دانلود انیمه
Kagewani کاگاوانه

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
10287 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 13,407
10
/
6.37
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kagewani با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت سافت ساب از لینک مستقیم و پخش آنلاین
دانلود انیمه Kagewani با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت سافت ساب از لینک مستقیم و پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Kagewani
فارسی کاگاوانه
ژاپنی 影鰐-KAGEWANI-

خلاصه داستان انیمه Kagewani

یک ویدیو بلاگر برای افزایش بازدید و دیده شدن بیشتر، سعی در جعلِ مشاهده‌ی موجودات ناشناخته دارد. اما اوضاع به سمتی غیر منتظره پیش می‌رود و گروه او توسط یک هیولای واقعی قتل عام می‌شوند. در جای دیگری، دانش‌آموزان در محوطه مدرسه خود طعمه موجودی به شکل یک کرم غول پیکر می‌شوند و برای زنده ماندن، با نا امیدی با او مبارزه می کنند. 
با بیشتر شدن حملات این موجودات مرموز، محقق سوسوکه بانبا تصمیم می‌گیرد راز این ماجرا را کشف کند. او تنها با سرنخ کلمه کاگاوانی به جستجو در محل‌های حملات اخیر می‌پردازد تا راهی برای نابودی همیشگی این موجودات پیدا کند. اما سوسوکه متوجه می‌شود که این تهدیدات علیه زندگی مردم، به خانه او نزدیک‌تر شده‌اند؛ چرا که شرکت داروسازی ساروگاکو سعی در دخالت در تحقیقات او دارد.


درباره انیمه کاگاوانه

کاگاوانی یک انیمه‌ سریالی است؛ که هر قسمت آن روی گروهی از انسان‌ها تمرکز می‌کند که توسط هیولاها یا موجودات ناشناخته مورد حمله قرار می‌گیرند. یا از حمله جان سالم به در می ‌برند و یا کشته می‌شوند. این انیمه اپیزودیک است، اما داستان کلی در مورد بانبا، یک پروفسور است که در نیمه اول سریال در پایان هر مشکلی ظاهر می‌شود، اما در واقع کار خاصی انجام نمی‌دهد! اما در نیمه‌ی دوم، داستان شروع به مرتبط کردن پرونده‌ها با هم می‌کند تا به راز کلی این هیولاها برسد.
این انیمه از برخی کلیشه‌های ژانر وحشت استفاده می‌کند، با این حال در این اثر به خوبی جواب می‌دهند. بدون شک، آرک پایانی جذاب‌ترین بخش است، زیرا روی بانبا تمرکز دارد. پایان‌بندی باعث می‌شود که شما بخواهید ادامه‌ آن را ببینید، نه به این دلیل که از آن لذت برده‌اید، بلکه به این دلیل که به نظر می‌رسد تازه قرار است جذاب شود. حیف که درست زمانی که انیمه جالب می‌شود، تمام هم می‌شود.
چیزی که در همان قسمت اول به چشم می آید، پیسینگ مناسب انیمه است. نوشتن یک سناریو با جزئیات زیاد، در مدت زمان کوتاه 7 دقیقه کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. برعکس، جا دادن تمام نکات کلیدی به شکلی مناسب، بدون عجله و با یک مقدمه‌چینی تدریجی که شما را به اوج هیجان برساند، کاملاً در این انیمه کوتاه رعایت می شود. این اتفاق در تمامی 13 اپیزود رخ می دهد.
بخش مهم دیگر این سریال، نمادسازی و عظمت هیولاهای مختلف است. ترکیب عناصر مختلف ترسناک با یکدیگر در یک داستان، این انیمه را ترسناک تر می کند.
انیمیشن این اثر، ترکیبی از انیمه و مانگا است. حضور سه سبک متمایز یا نوع انیمیشن به کار رفته، می‌تواند چندان جالب نباشد یا باعث ایجاد نوعی ناهماهنگی شود. با طنز حساب شده، این موضوع تنها به عنوان عاملی برای تقویت حس وحشت عمل می‌کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-11 07:40:42
    سلام توصیه میکنم اصلا به فکر دانلود کردن انیمه نباشید مزخرف کیفیت مزخرف میشه گفت مانگاست با کمی تغییرات و رنگ آمیزی
  • 1399-05-10 08:28:33
    خلاصه انیمه هیولا های عجیبی ناگهان ظاهر می شوند . آنها به طرز مرگباری با مردم بازی می کنند . چرا این هیولا ها ظاهر شدند و به مردم حمله می کنند؟ sousuke banba یک دانشمند به دنبال حقیقت به کلمه کلیدی Kagewani می رسه. ارزش دیدن داره.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.