دانلود انیمه
Terra Formars ترافورمرز

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
20462 تعداد بازدید
User 52
10
/
7.73
AnimeList Rating
User 117,336
10
/
6.99
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Terra Formars
دانلود انیمه Terra Formars
عناوین دیگر
انگلیسی Terraformars
فارسی ترافورمرز
ژاپنی TERRA FORMARS [テラフォーマーズ]

خلاصه داستان انیمه Terra Formars

دانشمندان با برنامه های برای زندگی در سیاره مریخ به دلیل گرم شدن زمین شروع به اقدام میکنن در قرن ۲۱ و برای ازمایش انها در مریخ سوسک و حشرات رو به انجا میفرستند و برای منبع غذایی انها از یک قالب که نور خورشید رو جدب میکنه و اجساد و هرچیزی به انوان منبع غدایی تولید میکنه و در سال ۲۵۷۷ اولین کشتی سرنشین دار رو به مریخ که شامل ۶ خدمه هست برای ماموریت میفرستند و انها بایک سوسک غول پیکر که به شکل انسان هست و بسیار قدرت مند هست روبرو میشن که تمام خدمه رو به راحتی نابود میکنه و این بار یک تیم جنگنده برای نابود به مریخ میفرستند برای منهدم و در اختیار داشتن مریخ برای زندگی در مریخ اعزام میکنن.

 

انیمه Terra Formars


درباره انیمه ترافورمرز

سوتفاهم نشه ولی افرادی که از داستان انیمه متنفر بودند نیز تا حدودی حق دارند. انیمه ساختار و کلیشه های خود را دارد که همه ما آن را دوست داریم. Terraformars رویکرد کاملا متفاوتی را در پیش گرفت. داستان از طریق شخصیت ها روایت می شود. پیش از موعد به مخاطب نمایش داده نمی شود یا هیچ پیش گویی ای وجود ندارد، مگر اینکه شخصیت ها نیز از آن مطلع باشند. به معنای واقعی، داستان با مخاطبان خود به عنوان صد و یکمین عضو ضمیمه 1 رفتار می کند. شما از زمان قرار ملاقات سربازان روی زمین تا سفر آنها به مریخ با آنها بوده اید. پس زمینه شخصیت ها، نمایش و داستان کلی به صورت تکه تکه گفته می شود که سربازان نیز آن‌ها را تجربه می کنند. نزدیک ترین چیزی که من این نوع داستان سرایی را دیده ام احتمالاً برای فیلم Dunkirk اثر کریستوفر نولان است. این انیمه در مورد یک داستان منظم نیست، بلکه بیشتر در مورد سربازانی است که در آب گیر کرده اند و برای زندگی خود می جنگند. یک شکل مفهومی بالا از داستان سرایی! اگرچه این انیمه در سطحی از کریستوفر نولان کار می کند نیست و احساس شلختگی در روایت را به بیننده القا می کنه.
«این اقتباسی نزدیک از یک مانگای باورنکردنی است. ارائه ممکن است کثیف و شلخته باشد، اما اکشن محشر است و شخصیت ها به شدت جذاب هستند.» تماشای این انیمه در ابتدا کمی سخت است، اما اگر صبور باشید، لذتی باورنکردنی به شما می دهد. در حالی که قسمت آخر فصل دیگری را تنظیم می کند، به اندازه کافی اکشن و شخصیت پردازی وجود دارد که واقعاً شما را مشغول می کند. اشکالات مشخصی وجود دارد، اما نمایش از ابتدا تا انتها لذت بخش است. انیمه با کیفیت بالای انیمیشن، آرک های شخصیتی شگفت انگیز و سوسک های بیش از حد عضلانی، واقعاً ناامید نخواهد شد. من آن را به شدت توصیه می کنم.

 

دانلود انیمه Terraformars


این نمایش یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی 13 قسمتی، تولید شده توسط Liden Films، از 26 سپتامبر تا 19 دسامبر 2014 پخش شد. دنباله ای بر انیمیشن با عنوان Terra Formars: Revenge در نوامبر 2015 اعلام شد، با تغییراتی در کادر اصلی سریال و بازیگران اصلی برای ایفای مجدد نقش هایشان. کمپانی های Liden Films و TYO Animations دنباله آن را تولید کردند.  این انیمه در تاریخ 2 آوریل 2016 به نمایش درآمد. داستان Terra Formars درواقع اقتباس شده از یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط Yū Sasuga نوشته شده و توسط Kenichi Tachibana تصویرگری شده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-21 08:02:27
    حیف فصل دو مضخرف خالص بود وگرنه فصل یکش عالیه
  • 1399-06-14 07:26:58
    انیمه عالیه هردوفصلش پیشنهاد میکنم حتما ببینید فقط آرت فصل دومش تا حدودی فرق کرده که اونم عالیه باز
  • EA
    1399-06-14 07:26:55
    بنظرم داستان جذابی داشت که بعلاوه فضای تاریکش خوب بود اما بدیش اینه که فصل دومش رو خیلی بد ساختن و همه چی رو خراب کردن ، بر همین ارزشش رو کم کردن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.