دانلود انیمه
Towa no Quon 1: Utakata no Kaben تووانوکوا: گلبرگهای زود گذر

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
20080 تعداد بازدید
User 21
10
/
7.52
AnimeList Rating
User 26,696
10
/
7.28
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Towa no Quon 1: Utakata no Kaben
دانلود انیمه Towa no Quon 1: Utakata no Kaben
عناوین دیگر
انگلیسی Towanoquon: The Ephemeral Petals
فارسی تووانوکوا: گلبرگهای زود گذر
ژاپنی トワノクオン 第1章 泡沫の花弁

خلاصه داستان انیمه Towa no Quon 1: Utakata no Kaben

در میان سایر انسان‌ها، تعداد کمی از افراد وجود دارند که به عنوان «جاذب» شناخته می‌شوند و قدرت‌های عجیبی دارند. یک سازمان بسیار مخفی به نام کاستوس که از این جهش‌های خطرناک می‌ترسد؛ از سایبورگ‌های گروهی به نام واتوک برای نابود کردن جاذب‌ها قبل از اینکه بتوانند به کسی آسیب بزنند یا نظم اجتماعی را برهم بزنند؛ استفاده می‌کند. برعکس همین اتفاق، در داخل شهربازی فانتازیوم گاردن گروهی مخفی از جاذب‌ها وجود دارد که می‌خواهند مردم خود را از نابودی توسط کاستوس نجات دهند. این گروه به فرماندهی میتسوشی همیشه خوش‌بین، برای محافظت از نسل خود، مبارزات شدیدی را علیه واتوک انجام می‌دهند...


درباره انیمه تووانوکوا: گلبرگهای زود گذر

انیمه با یک تعقیب و گریز پرتنش شروع می‌شود که در آن یک سازمان مشکوک به دنبال پسربچه ای جوان هستند. تلاش آنها برای دستگیری به سرعت توسط یک فرد مرموز قطع می‌شود که با آن‌ها وارد یک نبرد اکشن آتشین و با انیمیشن فوق ‌العاده زیبا می‌شود. در نهایت این فرد موفق به فرار با پسر می‌شود و از آنجاست که داستان به طور واقعی شروع می‌شود.
باقی فیلم همان چیزی است که از قسمت اول انتظار دارید. بیشتر به معرفی شخصیت‌های اصلی، محیط و درگیری اصلی می‌پردازد. همه این‌ اتفاقات به خوبی مدیریت می ‌شوند. شخصیت‌ها همگی در قالب‌های آشنای کلیشه ‌ای قرار می‌گیرند، اما نه به طرز آزاردهنده‌ ای، و درگیری بزرگ‌تر پتانسیل پیشرفت‌های جالب را دارد. با این حال، پلات در این انیمه ساده و سرراست است.
در مورد کرکترها: آن‌ها در واقع شخصیت‌های کلیشه‌ای هستند که ویژگی‌های مثبت و منفی دارند. با قدرتی که می‌تواند عواقب جبران ‌ناپذیری به همراه داشته باشد و بیشتر باعث پشیمانی می‌شود. شخصیت اصلی میتسوشی که بیش از هزار سال زندگی کرده است، از زمانی که شاهد قتل عام خانواده‌اش بوده، به دنبال انتقام است. او آن موجود شکست‌ناپذیر و قدرتمند نیست که اکثر مردم تصور می‌کنند، چون در نبردها حسابی کتک می‌خورد، اما بعد از آن خودش را التیام می‌دهد.
یوری جاذب کارآمدی است که قدرت‌هایش به طور کامل شکل نگرفته‌اند اما می‌تواند آن‌ها را کنترل کند؛ کری دختر جوان و معصومی است که هدیه او صدایش است و تنها می‌تواند از آن برای شفا دادن یا نابود کردن استفاده کند. میو دختر جوانی است که می‌تواند با حیوانات ارتباط برقرار کند، اما محدودکننده ‌اش به او اجازه می‌دهد به طور عادی و همچنین به زبان حیوانات صحبت کند. تاکائو جاذب باهوش اما تنبل و از خود راضی است که گاهی اوقات حرفهای بی ربط می زند.
یوما پسری است که قدرت او این است که هر وقت ناراحت یا عصبانی می‌شود، از بدنش گوی‌های رنگی بیرون می‌زند و شخصیت منفی داستان گنجی کامی‌شیرو یک شخصیت شرور به سبک کتاب‌های کمیک است که می‌خواهد همه جاذب‌ها را کنترل کند. با تماشای این انیمه دوست داشتنی، تمام این کرکترها را خواهید شناخت.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-28 17:13:57
    انیمه ی قشنگیه. همه ی سری هاش قشنگ و دیدنی ان. ممنون
  • 1402-02-02 09:53:18
    خلاصه داستان: این داستان پسری به نام کوون و دوستانش را دنبال می‌کند که «جذاب‌ها» هستند. جذب کننده ها انسان هایی هستند که بیدار شده اند و دارای قدرت های ماوراء طبیعی هستند. Quon مصمم است همه آنها را نجات دهد. اما یک سازمان مخفی آنها را شکار می کند...
  • Sen
    1399-09-07 07:59:54
    سلام ببخشید زیرنویس مشکل داره
    • 1400-02-29 17:51:47
      موردی نداره
      • 1400-02-29 17:51:43
        خیلیم مورد داره زیرنویس به صورت (ر ز پ ا ت ر) نمایش داده می شه
      • Sen
        1400-05-16 04:43:13
        دانلود میشه ولی وقتی رو انیمه میزارمش فونتش به صورت مربع میاد ممنون میشم راهنماییم کنید
        • 1402-02-02 09:53:14
          تنظیمات زبان کامژیوترت رو درست کن. یه سرچ توگوگول بزنی (مشکل به هم ریختگی زیرنویس) مشکلت حل میشه.
  • 1399-07-07 16:36:09
    One of the few anime in Iran that has a great story and I can tell this anime is one of the best anime in my life.
  • 1398-10-04 23:51:17
    اولین نفرم نظر می نویسه عالی بود حتما ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.