دانلود انیمه
Air Gear ایر گیر

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
22252 تعداد بازدید
User 36
10
/
7.80
AnimeList Rating
User 180,712
10
/
7.49
MyAnimeList
25
/
25
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Air Gear از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین با کیفیت به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Air Gear از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین با کیفیت به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Air Gear
فارسی ایر گیر,تجهیزات هوایی
ژاپنی エア・ギア

خلاصه داستان انیمه Air Gear

ایر ترک یا به اختصار AT، اسکیت‌های موتوری و پیشرفته ای هستند که به عنوان جدیدترین تفریح، کشور را تحت ‌تاثیر قرار داده‌اند. اگرچه روی هر AT یک محدود کننده سرعت تعبیه شده است، اما گروهی به نام Storm Riders به اندازه ای شجاع هستند که این محدود کننده را دستکاری کنند. این افراد با استفاده از ایر ترک خود در نبرد های زیر زمینی، برای کسب برتری در خیابان‌ ها، قطعات ارزشمند وسیله هایشان یا نشان‌ های گروهی‌شان که نماد غرور آن‌هاست، شرط‌بندی می‌کنند.
در این دوران ایتسوکی مینامی، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی که به خاطر درگیری‌های خیابانی‌اش بدنام است زندگی می‌کند. این ویلن بی باک که همیشه می‌خواهد به ارتفاعاتی برسد که هیچ‌کس دیگری قادر به آن نیست، در کنار بهترین دوستانش کازوما میکورا و اونیگیری، از هر مانعی که بر سر راهش قرار بگیرد، عبور خواهد کرد. زمانی که او یک جفت ایر ترک در خانه‌اش پیدا می‌کند، مسیر رسیدن به آرزوی واقعی‌اش، یعنی حکومت بر آسمان برای او باز می‌شود.


درباره انیمه ایر گیر

این داستان درباره یک ورزش عجیب و غریب است. در ابتدا به نظر می‌رسد ترکیبی از اسکیت‌ برد سواری و حرکات ویژه است، اما پس از مدتی به ورزشی جالب اما غیرمعمول تبدیل می‌شود. داستان از جایی شروع می‌شود که پسری به نام ایکی وارد دنیای ورزش می‌شود. تصمیم می‌گیرد با چند تا از دوستانش تیمی تشکیل دهد، با این هدف که به رتبه برتر برسند.
ایکی دانش‌آموزی کینه ای است؛ که دلیلش مشخص نیست. یک روز حسابی کتک می خورد و حالا برای کنار آمدن با درد، می‌خواهد اسکیت سواری کند. او با سه دختر زندگی می‌کند که هر کدام یک جفت اسکیت دارند: ريكا، رينگو، می‌كان و شيرايومه نويامانو.
انیمیشن در این شاهکار دوست داشتنی برای انیمه ای که 9 سال پیش منتشر شده، بیش از حد خوب و جذاب است! بک گراند های دوست داشتنی و استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد. طراحی شخصیت ها مخصوصا چهره ها و زمانی که ایکی مسخره بازی در می آورد، جالب و دیدنیست. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-01-29 04:36:19
    انیمه ها رده بندی سنی نداره
  • 1399-09-29 04:31:57
    واقعا حیف که این انیمه درست در جای حساس داستان تموم میشه و ادامش ساخته نشده. به همه پیشنهاد می‌کنم که ببینن
  • 1399-06-29 07:56:40
    یک دنیا ممنون
  • 1399-05-08 20:02:41
    واقعا قشنگه نتونستم فیلم یا فصل دیگه ای ازش پیدا کنم اگر پیدا کردید خوشحال میشم بزارید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.