دانلود انیمه
Kuroko no Basket: Saikou no Present desu بسکتبال کوروکو

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
20175 تعداد بازدید
User 53
10
/
8.71
AnimeList Rating
User 56,869
10
/
8.1
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kuroko no Basket: Saikou no Present desu با زیرنویس فارسی اختصاصی
دانلود انیمه Kuroko no Basket: Saikou no Present desu با زیرنویس فارسی اختصاصی
عناوین دیگر
انگلیسی Kuroko’s Basketball: It is the Best Present
فارسی بسکتبال کوروکو
ژاپنی 黒子のバスケ〜最高のプレゼントです〜
معروف به Kuroko no Basket Episode 75.5

خلاصه داستان انیمه Kuroko no Basket: Saikou no Present desu

چند هفته بعد از وینتر کاپ، هر 5 بازیکن نسل معجزه ها که کوروکو هم شاملشون میشد به زندگی روزمره عادیشون برگشتند. تا این که یک دعوتنامه از طرف موموی میرسه...


درباره انیمه بسکتبال کوروکو

در این اپیزود اسپشیال می بینیم که تولد تتسویا کوروکوست. به همین مناسبت، ساتسوکی سایر اعضای نسل معجزه را برای بازی بسکتبال و زنده کردن خاطرات دوران شیرین مدرسه راهنمایی دعوت کرده است. در همین حال، تایگا کاگامی و هم تیمی هایش از دبیرستان سِیرین تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی جشن تولد کوروکوی انجام می‌دهند.
این OVA بهترین نوع فن سرویس را در خود دارد. برای طرفداران این سریال، بسیار خنده دار بوده و می تواند حسابی شما را بخنداند. دیدن مجدد نسل معجزه پس از تمام تنشی که در سریال اصلی داشتند، بسیار رضایت بخش است.
ژانر انیمه‌های ورزشی تنها یک مسیر پیش رو دارند: مسابقات. چه به صورت انفرادی شرکت کنند و چه به صورت تیمی، این رایج‌ترین طرح داستانی موجود است. این سریال بر دانش‌آموزانی تمرکز می‌کند که عاشق بازی بسکتبال هستند. فکر کردن به داستانی درباره بسکتبال با مهارت های خارق العاده کمی مضحک به نظر می‌رسد. اما پس از تماشای آن، متوجه می شوید که طرح داستان عالی است.
دلیل اصلی پیشرفت سریال و تأثیر آن بر تمام شاخه های داستان، سادگی آن است. هرچند ممکن است غیر واقعی به نظر برسد، اما درس های زیادی برای آموختن از این انیمه وجود دارد. سازنده با موفقیت بر ارزش‌های اصلی بازی بسکتبال تأکید کرده است. هر بازی به طور متوسط 5 تا 6 قسمت طول می‌کشد. فلش بک ها وجود دارد اما تعدادشان کم شده. شما می‌توانید بدون وجود پایان های نامعلوم و داستان های فرعی آزاردهنده شخصیت ها، از تماشای تمام بازی ها لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.