دانلود انیمه
Shion no Ou گل های سخت شکفته

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
9140 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 11,323
10
/
7.56
MyAnimeList
22
/
22
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shion no Ou (گل های سخت شکفته) بدون سانسور
دانلود انیمه Shion no Ou (گل های سخت شکفته) بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی The Flowers of Hard Blood
فارسی گل های سخت شکفته
ژاپنی しおんの王 - The Flowers of Hard Blood
معروف به Shion no Oh

خلاصه داستان انیمه Shion no Ou

داستان مرتبط با دختري به اسم شيونه . شيون دختريه که وقتي 5 سالش بوده ، يک نفر پدر و مادرش رو جلوي چشماش به قتل رسونده ، و بهش گفته اگه مي خواي زنده بموني ، حرف زدن رو فراموش کن . شيون از اون حادثه به بعد لال شده . ولي الان که 13 سالشه وارد ليگ تمرينات کيشي ( بازيکن شوگي ) زنانه شده و يکي از افراد قوي به حساب مياد . خاطره ي شيون از شب قتل ، آروم آروم به يادش مياد …

 


درباره انیمه گل های سخت شکفته

این انیمه نمایشی درباره شوگی (شطرنج ژاپنی) است، اما راستشو بخواین این توصیف من خیلی کمتر از چیزیه که این انیمه حق داره باهاش تعریف بشه. از همین اول راه باید بگم پیشنهادش میکنم.
این نمایش ممکنه برای بسیاری از مردم جالب به نظر نرسه. بازی شطرنج ژاپنی با نام مستعار شوگی اساس این داستان است. با این حال، از این نظر نیز بسیار جالب است که این همزمان یجور انیمه جنایی و معمایی هم هست. پدر و مادر شخصیت اصلی به قتل رسیدند و این سانحه باعث لال شدنش شد. خب پس یکی از جنبه های جدید این نمایش از الان مشخص شد: شخصیت اصلی لال!
این نمایش دارای مجموعه ای از شخصیت های عالی و خوش ساخت است که همه آنها عمقی در خود دارند. اینطور نیست که قهرمان تنها هدفش برد باشد. او درگیر مشکلات و کارهای دیگر است و رقیب قهرمان صرفاً برای اینکه نقش رقیب را ایفا کند ساخته نشده. او تا حدودی عمق دارد. تقریباً همه شخصیت های دیگر نیز همین طور. همه اونها نظر بیننده را جلب میکنند. انیمیشن این نمایش هم هیچ مشکلی نداره. با جزئیات، به نظر عالی و واقع گرایانه. 

 


برای لذت بردن از این نمایش، واقعاً لازم نیست که به شوگی یا شطرنج علاقه مند باشید. زمانی که نیاز داشته باشین تنش رو احساس کنید اون رو کاملا حس می کنید و این ربطی به کسل کننده بودن شطرنج از نظر شما ندارد. یکی از جذابیت‌های این نمایش این است که اگر چیزی در مورد شوگی می‌دانید یا نه، هنوز هم می توانید تجربه ای بسیار کنجکاو با تمام رمز و راز و درام ذخیره شده در این نمایش کوچک دوست‌داشتنی ۲۲ قسمتی داشته باشید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-01-14 19:00:59
    خیلی انیمه خوبی بود بخصوص در ژانر رازآلود و جنایی.. زیاد با اون بخش بازی شوگی نتونستم ارتباط برقرار کنم اصلا نمیشد فهمید چخبره.. ولی خب انیمه هم زیاد تاکید روی اون نداره و میشه بدون فهمیدنش از انیمه لذت برد.. شخصیت ها خوب هستن من از سایتو آیومی خیلی خوشم اومد.. طراحیم خیلی خوب بود نسبت به سال ساختش.. چهره هاشونم خیلی خوب ترس ، وحشت و هیجان رو نشون میداد خلاصه کلی کیف کردم صرفا یه انیمه نیست ک یه دختر عشق شوگی بره رقیباشو نابود کنه داستان خاصی پشتش نهفتست😁🤭
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.