رود، حقایق بیشتر آشکار می‌شوند؛ و دیالوگ‌های عمیق و معنادار شخصیت‌ها، ساعت‌ها ذهن شما را با مسائل جالب مشغول می‌کنند. در انیمه لاگ هاریزون، خبری از نبردهای حماسی یا کشتارهای خونین نیست. با داستان همراه شوید، تا از هر اپیزود نهایت لذت را ببرید. امتیاز 7.92 از 10 توسط بیش از 500 هزار کاربر به این انیمه داده شده؛ که خبر از انیمه‌ای پرمحتوا و جذاب برای تمام سلایق می‌دهد.

 

دانلود انیمه ورود به افق


شخصیت پردازی متناسب با هر کرکتر، ویژگی خاص Log Horizon است. در این انیمه  3 شخصیت اصلی داستان؛ یعنی: Shiroe در تاریکی فرمانده است؛ Akatsuki شخصیتی وفادار و آرام؛ و Naotsugu شخصیتی پر سروصدا و بامزه است. در قسمت داستان، انیمه ورود به افق از دیگر انیمه‌های سبک Shounen جدا می‌شود؛ و یک پله بالاتر می‌رود. در قسمت داستان که به آن اشاره شد؛ دنیای انیمه غرق در Video Game می‌شود؛ و دنیای واقعی فراموش می‌شود. در حالی که انیمه‌های دیگری مانند SAO داستان گیر افتادن در یک بازی کامپیوتری را روایت می‌کنند؛ این بار با عنوانی روبرو هستیم، که پلیر تأثیر و پیشرفت دنیای مجازی  Elder Tale را در دست دارد. این انیمه جذاب و پرطرفدار از وجود NPC ها نیز بهره می‌گیرد. موسیقی شروع اپیزود و صداهایی که در میانه‌های هر اپیزود به گوش می‌رسد؛ گویی توسط یک گروه ارکستر ساخته شده، و هم آوایی جالبی با تصویر دارد. Log Horizon از آن دسته انیمه‌هایی است، که می‌توانید بعد از تمام شدن آن، چندین بار دیگر پای تماشایش بنشینید. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • F-D
    1399-06-08 17:48:18
    قشنگه ولی زیادی کشش دادن. نگاه کردنش حوصله می خواد.
  • 1399-06-04 06:59:35
    انیمه جالب و قشنگیه یکم شبیه sao هستش ولی ببینینش ارزش دیدن دارع خیلی از ایسکای های این دوره ک بعضیاشون واقعا بیخود و بی معنی شدن بهترع
  • VX
    1399-05-29 17:34:10
    خیلی خسته کنندست. واقعا این نمره زیادیشه. نمره 6 بسشه.
  • 1399-05-22 11:14:24
    به نوبه خودش زیبا بود
  • 1399-05-17 19:57:40
    خدای خیلی نمره بالایی گرفته ۵ بیشتر نمیا رزه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.