دانلود انیمه
C: The Money of Soul and Possibility Control سلطه: پول و روح احتمال

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
15276 تعداد بازدید
User 41
10
/
7
AnimeList Rating
User 148,255
10
/
7.16
MyAnimeList
11
/
11
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه C: The Money of Soul and Possibility Control
دانلود انیمه C: The Money of Soul and Possibility Control
عناوین دیگر
انگلیسی [C] CONTROL - The Money and Soul of Possibility
فارسی سلطه: پول و روح احتمال
ژاپنی 「C」 THE MONEY OF SOUL AND POSSIBILITY CONTROL
معروف به [C] The Money of Soul and Possibility Control

خلاصه داستان انیمه C: The Money of Soul and Possibility Control

دولت ژاپن در استانه فروپاشی مالی توسط ثروت پادشاه نجات پیدا کرد. هرچند، برای شهروندان زندگی ساده نیست و بیکاری، جرم و جنایت، خودکشی و ناامیدی بر آنها حاکم شده است.کیمیمارو بعد از ناپدید شدن پدرش و مرگ مادرش، توسط مادربزرگش بزرگ می شود. گرفتن بورسیه تنها آرزوی او در زندگیست و همچنین زندگی بسیار ساده و پایداری دارد.هرچند یک روز، او با مردی روبرو می شود که بهش پول بسیاری رو در ازای انجام کاری حاظر است بدهد. از آن پس زندگی او بکل تغییر می کند و به جایی که به نام “منطقه مالی” می شناسنش کشیده می شود.

 

دانلود انیمه C: The Money of Soul and Possibility Control


درباره انیمه سلطه: پول و روح احتمال

این نقد ممکن است یک طرفه باشد، اما من صادقانه احساس می کنم که این انیمه سزاوار احترام بیشتری نسبت به چیزی است که به آن داده شده است، بنابراین من اینجا هستم تا کمی اوضاع را عادلانه تر کنم. 
همه به یک چیز اعتقاد ندارند، همه چیزها را یکسان نمی بینند. برخی از مردم برای آینده زندگی می کنند و برخی دیگر در لحظه زندگی می کنند. به نظر می رسد که این یک مفهوم اساسی فلسفی است که در این انیمیشن مورد بررسی قرار گرفته است و سرنوشت ژاپن به نحوه برخورد شخصیت های اصلی با این سوال بستگی دارد. مطمئناً آنها می توانستند کار بهتری در کشف مفهوم انجام دهند، اما برای یک انیمیشن 11 قسمتی نمی توان سازندگان C را سرزنش کرد.
برخی از طرفداران ماهیت فلسفی این نمایش را دوست ندارند، حتی ممکن است آن را ساختگی و پیچیده و افزودنی غیر ضروری برای یک انیمیشن عالی بدانند. البته با نقص های کوچک در داستان و عدم توسعه شخصیت، نسبتاً پیچیده و درک آن در نقاطی دشوار است. با این حال، این انیمه در تلاش است تا پرسش های فلسفی پیچیده ای را بررسی کند که لزوماً یک پاسخ درست ندارند.

 

دانلود انیمه سلطه: پول و روح احتمال


از همان ابتدا مشخص است که مبنای اصلی این داستان، کشمکش بین دو ایدئولوژی متفاوت در مورد آنچه واقعاً در این واقعیت اهمیت دارد، است. آرت انیمیشن و اکشن جذاب، هرگونه افتی که این انیمه ممکن است داشته باشد را جبران می کند و مطمئناً برای ادامه تماشای این انیمه مشکلی نخواهید داشت. خط داستانی این انیمه فوق العاده منحصر به فرد است، هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد. این به تنهایی ارزش دیدن را دارد، زیرا به نظر می رسد اکثر انیمه های ساخته شده این روزها فاقد هر گونه فردیت واقعی هستند و فقط همان طرح هایی که بارها و بارها دیده ایم، تکرار شده اند.
انیمه C یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی محصول سال ۲۰۱۱ است که توسط Tatsunoko Production تولید شده است. داستان کیمیمارو یوگا، یک دانشجوی اقتصاد است که با واقعیت جایگزین منطقه مالی آشنا می شود، جایی که مردم در نبردها برای آینده خود شرط بندی می کنند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • mm
    1401-02-08 15:31:48
    یعنی خیلی چرت و پرت من تا قسمت ۳ دیدم کلا گیجت میکنه باید برای هر دقیقه انیمه ۵ دقیقه هم فکر کنی تا بفهمی تو اون ‌۱ دقیقه چی شد اصلا توصیه نمکنم 😑😑
  • 1400-07-07 13:42:19
    بچه گانه هست 13 تا 16 سال پیشنهاد میشه
  • 1399-09-14 14:06:09
    از قسمت ۳ به بعد زیرنویساش خرچنگ غورباقه ای میشه با MX Player هم نگاش کرد
  • 1399-06-02 00:23:12
    انیمه‌ی قشنگیه 🙃
  • 1399-06-02 00:22:49
    لینک ها خراب است
  • 1399-01-28 15:31:14
    میگم این انیمه فصل دوم نداره؟؟!!!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.