دانلود انیمه
Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! نیروی دفاعی بامزه زمین کلاب عشق

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
10122 تعداد بازدید
User 6
10
/
3.66
AnimeList Rating
User 33,652
10
/
6.83
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Cute High Earth Defense Club LOVE!
فارسی نیروی دفاعی بامزه زمین کلاب عشق
ژاپنی 美男高校地球防衛部LOVE!

خلاصه داستان انیمه Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE!

سی سال پیش قاره اوراسیا توسط یک «زلزله فضایی» بسیار عظیم که پدیده‌ای شامل ارتعاشات فضایی با منشأ ناشناخته بود، زنجیره‌ای از اتفاقات ناگوار را تجربه کرد که باعث ویرانی کامل قاره و مرگ بیش از 150 میلیون نفر شد. از آن زمان این زمین‌لرزه‌ها به طور متناوب و البته در مقیاسی کوچک‌تر، جهان را درگیر کرده‌اند. «شیدو ایتسوکا» یک دانش‌آموز دبیرستانی به ظاهر معمولی است که با خواهر کوچکترش «کوتوری» زندگی می‌کند. هنگامی که یک زمین‌لرزه فضایی قریب‌الوقوع امنیت شهر «تنگو» را تهدید می‌کند، او برای نجات خواهرش می‌شتابد، اما در نتیجه‌ی فوران گرفتار می‌شود.

او دختری مرموز را در سرچشمه آن کشف می‌کند که مشخص می‌شود یک «گوست» است، موجودی ماورایی که ظاهرش باعث ایجاد یک زلزله فضایی می‌شود. به زودی پس از آن، او درگیر ستیزی بین دختر و تیم «آنتی-گوست» که یک نیروی ضربتی بی‌رحم با هدف نابودی «گوست‌ها» است می‌شود. حالا «شیدو» درگیر اتفاقاتی عجیب شده که هرگز حضور در آن‌ها را پیش‌بینی نمی‌کرد...


درباره انیمه نیروی دفاعی بامزه زمین کلاب عشق

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2013 میلادی در ژانر اکشن، فانتزی، علمی-تخیلی، عاشقانه و حارم با رده‌بندی سنی 17+ سال و متوسط زمان 25 دقیقه به ازای هر قسمت، از سوی استودیوی AIC PLUS+ آغاز کرده است. در اینجا سریالی را داریم که شخصیت قهرمان برای شکست‌دادن شخصیت منفی، مجبور می‌شود با او قرار عاشقانه بگذارد! با اینکه این ایده ممکن است پیش پا افتاده و یا حتی مسخره به نظر برسد، اما به طرز شگفت‌انگیزی سرگرم‌کننده است! سکانس‌های نبرد این اثر به جان طرفداران ژانر اکشن می‌چسبد و از سوی دیگر، لحظات رمانتیک و کمدی این مجموعه چنان طراوتی در خط‌های داستانی متنوع این مجموعه ایجاد می‌کنند که به سرعت هر بیننده‌ای را به خود قلاب خواهد کرد.

اگر به تماشای این انیمه علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی را در انواع کیفیت‌ها، بدون سانسور و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-10-14 08:22:22
    برای این سه فصل زیرنویس نزاشتین لطف کنین بزارین ممنونم.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.