دانلود انیمه
Hunter x Hunter: Greed Island Final هانتر

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
23489 تعداد بازدید
User 28
10
/
8.46
AnimeList Rating
User 78,780
10
/
8.26
MyAnimeList
14
/
14
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hunter x Hunter: Greed Island Final از لینک مستقیم به همراه پخش آلاین با زیرنویس چسبیده
دانلود انیمه Hunter x Hunter: Greed Island Final از لینک مستقیم به همراه پخش آلاین با زیرنویس چسبیده
عناوین دیگر
فارسی هانتر,هانترهانتر,هانتر اکس هانتر
ژاپنی HUNTER×HUNTER G・I Final
معروف به Hunter x Hunter: G I Final, Hunter x Hunter OVA 3

خلاصه داستان انیمه Hunter x Hunter: Greed Island Final

در ادامه‌ ماجراجویی خود در جزیره‌ی آزمندی، گون و کیلوا زیر نظر بیسکیت به شدت تمرین می‌کنند تا برای شرکت در بازی آماده شوند. با بهبود قابل توجه توانایی ‌هایشان و تهدید کشنده‌ بازیکنانی که جزیره‌ی آزمندی را به خطر انداخته‌اند؛ گون و همراهانش با وجود خطراتی که در طول فعالیت‌های بازی و رویارویی با دیگر بازیکنان با آن‌ها مواجه خواهند شد، به بازی ادامه می‌دهند.


درباره انیمه هانتر

این 14 اپیزود سومین OVA از مجموعه OVA های جزیره طمع انیمه هانتر است که آخری آنها هم نیست و از جایی شروع می شود که گون و کیلوا برای مسابقه آماده می شوند. 
داستان انیمه تقریباً مشابه داستان مانگا یا اقتباس جدید آن است. نبردهای زیادی با نیروی nen در آن وجود دارد و بهتر است پشت سر هم تماشا شود. در حالی که این بخش از انیمه یکی از کم‌ طرفدارترین بخش‌ها است، نسبت به سایر بخش‌ها حس و حال بهتری دارد.
این بخش بیشتر بر رشد گون و کیلوا و پیچیدگی‌های بازی و همچنین پیشرفت‌های واقعی در برنامه‌ی گون برای پیدا کردن پدرش تمرکز می‌کند.
شخصیت‌ها و رشد آن‌ها مهم‌ترین بخش کل این 14 قسمت هستند. هیسوکا برای مدت کوتاهی دوباره در مرکز توجه قرار می‌گیرد، اما در این فصل بر ابهام شخصیت او و وفاداری‌های نامشخص اشاره می‌شود. طرفداران هیسوکا، همیشه از این ناحیه‌ی خاکستری شخصیت او قدر دانی می کنند و آن را باعث جذابیت بیشتر داستان می دانند.
شاید بگویید این فقط یک آرک تمرینی است، اما این آرک برای رابطه‌ی آن‌ها بسیار مهم است، زیرا آن‌ها شروع به اعتماد کامل به یکدیگر می‌کنند و توانایی‌هایشان به طور قابل توجهی رشد می‌کند. و این همان چیزی است که این بخش را گسترش می دهد و آن را ارزشمند می کند. 
3 مینی آرک هم در این بخش جذابیت اصلی را تشکیل می دهند که شامل کشاندن Tsubo به بیرون از خلیج، فایت جذاب بین Gon و Killua و Biske، و کارت آخر است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • The
    1399-05-18 22:33:37
    سلام. اول باید یه تشکر درست و حسابی بکنم ازتون بابت سایت "بی نقص"ـتون. دمتون گرم! یه سری قبل از این سری هست به اسم Hunter x Hunter: Greed Island، که من تو سایت گشتم اما پیدا نکردم متاسفانه و فقط Greed Island Final رو پیدا کردم. لینک: https://myanimelist.net/anime/138/Hunter_x_Hunter__Greed_Island?q=Hunter 8 قسمته که قبل از این سری قرار داره، ممنون میشم اگه قرار بدین. بارم ممنون بابت سایت عالیتون!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.