دانلود انیمه
Duan Nao الان بمیر

پخش آنلاین
7204 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 1,115
10
/
6.38
MyAnimeList
16
/
16
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Duan Nao به همراه زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم
دانلود انیمه Duan Nao به همراه زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Die Now
فارسی الان بمیر
ژاپنی 端脑
معروف به Cerebrum

خلاصه داستان انیمه Duan Nao

کلمه مغز به یک سیستم غول آسا اشاره که داره که شامل کل کائناته، که بهش میگن کائنات مغز. داستان از یه سری قتل های سریالی نامشخص، حل کردن رازهای پشت کائنات و جنگ های بین کهکشانی به خاطر انسان های خائن آغاز میشه. با وجود داشتن نقطه ضعف و عقب ماندگی، این آخرین شانس بشره.


درباره انیمه الان بمیر

در زمان ایجاد این دونگهوا، مانهوایی که این انیمیشن بر اساس آن ساخته شده بود، یکی از سه مانهوای "بزرگ" نوع شونن بر روی u17  به شمار می‌رفت (به همراه چو فنگ و ژن هون جیه). از این سه، دوان نائو تنها دونگهوایی است که با تغییرات کمی به داستان اصلی پایبند مانده است.
پیش‌زمینه این داستان به این سادگی تمام نمی‌شود. یک بار که از لایه ابتدایی اعمال معلق گذشتید، سری در مورد یک پلتفرم بازیگری واقعیت مجازی با شانس‌های بالا می‌شود. این باعث می‌شود که این سری بسیار وابسته به داستان شود و بسیاری از زمان، به قوانین بازی و محتوای بازی اختصاص داده شود. بنابراین، اگر شما دوست دارید یک شخصیت مرد قادر و باهوش را با حل معماها و بازی‌های نوع مافیا با هوش بشری ببینید (کمی شبیه به سورا از نو گیم نو لایف، با خواهری جذاب به جای خواهر ناز)، پس این سری قطعاً برای شما توصیه می‌شود.
علاوه بر داستان، نمایش از ساخت انتظارات خوبی برخوردار است، همانطور که از کارهای نویسنده اصلی مانهوا انتظار می‌رفت. بنابراین، به ویژه چندین قسمت اول شما را با سوالات بدون پاسخ می‌گذارد. این چیزی است که در ابتدا شما را به این سری جذب خواهد کرد و باعث می‌شود که همه قسمت ها را در یک نشست تماشا کنید. متاسفانه، نویسنده اصلی نه تنها به خاطر ساخت انتظارات شناخته شده است، بلکه به خاطر رفتارش با شخصیت‌های زن و حس طنز کمی بی‌احترامانه هم نیز شناخته شده است. اما خوشبختانه، این عوامل در انیمه خیلی مشهود نیستند. با این حال، ممکن است با طرز به نمایش کشاندن زنان ناراضی باشید.
از نظر کیفیت صدا و انیمیشن، هر دو کاملاً خوب هستند. هیچ طراحی شگفت‌انگیز یا موسیقی‌ای که به شما را حیرت زده کند، وجود ندارد، اما قطعاً با انیمه معمولی ژاپنی شما در کمترین حالت هم سطح است، پس هیچ انتقادی به این دو مورد وارد نیست.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
  • آخرین آپدیت : قسمت 16
    باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.
  • Chi Xia
    اصلی Chi Xia

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.