دانلود انیمه
Nogizaka Haruka no Himitsu راز هاروکا نوگیزاکا

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
10125 تعداد بازدید
User 16
10
/
8.18
AnimeList Rating
User 68,193
10
/
7.21
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Nogizaka Haruka no Himitsu با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Nogizaka Haruka no Himitsu با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Haruka Nogizaka's Secret
فارسی راز هاروکا نوگیزاکا
ژاپنی 乃木坂春香の秘密
معروف به Nogizaka Haruka no Himitsu

خلاصه داستان انیمه Nogizaka Haruka no Himitsu

هاروکا نوگیزاکا، محبوب‌ترین دانش‌آموز در دانشکده عالی اکادمی هاکوجو است، که دارای زیبایی بی‌نظیر، استعداد و تأثیرگذاری است. با این حال، بدون اطلاع همکلاسی‌هایش، او یک راز خجالت‌ آور را پنهان می‌کند؛ اینکه او یک اوتاکو است - چیزی که ممکن است شهرت شیک و باشکوه او را از بین ببرد.
متأسفانه برای هاروکا، برخورد با یوتو آیاسه، کسی که خجالتی است، در کتابخانه مدرسه، پایان راز نگهداری شده‌اش را رقم می‌زند. با این حال، این دو به توافق مشترکی می‌رسند و یوتو قول می‌دهد که راز هاروکا را نگه دارد، که موجب شروع یک دوستی غیرمنتظره میان آنها می‌شود. با این حال، با وضعیت هاروکا به عنوان ستاره مدرسه و رابطه دوستانه او با یوتو، هر دوی آنها ملزم به موضوع گپ و گفت در هر جایی که بروند هستند!

 

دانلود انیمه Nogizaka Haruka no Himitsu


درباره انیمه راز هاروکا نوگیزاکا

«نوگیزاکا هاروکا نو هیمیتسو» به عنوان یک سری بسیار لذت بخش، با ترکیبی پررنگ از عاشقانه، کمدی، و عناصر ملایم اچی برجسته است. اگرچه ممکن است این انیمه در مفهوم کلی خود تازگی‌هایی نداشته باشد و از کلیشه های همین سبک استفاده کند، اما در اجرایش به خوبی عمل کرده و انتخاب برجسته‌ای برای طرفداران این ژانر محسوب می‌شود.
داستان با نقش اصلی یوتو که به طور اتفاقی به زندگی اوتاکوی مخفی دختر معروف مدرسه، هاروکا نوگیزاکا، برخورد می‌کند، شروع می‌شود و این اتفاق تعهدی برای پنهان نگاه داشتن سرگرمی او از دید دیگران ایجاد می‌کند. با این حال، سری به سرعت تمرکز خود را به روی روابط عاطفی بین یوتو و هاروکا منتقل می‌کند و اصل مخفی‌نگاهی اولیه را کنار می‌گذارد.

 

انیمه راز هاروکا نوگیزاکا


در میان پیشروی های عاطفی، این سری اشاره‌های فراوانی به انیمه و مانگا را درج می‌کند که لذت بردن از آن برای طرفدارانی که با عناوینی مانند «شاکوگان نو شانا» آشنا هستند، را فراهم می‌سازد. لحظات کاپلی هاروکا به عنوان شانا، همراه با اشاره‌های مختلف دیگر، خنده‌های فراوانی و ارجاعاتی به فرهنگ پاپ را ارائه می‌دهد.
یوتو و هاروکا با شخصیت‌های دلپذیر خود نقش اصلی را بازی می‌کنند؛ یوتو شخصیتی قابل درک بوده است که از دوستانش دفاع می‌کند، و هاروکا نماینده‌ای از دختران انیمه‌ای جذاب ولی دست و پاگیر است. شخصیت‌های پشتیبانی مانند خواهر کوچک هاروکا، میکا، و کارکنان خانواده نوگیزاکا، جذابیت بیشتری را به این سری اضافه می‌کنند.
از لحاظ بصری، سری با رنگ‌های روشن، پس‌زمینه‌های با جزئیات و شخصیت‌های زیبا به چشم‌گیر است. صداگذاری و امتیاز موسیقی زیبا به جذابیت کلی این برنامه کمک می‌کند؛ تیتراژ های آغازین و پایانی هم به عنوان محبوب‌ترین‌ نکات این انیمه برجسته می‌شوند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 22:52:55
    به اندازه ای که این انیمه صحنه داره و برای این پسره بدبختی به بار میاره هیچ انیمه ای اینجوری ندیدم 😂 پیشنهاد می کنم ، برای یک بار دیدن خوبه
  • 1399-06-05 23:25:19
    لطفا یکی اینو زیرنویس کنه با کلماتی که از ژاپنی میدونم نمیتونم خودم ترجمه کنم بعدشم چرا فصل۲ش زیرنویس داره فصل۱نداره چطوری.؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.