دانلود انیمه
Space Cobra ماجراجویی های فضایی کبرا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
13268 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 7,513
10
/
7.73
MyAnimeList
31
/
31
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Space Cobra با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب با ترجمه فارسی
دانلود انیمه Space Cobra با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب با ترجمه فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Space Adventure Cobra
فارسی ماجراجویی های فضایی کبرا
ژاپنی スペースコブラ

خلاصه داستان انیمه Space Cobra

کارمند تنها جانسون، از زندگی ناراحت کننده‌ش متنفره، و حسرت سفر در دنیا و هیجان رو میخوره.ولی بعد از اینکه در یک تجربه‌ی توهمی درگیر میشه، خاطرات یک دزد فضایی که اسمش کبری هست رو به یاد میاره. با تفنگ روانی که به دست چپش متصل هست، کبری در طول فضا با پارتنرش خانم آرماروید سفر میکنه. این دو، تیم قدرتمند بدنامی رو تشکیل میدن که دولت و سازمان دزدی دیگه ای، ازشون متنفرن.
در زمین، یک برخوردی در کازینو زندگی جانسون رو عوض میکنه، که با بردهاش،‌ بالاخره با رئیس سازمان دزدا، وایکن، روبه‌رو میشه که میخواد ازش انتقام بگیره، ولی در عوض، تفنگ روانی دست چپ جانسون رو فعال میکنه و خاطرات سرکوب شده‌ش بهش برمیگردن. حالا که وایکن رو باری دیگر شکست داده، و خاطراتش بهش بازگشتن، کبری برای به پایان رسوندن فعالیت مافیای بین ستاره‌ای به سفری میره و با خانم آرمایروید، در طول فشا سفر میکنه و به زندگی پرهیجانش در فضا شروع دوباره میکنه.

 

دانلود انیمه Space Cobra


درباره انیمه ماجراجویی های فضایی کبرا

کبری: انیمیشن یکی از سری انیمه های کلاسیک دهه‌ی 80 میلادی هستش که بیشتر روی مفرح بودن و صحنه‌ های اکشن تمرکز میکنه تا شخصیت پردازی عمیق. شخصیت اصلی، شکارچی با استعدادیه که خیلی هم همه چیز رو آسون میگیره، که این موضوع، باعث میشه شخصیتی خاص باشه و با انیمه های پر از اکشن اون زمان متفاوت باشه. یکی از جنبه های برجسته‌ی این سری، استفاده از طنز هوشمندانه‌س تا اتفاقات عجیب و غریب. این سری همچنین نگاهی خاص به اخلاقیت شخصیت ها داره، همونطور که خانمی که شخصیت اصلی باهاش سفر میکنه، نسبتا جنسی و با اعتماد به نفس هست، تا اینکه از نظر جنسی آسیب پذیر باشه. با این حال، این انیمه مشکلات خودش رو هم داره برای مثال همراه کبری، که در عمل، دلیلی برای کارهاش نداره و در عموم مواقع گروگان گرفته میشه که کبری وارد عمل بشه.

 

انیمه ماجراجویی های فضایی کبرا

 

صداگذاری این انیمه به جرات میشه گفت یکی از بهترین کیفیت های زمان خودش رو داره، و آهنگ هم در کل بد نیست ولی تم اصلی، بیش از اندازه استفاده میشه و کمی نکراریه. طراحی در طول انیمه تداوم کیفیت داره و تلاش این سری در سایبرپانکی کردن دهه‌ی 80 به خصوص جذابیت خاص خودشو داره.
در کل، کبری: انیمیشن بخاطر نگاه خاصش به طنز و صحنه های اکشن زیبا، ارزش دیدن داره. مشکلاتی چون کمبود شخصیت پردازی و تکرار مکررات هم داره که بیننده ها باید در نظر بگیرن.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-30 18:19:31
    واقعا جزو بهترین انیمه هاست مخصوصا کاراکتر کبری
  • 1400-01-27 15:22:54
    لینک دانلود مشکل داره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.