دانلود انیمه
Cardcaptor Sakura: Clear Card-hen نگهدارنده کارتها ساکورا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
12105 تعداد بازدید
User 12
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 46,846
10
/
7.66
MyAnimeList
22
/
22
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Cardcaptor Sakura: Clear Card-hen با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود انیمه Cardcaptor Sakura: Clear Card-hen با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Cardcaptor Sakura: Clear Card
فارسی نگهدارنده کارتها ساکورا
ژاپنی カードキャプターさくら クリアカード編
معروف به Cardcaptor Sakura: Clear Card-hen

خلاصه داستان انیمه Cardcaptor Sakura: Clear Card-hen

«ساکورا کینوموتو» درحالی که همه «کارت‌های کلو» را دوباره به دست آورده است و مالکیت آن‌ها را تصاحب کرده است، اکنون وارد اولین سال تحصیلی خود در مدرسه راهنمایی «توموئدا» می‌شود. پس از اولین روز کلاس‌هایش، «ساکورا» دوباره با عشقش «شائوران لی» ملاقات می‌کند که به او اطلاع می‌دهد که برای همیشه به «توموئدا» برمی‌گردد. در کمال تعجب، معلوم می‌شود که «شائوران» در همان مدرسه تحصیل خواهد کرد و به نظر می‌رسد که زندگی «ساکورا» به شکلی عجبی در مسیری درست پیش می‌رود. با این حال هنگامی که «ساکورا» به خواب می‌رود، در رویای خود با یک چهره مرموز روبرو می‌شود که او را با کارت‌های شفاف احاطه کرده است. او که با ترس از خواب بیدار می‌شود، از اینکه می‌بیند رویای او به حقیقت پیوسته است، شوکه می‌شود و می‌بیند که کارت‌هایش روشن شده‌اند..!


درباره انیمه نگهدارنده کارتها ساکورا

قصه‌ی این انیمه به کمک دو خط داستانی متفاوت اما نزدیک به یکدیگر روایت می‌شود: اولی، رابطه‌ی شخصیت اصلی با نزدیک‌ترین آدم‌های اطرافش که تحت تأثیر بلوغ و افکار تازه قرار می‌گیرد و دومی، رویدادهایی فراطبیعی که باید راه‌حلی برای متوقف‌کردن آن‌ها بیابد. رمز و راز در قصه‌ی این انیمه حرف اول را می‌زند و با اینکه به جذابیت‌های روایی این اثر افزوده، اما ممکن است به مذاق عده‌ای از مخاطبین که می‌خواهند تمام بخش‌های داستان برایشان شفاف باشد آزاردهنده به نظر برسد. «کینوموتو» و «سیائرون» شخصیت‌هایی هستند که از خط توسعه و تکامل بهره‌مند می‌شوند و به عنوان شخصیت‌هایی داینامیک و زنده، موفق می‌شوند به عنوان پلی مستحکم برای بخش‌های مختلف داستان ایفای نقش کنند. البته نباید فراموش کنیم که جذاب‌بودن این شخصیت‌ها تا حد زیادی به صداگذاری‌های ماهرانه برمی‌گردد که به خوبی توانسته شخصیت‌ها را پیش چشمان مخاطب زنده کند. جلوه‌های انیمیشنی این اثر در هنگام رونمایی از سکانس‌های درام و یا اکشن، بیشترین بازدهی و خلاقیت را از خود نشان می‌دهند تا بتوان از آن به عنوان یکی از نقاط قوت این مجموعه انیمیشنی یاد کرد. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-12-16 14:58:23
    خواهش می کنم 🙏 این انیمه رو ترجمه کنید 🙏🙏🙏
  • 1399-11-27 04:52:36
    سلام خسته نباشید لطفا در صورت امکان ادامه انیمه رو هم ترجمه کنید. با آرزوی موفقیت و سپاس از سایت انیمه لیست و تیم ترجمه:)
  • Yar
    1399-09-11 02:26:12
    هفته ای یه قسمت بعدش کلا 160 قسمت دقیقا دو سال دیگه این فصل دومش تموم میشه برای همه کسایی که این چرت پرت نگاه میکنن آرزوی موفقیت دارم
  • 1397-01-15 05:57:08
    سلام خسته نباشید ببخشید چرا برای این انیمه زیرنویس نمیذارید؟؟ برای اکثر انیمه های درحال پخش همون روز زیرنویس میذارین لطفا برای این انیمه رو هم بذارید ممنون میشم??
  • 1396-12-13 19:15:25
    سلام خسته نباشید و ممنون بابت سایت خوبتون ی سوال چرا دیگ برای این انیمه زیرنویس قرار نمیدین؟؟؟ میشه زیرنویس قسمتای جدیدو بذارین
  • Mohsen
    1396-11-09 00:21:42
    کسایی که این انیمه نگاه میکنن 160 قسمت فصل قبل دیدن اصلا
  • xxgolden
    1396-11-01 14:25:57
    ممنون بابت زیرنویس تنها جایی که زیرنویس گذاشتن شمایین لطفا ادامه بدین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.