دانلود انیمه
Slow Start شروع اهسته

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
9243 تعداد بازدید
User 24
10
/
7.20
AnimeList Rating
User 29,633
10
/
7.03
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Slow Start (شروع آهسته) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Slow Start (شروع آهسته) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Slow Start
فارسی شروع اهسته
ژاپنی スロウスタート

خلاصه داستان انیمه Slow Start

«هانا ایچینوسه» یک دختر 16 ساله و معمولی دبیرستانیه ولی یک تفاوت خاص با همکلاسی های خودش داره، اون یک سال دیرتر از دیگران وارد دبیرستان شده و دیگران از این موضوع بی خبر هستند. هانا تمام سعیش رو می کنه که به دیگران برسه و از لحاظ درسی و کلاسی ضعفی نشون نده!

 

دانلود انیمه Slow Start


درباره انیمه شروع اهسته

وقتی شروع به تماشای انیمه کردم انتظار یک انیمه زیبا و آرامش بخش دیگر با شخصیت های بامزه رو داشتم اما این طوری نبود. اکثر شخصیت ها ضعیف بودند، شخصیت اصلی همیشه خدا نگران احمقانه ترین چیزهاست، شخصیت بعدی احساس بچه گروه را دارد، بعد از اون ایکو که نحوه تعامل او با شخصیت های دیگر عجیب است، به ویژه تلاش هاش برای رفتار عشوه گرانه و در عین حال عادی که باعث میشه شخصیتی تصادفی و عجیب به نظر برسه.
کمدی و جوک ها هم خوب بودند، اما وقتی در هر قسمت حدود 3-4 بار اتفاق می افتند آزاردهنده می شوند، گوش دادن به تکرار اونها خنده دار نیست. هر قسمت دوباره و دوباره درباره همان شوخی است. 

البته هنوز هم کاراکترهای خوبی مانند تاما، لندلیدی، هیرو و معلم وجود دارند، آنها بیشترین لذت را به انیمه دادند و تماشای آن را به نوعی قابل تحمل کردند. تعاملات شخصیت ها در Slow Start فوق العاده است، آنها صمیمی و حتی بیشتر از اون متعهد به کمک به یکدیگر اند. هم ایکو و هم تاما تمام تلاش خود را می کنند تا به هانا اطمینان دهند و به او نشان دهند که همه چیز خوب است. آنها به مسائل او نمی خندند بلکه با او همدردی می کنند. و من هر لحظه از تماشای نزدیکتر شدن آنها و حمایتشون از همدیگه لذت بردم.

 

دانلود انیمه شروع اهسته


همچنین در نظر داشته باشین که انیمیشن این نمایش فوق العاده است. انیمیشن شخصیت ها درجه یک است زیرا به شخصیت ها اجازه داده می شود حرکات انیمیشنی کوچکی داشته باشند که باعث می شود احساس شادابی بیشتری به نمایش داده شود. 
 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-17 16:22:10
    لطفا برا اون سریال هایی که صوت انگلیسی ندارن صوتشونو به صورت جداگانه قرار بدین تا دانلود کنیم
  • Javan k
    1396-10-18 15:36:42
    خیلی خوب بود کمدی جالبیه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.