دانلود انیمه
Beck بک

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
18094 تعداد بازدید
User 36
10
/
8.19
AnimeList Rating
User 142,250
10
/
8.29
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Beck به صورت کامل با زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین
دانلود انیمه Beck به صورت کامل با زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Beck: Mongolian Chop Squad
فارسی بک
ژاپنی ベック
معروف به BECK

خلاصه داستان انیمه Beck

«کیوکی» یک پسر چهارده ساله است که هیچ هدفی در زندگی‌اش ندارد. با این حال زندگی روزمره او زمانی که یک سگ عجیب و غریب به نام «بِک» را از دست غلدرهای محلشان نجات می‌دهد دگرگون می‌شود، چراکه صاحب سگ، «ریوسوکه ری مینامی» پسری 16 ساله است که گیتاریستی نوظهور و عضو سابق یک گروه موسیقی راک است!

 

دانلود انیمه Beck


درباره انیمه بک

این انیمه در سال 2004 میلادی از سوی استودیوی Madhouse در ژانر کمدی و درام با رده‌بندی سنی 17+ سال و متوسط زمان 25 دقیقه برای هر اپیزود منتشر شده است. این انیمه با عمر طولانی خود، امروزه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های کالت در میان طرفداران شده است، چراکه داستان منحصربه‌فرد خود را حول محور یک گروه موسیقی راک نوجوانانه شکل داده است. اما روایت این اثر زمانی آغاز می‌شود که دو شخصیت اصلی این اثر همدیگر را ملاقات می‌کنند و رفته‌رفته رابطه‌ی دوستی میان آن‌ها شکل می‌گیرد. به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم که هرگز اثری شبیه به این انیمه را مشاهده نخواهید کرد و هرگز نمی‌توانید دوباره چنین حال و هوایی را تجربه کنید. پالت‌های رنگیّ تماشایی در کنار موسیقی بسیار گوش‌نواز و به‌یادماندنی راک، باعث می‌شود تمام توجه خود را صرف تماشای این انیمه کنید و زمانی که با شخصیت‌ها مواجه می‌شوید، بیشتر از قبل احساس می‌کنید که شیفته‌ی این اثر شده‌اید. شخصیت‌های این انیمه لهجه‌های انگلیسی دارند و آهنگ‌های بدی هم می‌خوانند و حتی گاهی ممکن است شما را عصبانی کنند، اما هرگز نمی‌توانید از دنبال‌کردن قصه‌ی آن‌ها دست بردارید؛ می‌خواهید بدانید چرا؟ انیمه را تماشا کنید تا متوجه شوید! در انتها نباید فراموش کنید که این مجموعه، رده‌بندی سنی 17+ سال دارد و شاید تماشای آن برای تمامی بینندگان مناسب نباشد. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم، تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ برای تمامی قسمت‌ها دانلود کنید.

 

دانلود انیمه بک
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-04-24 00:56:59
    عاشق انیمه های کلاسیک هستم عالی بود از دستش ندین
  • 1400-08-18 05:44:01
    هشت قسمت دیدم ولش کردم ب نظرم داستان کندجلو میرفت و با اینکه تو ژانرش زده کمدی تواین هشت قسمت چیزطنزی نبودحالا شایدجلو تر بهتر میشدش با احترام به فن ه
  • 1400-05-21 11:20:06
    به نظر من جو بهترین های ژانر موزیک هست. چون یکم قدیمیه از دیدنش صرف نظر نکنید همه چیش خیلی خوب بود
  • 1399-05-29 16:03:15
    خیلی عالی بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.