دانلود انیمه
KonoSuba: God's Blessing on This Wonderful World! 2 - God's Blessing on This Wonderful Art!
نعمت خدا بر این جهان شگفت انگیز

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
52065 تعداد بازدید
User 299
10
/
8.47
AnimeList Rating
User 224,459
10
/
8.02
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2: Kono Subarashii Geijutsu ni Shukufuku wo!
دانلود انیمه Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2: Kono Subarashii Geijutsu ni Shukufuku wo!
عناوین دیگر
انگلیسی KonoSuba: God's Blessing on This Wonderful World! 2 - God's Blessing on This Wonderful Art!
فارسی نعمت خدا بر این جهان شگفت انگیز
ژاپنی この素晴らしい世界に祝福を!2 この素晴らしい芸術に祝福を!
معروف به KonoSuba: God's Blessing on This Wonderful World! Second Season OVA, Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 OVA

خلاصه داستان انیمه Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2: Kono Subarashii Geijutsu ni Shukufuku wo!

در یک روز به یاد ماندنی در انجمن ماجراجویان، کازوما ساتو با فردی غیرمنتظره روبرو می شود، هواداری به نام ران. کازوما که از داشتن حتی یک طرفدار متعجب شده است، سعی می کند خونسردی خود را حفظ کند تا او را تحت تأثیر قرار دهد. از بدشانسی او، پذیرش‌گر انجمن با درخواستی برای شکست دادن یک گولم غول پیکر که از خرابه‌های باستانی محافظت می‌کند، وارد می‌شود و کازوما فقط برای حفظ تحسین ران این درخواست را می‌پذیرد.
پس از بازگشت موفقیت آمیز کازوما و گروهش از خرابه ها، کازوما همچنان به طور بی شرمانه ای برای ران لاف می زند . یکی از اعضای گروه با سوء استفاده از ناچاری او، با یک مأموریت دیگر به سراغش می رود که نیازمند بازگشت به همان خرابه ها است. کازوما به امید یافتن گنجینه های با ارزش، یک بار دیگر گروهش را برای پیوستن به خود متقاعد می کند، اما این بار گویا شرایط قرار نیست به همین آسانی پیش برود...


درباره انیمه نعمت خدا بر این جهان شگفت انگیز

دوازدهمین چپتر از لایت ناول در این انیمه اقتباس شده است. این OVA از 28 دقیقه نمایش دیدنی تشکیل شده و تنها یک قسمت دارد. ژانرهای ماجراجویی، کمدی و فانتزی را با تم ایسکای و پارودی به تصویر می کشد. ساخته Studio Deen بوده و امتیاز بسیار عالی 8.02 از 10 را کسب کرده. پخش آن نیز در سال 2017 بوده. 
داستان این او وی ‌ای این است که کازوما و گروهش باید منطقه‌ای از خرابه‌ها را بررسی کنند؛ که متوجه می‌شوند محل پیدایش سازنده‌ی ماشین کشتار غول‌پیکر از فصل اول است. این اپیزود در مقایسه با قسمت‌های دیگر کونوسوبا کمی کم‌رنگ به نظر می‌رسد، برای مثال شخصیت‌ها هنوز هم بامزه بودند و لحظات خنده‌داری هم وجود داشت، اما بعنوان مخاطب انتظارات بیشتری وجود دارد.
کازوما را هم فریب داده بودند که فکر کند طرفداری دارد که واقعاً فقط برای اینکه او را سرحال بیاورد، پول گرفته بود.
شخصیت‌ها همان آدم‌های همیشگی و فقط یک گروه نامناسب از آدم‌های بی‌دست ‌و پا هستند؛ با این حال جذابیت و خنده دار بودن این سریال به همین شخصیت های آن است و بدون هیچ مشکلی، هر شخصیت نقش خودش را ایفا می کند. انیمیشن و آرت استایل هم همانند گذشته این سریال، در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
اما چند مورد جالب هم وجود داشت، مانند یک ربات غول‌پیکر مکانیکی که بعد از نبرد، مهارت منحصر به فرد آکوا را برای ساخت رباتی از کارتن‌های شیر نشان داد، که شگفت‌انگیز بود. دختران انیمه‌ای رباتیک هم به نظر بامزه هستند، هرچند مطمئنم نمی‌خواهید با آن مازوخیست برخورد کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-07-20 16:50:39
    اگ هنوز این رو ندیدین بگم ک جزو داستان اصلی نیست ولی کلی فانه و حتما قبل سینماییش نگاه کنین.روند داستانش ربطی ب سینمایی ش نداره ولی خب اگ بعد اون ببینید حسش میپره
    • 1400-06-08 13:44:35
      این انیمه اصلا داستان اصلی نداره. فقط فانه فان
    • 1402-12-04 08:28:11
      koli mamnoon ke gofti, bade 5 sal dobare oomadam az aval bbinamesh, moviasho nadide boodam
  • A
    1399-06-23 04:08:13
    زیرنویسش رو یکی بزاره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.