دانلود انیمه
Z/X: Ignition زد ایکس: ایگنیشن

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
11936 تعداد بازدید
User 15
10
/
8.4
AnimeList Rating
User 17,115
10
/
6.5
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Z/X: Ignition از لینک مستقیم به صورت یکجا با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Z/X: Ignition از لینک مستقیم به صورت یکجا با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
فارسی زد ایکس: ایگنیشن
ژاپنی Z/X IGNITION
معروف به Zillions of Enemy X Ignition

خلاصه داستان انیمه Z/X: Ignition

داستان در آینده‌ای نه چندان دور روایت می‌شود. پنج "نقطه سیاه" به‌طور ناگهانی در سراسر جهان به عنوان دروازه‌هایی به دنیاهای موازی ظاهر شدند. فوراً پس از آن، موجودات عجیب و غریب از این دروازه‌ها به حمله پرداختند. این موجودات ساکنان پنج دنیا هستند - همان دنیاها در زمان‌های مختلف. برای اطمینان از اینکه زمان‌بندی آینده خود بدون آسیب و تغییر باقی بماند، هر پنج نیرو با دیگر زمان‌های آینده مبارزه می‌کنند تا آن‌ها را از بین ببرند. کلید یک دستگاه به شکل کارت است.

 

دانلود انیمه Z/X: Ignition


درباره انیمه زد ایکس: ایگنیشن

«Z/X: Ignition» به زمینه‌ای از اقتباس‌های بازی‌های کارتی فرو رفته است، یک سرزمین پر از فراز و نشیب و پتانسیل. داستان حول اسوکا تنوجی، که صداگذارش هیرو شیمونو است، و دوستان او را در حالی که با Z/X ها مبارزه می‌کنند، می‌چرخد. در میان همراهانش، آزومی کاگامیهارا، شخصیتی شجاع ولی مهربان که صداپیشه‌اش یوئی اوگورا است، آیازه کامیوگی، که صداگذارش میوکی ساواشیرو بوده، که نمونه‌ی بارزی از تسوندره است، و آینا میکاگه، توسط یوریکا اندو صداگذاری شده، نقشی اساسی دارند که در طول سری به مرور زمان افزایش می‌یابد، و دوستان دوران کودکی اسوکا هستند.
اسوکا یک قهرمانی احمق و خوش نیت است، با اینکه از نظر روابط عاطفی ناموفق است؛ در حالی که دوستانش دارای پس‌زمینه‌های پیچیده‌تری هستند که اغلب اسوکا را زیر سایه‌ی خود میگذارند. آزومی، علیرغم ظاهر ضعیف خود، عمق شخصیتی دارد که او را به مخاطب نزدیک می‌کند، به ویژه در تعاملاتش با Z/X خود، ریگل، که توسط آیا اوچیدا صداگذاری می‌شود. آیازه به عنوان یک شخصیت پویا ظاهر می‌شود، انگیزه‌اش انتقام کرفتن است که لایه‌هایی از پیچیدگی به شخصیت او اضافه می‌کند، و او را به عنوان یک شخصیت برجسته در میان گروه متمایز می‌کند. 

 

انیمه زد ایکس: ایگنیشن


این سری با چالش ایجاد تعادل بین شخصیت پردازی با روایتی بسیار بزرگتر را دارد؛ با این حال، انیمه بازی کارت Z/X را از طریق جنگ‌های گسترده و دینامیک‌های پیچیدهٔ شخصیتی به تصویر می‌کشد. تله‌کام انیمیشن فیلم انیمیشنی را ارائه می‌دهد که در حد توانایی آنها بوده، اما نتوانسته است اثری دائمی بگذارد 
جایی که این انیمه واقعاً می‌درخشد، در صداگذاری است، با یک گروهی شگفت‌انگیز که به هر کدام از شخصیت‌ها، از متداول تا الهیاتی، جان می‌بخشند. اجراهای قابل توجه شامل نقش پرده‌ای انیگماتیک یا معمایی ساتومی ساتو و نسخه جذاب آینا از یوریکا اندو، که دامنهٔ صدایی و توانایی دراماتیک او شخصیتش را به اوج جدیدی می‌رساند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-11-19 07:25:32
    قسمت 6 خرابه کامل نیس لطفا برسی کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.