دانلود انیمه
Shinryaku! Ika Musume دختر هشت پا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
11891 تعداد بازدید
User 9
10
/
7.55
AnimeList Rating
User 91,323
10
/
7.41
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shinryaku! Ika Musume با کیفیت بالا به صورت کامل با پخش آنلاین از لینک مستقیم
دانلود انیمه Shinryaku! Ika Musume با کیفیت بالا به صورت کامل با پخش آنلاین از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی The Squid Girl
فارسی دختر هشت پا
ژاپنی 侵略!イカ娘
معروف به The Invader Comes From the Bottom of the Sea!

خلاصه داستان انیمه Shinryaku! Ika Musume

انسان‌ها مدت زیادی است که اقیانوس‌ها را آلوده کرده‌اند، زباله‌های خود را به درون آب انداخته‌اند و محیط زیست بسیاری از موجودات دریایی را تخریب کرده‌اند. ساکنان دریا دیگر از دست این آلودگی‌ها آسی شده‌اند، اما سرانجام یک ماهی مرکب به نام «ایکا» است که به اندازه کافی جرئت پیدا می‌کند تا برای اعمال خودخواهانه‌ی انسان‌ها آن‌ها را مجازات کند...

 

دانلود انیمه Shinryaku! Ika Musume


درباره انیمه دختر هشت پا

این انیمه پخش خود را در سال 2010 میلادی از سوی استودیوی Diomedea در ژانر کمدی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه آغاز کرد. سال‌ها قبل استودیوی آمریکایی نیکلئدون با مجموعه مشهور «باب اسفنجی» توانست دریاهای انیمیشنی را تصرف کند، اما این مجموعه با شخصیت اصلی‌اش که «ایکا» نام دارد برای فتح دریاها به نفع ژاپن حرکت کرد و اتفاقاً موفق هم شد! او یک ماهی مرکب است که برای مجازات کردن انسان‌ها پیش‌قدم می‌شود، با این حال انتظار زیادی از قصه نداشته باشید چراکه درست به اندازه‌ی باب اسفنجی سطحی و دم‌دستی است، اما در ژانر کمدی بسیار درخشان و تماشایی می‌باشد. کمدی آن‌قدری شیرین و در عین حال باطراوت است که می‌تواند در انتهای همان قسمت اول شما را تبدیل به طرفدار این مجموعه کند. اتمسفرسازی، شخصیت‌های فرعی مناسب و صحنه‌های اکشن و ترسناکی که گاه‌به‌گاه سر می‌رسند، از دیگر ویژگی‌های مثبت این انیمه هستند که در کنار صحنه‌های کمدی به‌شدت خنده‌دار، طراوتی غیرمنتظره به مجموعه می‌بخشند.

 

انیمه دختر هشت پا

 

همچنین باید یادآوری کنیم که در تضاد با خلاصه‌ی هیجان‌انگیزی که خواندید، یکی از تم‌های اصلی این انیمه Slice of life است، یعنی انگار واقعاً اتفاق خاصی در دنیای این مجموعه رخ نمی‌دهد (درست مانند باب اسفنجی). با این حال تا زمانی که این انیمه را تماشا نکرده‌اید و با شخصیت‌های به‌شدت بامزه و صحنه‌های کمدی بسیار خنده‌دار آن مواجه نشده‌اید، نمی‌توانید درک کنید که دلبستگی به «ایکا، ماهی مرکب» چه حسی دارد! برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 20:00:41
    کاراکتر ایکا موسومه واقعا دوست داشتنیه. صدای عالی، شخصیت پردازی منحصر به فرد و از همه مهمتر اینکه از قسمت ۱ تا قسمت آخر اصلا خسته کننده نمیشه. شدیدا پیشنهاد میکنم.
  • 1402-06-11 10:15:32
    کمدی عالی ، کاراکترا کاوایی ، زیر نویس خوب ، پیشنهاد میشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.